Transalp 2007

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Oh, sorry dat ik u deze vervelende vraag heb gesteld.
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

:-D tbegint gewoon verdikke tijd te worden dat we mogen starten

Net gezien dat het nog EXACT 19 dagen to go zijn.......

Hoe ist met uw beentjes? en die vd partner?
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Zitten ook in de rechte lijn.
Verleden week nog eens hard kennis gemaakt met de Ardense grond.
Heb veel geluk gehad..zeer veel geluk. Resultaat : schaafwonden aan armen en benen en rechterknie moest juist niet dichtgenaaid worden.
De conditie is goed. We gaan nu zondag die nog eens aanscherpen in Vielsalm. Voor de rest km's op de weg.
Maar je hebt gelijk....het wordt tijd dat het begint.
Het resultaat kan mij niet schelen als we maar schoon weer hebben [-o<
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Nog even een rustige periode om wat bij te trainen, maar, de weergoden zitten niet mee :( Hopelijk ginder beter, anders gaat het achterste afzien, ondanks onze superzemen :wink:

De bike nog wat aan het aanpassen :drunk: , vielsalm nog proberen meepikken, we zien wel...
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

De TaC komt voor mij een tweetal maanden te laat, sinds toen eigenlijk niet meer volledig kunnen concentreren op het biken en dat laat zich dus goed voelen in de conditie. Ook off-road kilometrs zijn er nauwelijks nog gebold... soit uitrijden zal conditioneel en ook qua techniciteit geen enkel probleem zijn, de rest zien we wel ter plaatse :wink: Niks te gek meer doen voor de start, rustig nog wat kilometertjes malen en nog een tweetal intensievere off road ritjes proberen meepikken en dan zien we wel. M'n maat sukkelt de laatste tijd met z'n knie en dat is me eigenlijk meer een zorg dan m'n eigen conditie. Hopelijk trekt die pijn wat weg zodat hij niet nog op het laatste moment terugkrabbelt voor deelname.

CU All there !
nothing 's impossible
Mountainbiker

Awel, 2 maand terug zat ik ook beter dan nu :roll: , maar, het gaat weer de goede kant uit!

Iedereen nog veel succes, en niet te zot meer doen :wink:
kleinboy
Mountainbiker

Post by kleinboy »

iemand tips over hoe je je best voorbereid op Transalp ?? Vorig jaar LCMT gereden en sterk voorbereid, maat TAC is een ander paar mouwen denk ik. Wat moet je kunnen en hebben jullie een s schema gevolgt ?
nothing 's impossible
Mountainbiker

Veel rijden, genoeg basis leggen, luisteren naar uw lichaam, ...
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

denk zoals NI zegt. Veel ONDER omslagpunt rijden en focussen op herstel ipv snelheid
Stivie
Mountainbiker

Post by Stivie »

Trainingsmethode is persoonlijk denk ik. Als ik te lang (wekenlang) onder mijn omslagpunt rij , krijg ik krampen. Ik moet dus af en toe eens ferm in het rood gaan. Maar zonder te overdrijven natuurlijk.
Een goede degelijke basis is het belangrijkst.
Post Reply