Levenswijze biker
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
het hangt er gewoon vanaf op welk niveau dat ge uw sport wilt beoefenen. het is wel een beetje een raar zicht natuurlijk, iemand die na ne raid een sigaretje opsteekt
maar ja, ge moet maar met uw eigen lichaam doen wat ge zelf wilt. ik heb al gemerkt dat op dit forum zowel de meer sportieve als de meer recreatieve bikers zitten, beiden zijn nodig om de sport populair te houden.
-
Minna
- Mountainbiker
- Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
I used to drink myself silly every weekend, hardly be home at all during the weekend. I used to smoke as well.
With biking that all changed. I don't smoke any longer. I hardly drink at all. Can't remember last time I went to the pub, and I certainly don't have any alchohol after having done my weekly toertochten (unless occasionally being persuaded by group pressure, I am ashamed to have to admit).
While I have never investigated if it's that harmful for my overall biking level, I have chosen to not do either for one simple reason: I don't enjoy it.
My friends from the drinking time think of course that I have become very boring. Needless to say we don't see each other that much any longer?
With biking that all changed. I don't smoke any longer. I hardly drink at all. Can't remember last time I went to the pub, and I certainly don't have any alchohol after having done my weekly toertochten (unless occasionally being persuaded by group pressure, I am ashamed to have to admit).
While I have never investigated if it's that harmful for my overall biking level, I have chosen to not do either for one simple reason: I don't enjoy it.
My friends from the drinking time think of course that I have become very boring. Needless to say we don't see each other that much any longer?
-
Minna
- Mountainbiker
- Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
tafelpoot wrote:Zooveel gedronken dat je je het niet meer kan herinneren??Minna wrote:Can't remember last time I went to the pub,
(Grapje)
Ik vind het chique dat je bent gestopt met al die dingen.
ikzelf ben nooit begonnen en ben daar eigelijk enorm blij om... (en fier op !)
Considering the group pressure that exists in today's world you *should* feel proud. I remember starting to smoke and drink alcohol simply because my friends felt uncomfortable when I was out sober with them. Silly, yes, but unfortunately that is why many young people start in the first place.
Even to this day people don't leave me alone if I prefer a Coca Cola to a beer. They always try to get me to take something with alcohol. What's wrong with soda??
Something I stand for strongly, though, is never to try drugs. It may be as "innocent" as marijuana, and I don't know how many times I've had to fight people crowding me to "try it out", but .. no thanx.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
ik rook niet maar ik drink wat ik wil, op twerk iedere nacht 2 pintjes bij de 2 belegde broodjes.... :D ik eet wat ik wil... en ik moe zeggen, ik voel mij der goed bij, ik moet niets laten of speciaal doen...
ik drink natuurlijk geen 15 pinten per keer... hooguit 1 keer in de 2 maand gebeurd da... en zit ook niet iedere dag friet te fretten...
het enige dat ik ooit gedaan heb van drastische maatregelen was vorig jaar vermageren van een 90kg naar een goeie 73-74kg... en da heeft mij wel deugd gedaan op de fiets...
met deze levenswijze wil ik binnen 3 weken aan de start van de marmotte komen...
ik drink natuurlijk geen 15 pinten per keer... hooguit 1 keer in de 2 maand gebeurd da... en zit ook niet iedere dag friet te fretten...
het enige dat ik ooit gedaan heb van drastische maatregelen was vorig jaar vermageren van een 90kg naar een goeie 73-74kg... en da heeft mij wel deugd gedaan op de fiets...
met deze levenswijze wil ik binnen 3 weken aan de start van de marmotte komen...
- Bobke#77
- Mountainbiker
Ik rook niet en drink niet , Uitgaan zegt me ook niet zoveel .
''Vrienden'' van bij op school lachen altijd zo van : allez jo gij gaat niet uit wa voor een saai leven hebde gij na .
Maar eigenlijk vind ik mijn leven zeer boeiend .
En dan zo van wa doede gij vrijdags ?en Zaterdags en zondags ?
dan zeg ik vrijdags op tijd in men bed en zaterdag optijd eruit voor te geen MTB'n en zondag gaan motorcrossen man dan lachen ze u vierkant uit !
als ge sportief bent aangelegd en ge hebt er wat voor over dan wordt je gewoonweg uitgelachen (bij jongeren tussen de 16 en 19 jaar ) .
Sommige begrijpen het maar het merendeel niet , dit vind ik wel jammer .
''Vrienden'' van bij op school lachen altijd zo van : allez jo gij gaat niet uit wa voor een saai leven hebde gij na .
Maar eigenlijk vind ik mijn leven zeer boeiend .
En dan zo van wa doede gij vrijdags ?en Zaterdags en zondags ?
dan zeg ik vrijdags op tijd in men bed en zaterdag optijd eruit voor te geen MTB'n en zondag gaan motorcrossen man dan lachen ze u vierkant uit !
als ge sportief bent aangelegd en ge hebt er wat voor over dan wordt je gewoonweg uitgelachen (bij jongeren tussen de 16 en 19 jaar ) .
Sommige begrijpen het maar het merendeel niet , dit vind ik wel jammer .