10/12/2006 Wielsbeke - 6de MTBUW-tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Ge zult moeten uw best doen om de après natter te maken.
We drinken dan èèn te meer op.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote: Wat krijgen we nu,ge gaat toch niet beginnen "puppen" zekers voor een beetje modder? [-X [-X [-X
Nee,we gaan zeker niet "puppen" (Hoe zijt gij weer aan da woord geraakt)
Maar ik vrees een beetje dat de organisatie of eigenlijk de parcoursverkenners zaterdag zullen beslissen van er wat off-road uit te halen omdat het te zwaar ligt.En dat zou ik bijzonder jammer vinden.

Ik heb Wielsbeke nog nooit gereden en ik hoop dat ik voor mijnen eerste keer niet ontgoocheld zal zijn en zal moeten vaststellen dat er teveel road in zit.
Dus voor mij moogt ge der zoveel mogelijk off-road insteken zoals ge wilt,hoe vuil en slecht het ook is.

Dat de rest picobello zal zijn,daar twijfel ik niet aan.
Maar wijzig nu niet teveel meer aan dat parcours.Als je er niet door moogt of het is privé,dat is wat anders,.............

We zullen zondag wel zien (en afzien gelijk de beesten,zekers)
'k Zal toch ne trui minder moeten aandoen.

En wat zou Filiberke in godsnaam bedoelen dat ik dienen bike ga winnen??
Zou hij niet afkomen misschien???
Dan is de kans wel heel groot!!!!
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Vandaag hebben we reeds grote stukken uitgepijld en in plaats van stukken uit te halen, hebben we er nog een nieuw in gestoken ! =D>

Image
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

veeteeteetje wrote:
grote plateau wrote: Wat krijgen we nu,ge gaat toch niet beginnen "puppen" zekers voor een beetje modder? [-X [-X [-X
Nee,we gaan zeker niet "puppen" (Hoe zijt gij weer aan da woord geraakt)
Maar ik vrees een beetje dat de organisatie of eigenlijk de parcoursverkenners zaterdag zullen beslissen van er wat off-road uit te halen omdat het te zwaar ligt.En dat zou ik bijzonder jammer vinden.

Ik heb Wielsbeke nog nooit gereden en ik hoop dat ik voor mijnen eerste keer niet ontgoocheld zal zijn en zal moeten vaststellen dat er teveel road in zit.
Dus voor mij moogt ge der zoveel mogelijk off-road insteken zoals ge wilt,hoe vuil en slecht het ook is.

Dat de rest picobello zal zijn,daar twijfel ik niet aan.
Maar wijzig nu niet teveel meer aan dat parcours.Als je er niet door moogt of het is privé,dat is wat anders,.............

We zullen zondag wel zien (en afzien gelijk de beesten,zekers)
'k Zal toch ne trui minder moeten aandoen.

En wat zou Filiberke in godsnaam bedoelen dat ik dienen bike ga winnen??
Zou hij niet afkomen misschien???
Dan is de kans wel heel groot!!!!
Filiberke komt natuurlijk al is gij wel wat ziekjes nu maar zal er wel geraken zekers als er een bike te winnen is maar ik gun hem wel aan u hè veeteeteetje al heb je niet veel kans als ik er ben #-o #-o #-o #-o #-o
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Met PR barberiet en nog een snelle moddereend in de gietende regen het parcours afgereden...(daarom zijn we barberieten). Het valt nog mee...We rijden wel 7X over de mandel en het water stond toch al serieus hoog!!!! De boomgaarden zijn nog redelijk goed. Wel grote plassen in sommige "verharde" paden, maar zo was ons velooke weer mooi gewassen. Normaal zondag geen regen...Het zal ook zijn charmes hebben...Voor het stuk waar we niet meer mogen hebben we een mooi alternatief gevonden... Botjes aan en vroemmmmmm......
Guest

fun

Post by Guest »

yep allemaal ,

ben nog nie lang met mtb bezig ( 4de kéér), amuzeer me rot ! vroeger in mijn jong jaren nog bmx cross gedaan en ja heb smaak weer goe te pakken ! wel nog zwaar want , ja den conditie moe weer omhoog hé ! maar da komt wel ! peins da we afkomen naar wielsbeke , hebben st-baafs-vijve wok gereden ! zien wel ! 't is dit of zedelgem ! hangt beetje van collega's af ! 't word zeker zwaar met die hemelsluizen die open blijven staan ! alléz we zien wel he !

mvg
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

PR-barberiet wrote: in plaats van stukken uit te halen, hebben we er nog een nieuw in gestoken ! =D>

"Voila,da leze kik gerne,zé!!!!!!"
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Doe zo verder morgen!!!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Een middelke om droge omlopen te creeëren:zet de volledige omloop vol met bomen en die zuigen de grond weer droog in een mum van tijd,maar 't is daar een beetje laat voor zekers?? #-o

'k zie het toch volledig zitten zulle voor morgen,en 'k kome met de velo en dat is meestal gevaarlijk hé Filliberke. :drunk:
'K ga van deze keer toch de zaal NIET helpen afsluiten zulle. [-X [-X

Tot morgen,hopelijk met gene houten kop. [-o<
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik ga er morgen ook zijn... De laatste keer da we nog wa reclame kunnen maken op nen TT voor den onzen...

Misschien ben ik samen met Moonrider, we zien wel... :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Het scheelde geen haar of ik zag Wielsbeke aan mijn neus voorbijgaan.
Vandaag in Hertsberge is de pedaal terug losgekomen tot 3x toe (was pas gisterenavond hersteld terug gekomen van mijn fietsenmaker) maar gelukkig heb ik mijn oude bike hier nog op stal staan,bijgevolg de wielen (met mijn winterbanden verstoken) en zo kan ik morgen toch van de partij zijn.Mijn nieuwe bike is pas 3 maand maar mijn oude krakende (wagen) bike zal nog het langst lopen.Uit frustratie en irritatie zal ik er morgen maar één meer op drinken in den aprés.Tot morgen!!!!
Post Reply