29/10/06 7 de Chouffetocht Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

De foto's komen donderdag op de site =D> =D>

Nog enkele daagjes geduld en moe zeggen er zitten een paar goede kiekjes tussen :lol:

Wat de 4 € betreft , een verzekering, een hot dog , super bevoorradingen , kans op een tombola prijs maar de meesten konden niet wachten tot 12.00 uur en we hebben zeker nog een 100 tal prijzen over jammer :( en ook een bus haarlak + een energy worst wij weten ook niet meer hoe men je kan gelukkig stellen #-o #-o

Groeten :wink:
franske323
Mountainbiker

Post by franske323 »

mij viel de tocht ook een klein beetje tegen daar ik nog nooit een tocht aan zee gereden had dacht ik eigenlijk dat die voor 50% uit duinepaadjes ging bestaan maar waar ik achteraf wel van overtuigd ben is dat de organisatie er wel alles aan gedaan heeft om al de (toegelaten) offroad stukken in hun tocht te steken. ik was bij de vroege vertrekkers dus ook enkele pijlen niet gezien.(kan organisatie niets aan doen). ik was leeg toen ik binnen kwam dus tocht was goed voor mij. altijd alleen gereden en avs van 21.9 op een parcours met toch wel enkele zware stroken dus zullen we maar content zijn hé
als ik volgend jaar weer op weekend ben aan zee zien jullie me zeker terug .
micro-be
Mountainbiker

Post by micro-be »

Populair ga ik me nu bij sommige bikers absoluut niet maken.

Maar wat wordt er hier gekankerd zeg over dit wel en dit niet en teveel dit en te weinig dat.
Ok iedereen een eigen mening, daar sta ik open voor, maar om een organisatie als deze zo te kleineren, dat noem ik geen eigen mening meer hebben hoor, ik noem het eerder onbeschoft zijn.
Ik heb echt de indruk dat sommige bikers denken dat god en heel de wereld aan hun voeten ligt, als ze allemaal zo goed zouden zijn als ze zeggen he, en zoveel gewoon zijn, waarom rijden ze dan niet bij de profs.

Ik ben misschien wel 1 van de mindere goden op MBT gebied, maar dat wil niet zeggen dat ik over deze TT geen mening mag/kan hebben.Dit is voor velen onder ons een zalige hobby, als we zelf altijd maar meer eisen gaan stellen , en mooiere parkoers willen, en nog meer tombola's,en een hele tafel vol met (Misschien wel kaviaar voor sommigen) de beste bevooradingen enz...... dan gaan de organistatie's nog meer moeten gaan vragen om aan onze eisen te kunnen voldoen. En zo gaat de bal aan het rollen.
WE MOETEN GEWOON TEVREDEN ZIJN MET WAT WE HEBBEN, en dit was in Middelkerke al heel heel veel.

Ik denk dat de mensen die al het werk in deze TT hebben gestoken deze woorden zouden willen zeggen, maar gewoon heel beleefd proberen te blijven, daarom zal ik het doen.
Aan de heren met de afbraak werken, blijf van waar je gekomen bent, dan moeten wij volgend jaar op het forum geen zo een onwaarheden aanschouwen. Deze tocht was heel goed van organisatie, bevoorrading, parkoers, en apres. Dus zou ik begod niet weten waarom er mensen zouden zijn die dit volgend jaar niet willen meemaken.
Voila positieve reclame mag ook.

MVG
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

micro-be wrote:Populair ga ik me nu bij sommige bikers absoluut niet maken.

Maar wat wordt er hier gekankerd zeg over dit wel en dit niet en teveel dit en te weinig dat.
Ok iedereen een eigen mening, daar sta ik open voor, maar om een organisatie als deze zo te kleineren, dat noem ik geen eigen mening meer hebben hoor, ik noem het eerder onbeschoft zijn.
Ik heb echt de indruk dat sommige bikers denken dat god en heel de wereld aan hun voeten ligt, als ze allemaal zo goed zouden zijn als ze zeggen he, en zoveel gewoon zijn, waarom rijden ze dan niet bij de profs.

Ik ben misschien wel 1 van de mindere goden op MBT gebied, maar dat wil niet zeggen dat ik over deze TT geen mening mag/kan hebben.Dit is voor velen onder ons een zalige hobby, als we zelf altijd maar meer eisen gaan stellen , en mooiere parkoers willen, en nog meer tombola's,en een hele tafel vol met (Misschien wel kaviaar voor sommigen) de beste bevooradingen enz...... dan gaan de organistatie's nog meer moeten gaan vragen om aan onze eisen te kunnen voldoen. En zo gaat de bal aan het rollen.
WE MOETEN GEWOON TEVREDEN ZIJN MET WAT WE HEBBEN, en dit was in Middelkerke al heel heel veel.

