Transalp 2007
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Zitten ook in de rechte lijn.
Verleden week nog eens hard kennis gemaakt met de Ardense grond.
Heb veel geluk gehad..zeer veel geluk. Resultaat : schaafwonden aan armen en benen en rechterknie moest juist niet dichtgenaaid worden.
De conditie is goed. We gaan nu zondag die nog eens aanscherpen in Vielsalm. Voor de rest km's op de weg.
Maar je hebt gelijk....het wordt tijd dat het begint.
Het resultaat kan mij niet schelen als we maar schoon weer hebben
Verleden week nog eens hard kennis gemaakt met de Ardense grond.
Heb veel geluk gehad..zeer veel geluk. Resultaat : schaafwonden aan armen en benen en rechterknie moest juist niet dichtgenaaid worden.
De conditie is goed. We gaan nu zondag die nog eens aanscherpen in Vielsalm. Voor de rest km's op de weg.
Maar je hebt gelijk....het wordt tijd dat het begint.
Het resultaat kan mij niet schelen als we maar schoon weer hebben
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Nog even een rustige periode om wat bij te trainen, maar, de weergoden zitten niet mee
Hopelijk ginder beter, anders gaat het achterste afzien, ondanks onze superzemen
De bike nog wat aan het aanpassen
, vielsalm nog proberen meepikken, we zien wel...
De bike nog wat aan het aanpassen
- Luc
- Mountainbiker
De TaC komt voor mij een tweetal maanden te laat, sinds toen eigenlijk niet meer volledig kunnen concentreren op het biken en dat laat zich dus goed voelen in de conditie. Ook off-road kilometrs zijn er nauwelijks nog gebold... soit uitrijden zal conditioneel en ook qua techniciteit geen enkel probleem zijn, de rest zien we wel ter plaatse
Niks te gek meer doen voor de start, rustig nog wat kilometertjes malen en nog een tweetal intensievere off road ritjes proberen meepikken en dan zien we wel. M'n maat sukkelt de laatste tijd met z'n knie en dat is me eigenlijk meer een zorg dan m'n eigen conditie. Hopelijk trekt die pijn wat weg zodat hij niet nog op het laatste moment terugkrabbelt voor deelname.
CU All there !
CU All there !
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Awel, 2 maand terug zat ik ook beter dan nu
, maar, het gaat weer de goede kant uit!
Iedereen nog veel succes, en niet te zot meer doen
Iedereen nog veel succes, en niet te zot meer doen
- nothing 's impossible
- Mountainbiker