Ik denk dat de mensen die al het werk in deze TT hebben gestoken deze woorden zouden willen zeggen, maar gewoon heel beleefd proberen te blijven, daarom zal ik het doen.
Aan de heren met de afbraak werken, blijf van waar je gekomen bent, dan moeten wij volgend jaar op het forum geen zo een onwaarheden aanschouwen. Deze tocht was heel goed van organisatie, bevoorrading, parkoers, en apres. Dus zou ik begod niet weten waarom er mensen zouden zijn die dit volgend jaar niet willen meemaken.
Voila positieve reclame mag ook.

MVG
micro-be,'k weet dat het moeilijk is maar ge moogt u dat allemaal zo niet aantrekken. :wink:
Nen toertocht in elkaar steken is niet simpel en kritiek geven is makkelijk.(al dan niet terecht)We zijn stilaan veel teverwend aan het worden.
Voor mij was het zeker in orde en kom volgend jaar terug;voor nen anderen was't minder en die kan doen wat hij wil,terugkomen of niet.
We leven maar éne keer en we moeten er van profiteren en niet te veel klagen. :lol:
Op naar de volgende toertocht,nu ne keer in Brunehaut,in de Walen waar iedereen altijd content is. #-o

Nogmaals nen dikke proficiat aan de inrichters. =D> =D> (waarvan ik niemand persoonlijk kende)
Secco
Mountainbiker

Post by Secco »

:-({|= :oops:
Yup Bikers,

Heb nu even tijd gevonden om alles eens na te lezen. Ja man, wa moet ik daar nu mee doen. Zoveel lof over ons klein tt je aan de zee. Dit moest eigelijk mijn laatste toertocht worden, kan de druk en de stress die eraan voorafgaat en tijdens de tocht nie goe meer aan. Da wordt enorm onderschat wat da meebrengt.
Nu, na het afpijlen is het pas duidelijk wat de schade is door de anti-pijlen maffia. Ongeveer 50 pijlen ontbreken en moet nog 1/5 weghalen en toch zijn 90% van de bikers niet mis-reden. Dus onze snelle inetreventies hebben geloond. Bedankt iedereen en tot volgend jaar, als organisator, of als deelnemer.

Nice to bike with you all.

Secco :drunk:
Philmil
Mountainbiker

Post by Philmil »

Als lid van de organisatie doet het me veel deugd zoveel positieve reactie te mogen lezen =D> =D>

Je mag het vele werk dat we hierin moeten steken niet onderschatten [-X en sommigen onder u gaan zeker weten waarover ik het heb :wink:

Ik weet het, we zijn niet perfect. We evalueren onze tocht altijd zeer goed en proberen zoveel mogelijk zaken die niet goed waren aan te pakken maar sommige zaken hebben we echt niet in de hand [-X Niet vergeten dat iedereen liefst een appartementje aan de kust zou hebben maar daarnaast ook nog voor 90 % onverhard om te biken wel degene die hiervoor een oplossing heeft mag van mij onmiddellijk voorzitter van onze club worden :wink:

Nog een berichtje voor Cannonenke, Coachy zat er bovenop ! Dankzij Andre mochten we dit jaar voor het eerst de kazerne gebruiken maar er hing wel een serieuze evalutatie aan vast ! We moesten er daar dus wel degelijk de controle inhouden willen we volgend jaar nog van deze prachtlocatie gebruik kunnen maken.

Misschien ook nog een woordje van commentaar voor die mensen die 4 euro te veel vinden #-o #-o Misschien kunnen we volgend jaar op de bevoorrading een winkeltje maken zodat ze kunnen kopen wat ze willen en hen achteraf doorsturen naar een camping waar ze een douche kunnen nemen met de aankoop van een jetonnetje #-o of nog een persoonlijke watermeter plaatsen bij de afspuitinstallatie zodat ze juist die hoeveelheid water kunnen betalen dat ze gebruiken .... [-X [-X

Op een bepaald moment op de bevoorrading waren met met 4 man bezig en konden we de toestroom van bikers bijna niet meer aan :-) Zijn da nu echt allemaal supermannen die de bevoorrading toch wel konden vinden ondanks dat we volgens sommigen deze zeer goed hadden verstopt :wink:

Sorry voor al de positieve bikers onder jullie maar ik kon het even niet laten :oops:

Aan alle bikers nogmaals hartelijk dank voor jullie aanwezigheid en we gaan niet nalaten om met de club op zoveel mogelijk andere toertochten aanwezig te zijn :bounce: :bounce:
Coachy
Mountainbiker

Post by Coachy »

Ik rij zo'n drie maal per week met de MTB rond in de streek van Middelkerke over Oostduinkerke tot De Panne en Adinkerke. =P~

Het wordt hoe langer hoe moeilijker om nog stroken duinen te vinden waar we met de MTB in mogen. Heel wat stroken worden van jaar tot jaar gewoonweg omheind. #-o

De Choufkes hebben er alles aan gedaan om een maximum uit de streek te halen. Dankzij die mannen zijn er weer enkele tracks bijgekomen die er voordien niet waren. Soms gaat dit ten koste van de attractiviteit, maar het is en blijft Off-Road. Ook in de duinen, elk metertje dat kon gebruikt worden hebben ze benut :-D

Toegegeven, er is nog een stukje singletrack dat niet opgenomen was in het parkoer, waarschijnlijk met een gegronde reden. Want vergeet niet, er zijn duinen die privaat zijn, om daar met een organisatie door te trekken vraagt om toestemming van de eigenaar enz... :wink: .

Ik denk dat we de Choufkes dankbaar mogen zijn om hier aan de kust zo'n parkoer uit te tekenen. Uiteraard, hier en daar is er altijd verbetering mogelijk, maar ik ben er zeker van dat de Choufkes alles in het werk zullen stellen om de lat nog hoger te leggen. =D>

Ter verduidelijking, ik ben geen vriend aan huis van de Choufkes. Ik ken hen, maar zij kennen mij niet. 8)
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Hier Rik C.
weer vanop de PeeCee
van Dlask Pee

Voor onze Erikaatjes en haar heuveltjes was Middelkerke natuurlijk supergoed. Want enen van ons had er toch wel diene veloo gewonnen zekers. Dan doet het er niet meer toe zulle als een bevoorradingske een paar km te ver ligt, of de opgegeven afstand niet 100 % klopte. (dit enkel om te zeggen dat als je echt wil, je altijd wel iets vindt om over te zagen hé) : Van de ruim 1200 deelnemers zijn er misschien een veertigtal die een reactie plaatsen op 't forum, en daar zitten dan amper een drietal min of meer negatieve bij. Dus, da's toch een teken dat het een hele goeie toertocht was zekers in Middelkerke ! !
Overigens ook een paar forummers van gezicht leren kennen in 't tentje, maar 'k kon daar niet te lang letten want we moesten met de erika's vaneigens diene veloo nog vieren hé.
Enfin , tegen 15.30 waren we thuis (den enen al wat beter ontvangen dan den anderen, doch dit geheel terzijde) en we waren allemaal 'stief wel gezind' na die schonen tocht in Middelkerke. Goe gedaan Choufkes, en als je nog eens ne nieuwe veloo op overschot hebt, je moet het maar laten weten hé).
Merci, vanwege de Klerkense baaikers.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Volgend jaar zullen we zeker de juiste afstanden vermelden aan de inschrijvingstafel =D>

Dit jaar wist ik maar ik was het rats vergeten om het uit te printen en het uit te hangen aan de inschrijvingstafel deze fout komt volledig op mij gericht sorry :( :( :(

Volgend jaar gaat onze tocht terug in omgekeerde versie :P schrijf misschien nu al in jullie agenda zondag 28 oktober 2007 voor de 8 ste Chouffetocht

Volgend jaar zullen we wel terug een mtb kunnen bemachtigen om het te verloten op onze tocht =D> =D>
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ai ai ai,....

ik vind persoonlijk dat je zowel de pro's als de contra's moet
aanvaarden Wanneer je dit als organisatie of persoon
niet kan doen dan zit je met een serieus probleem.
Een tip, probeer altijd nutraal te zijn in het leven en je kan
al ver komen hiermee.
De Beltochten zijn tochten die tot in de puntjes zijn geregeld
en zeker tot de beste behoren uit W-Vl. Wie deze tochten
niet kan appreciëren vrees ik, zit met een probleem.

Sommige maken melding dat ze op het strand dood zaten
en daarom hun frustraties afwerken op de organisatie.
Sorry he bikers, maar dit is wel je eigen schuld door
een verkeerde dossering. Voor sommige is het belangrijker
een goed gemiddelde te hebben en zodoende alles afgeven.
Ik geef ook soms volle speed, maar ik hou alles onder controle
zodat ik nog over heb op het einde en niet uitgeput ben. Tja,
natuurlijk heeft iedereen z'n eigen prioriteiten in het biken.

Oja, ik zou ook blij zijn moest een tt 5 a 10 km langer zijn, we
komen toch om te biken niet voor de apres ??

Oja ALfie, u opmerking vind ik goed. De laatste tijd op het
forum is de apres en afspreken belangrijker geworden dan de tt zelf.

Moviestar, het is me ook al opgevallen van Strandjutter..

Aan de organisatie, sorry dat ik niet kon afkomen maar uitstel is
geen afstel he...
Post Reply