Gamers

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Fat_d wrote:Ik speel call of duty UO en zit in de CELTS clan.

Het is de enige verslaving waar mijn vrouw niet mee akkoord is! #-o

Ahja das ook een sjiek spel, welk map wpeel jij graag? Ik speel graag die map in de ardennen: Foy
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Max Power wrote:
Mister No Chaïn wrote:[Probleem is da ik et allemaal op DVD vind en menne pc kan da ni lezen + menne brander is stuk. Of kan ik da afhalen en en gewoon uit die mappen installeren? Daarvoor hebde da toch op cd nodig ni? Ken der ni veel van ze :-)

Gelieve antwoord voor morgen een uur of 10, want anders ga ik toch ma na de fnac, ik wil et spel te graag :drunk:. Mohaa heb ik ook nog gekocht indertijd, en als ik zie hoe vaak ik da heb gespeeld, dan heeft da mij ne cent per uur gekost ast ni minder is.
Daemon Tools is uw oplossing. Het simuleert een DVD station op je pc, ook al heb je er geen. Dan kan je het bestand 'laden' in je gesimuleerd DVD station en het openen alsof je een echte dvd in een echt station hebt.
F is nu men DVD-station, ma daar krijg ik toch ni rap ne DVD in peizek :lol:
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Mss ouderwets maar ik speel graag de commandos:men of courage,destination berlin spelen.

Ciao
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Cod was idd ook een machtig spelleke , misschien dat ik die ook nog is in huis haal , de eerste heb ik me mee rotgeamuseerd .
Gisterenavond terug wat zitten bf'en ..echt wel leuk heh , was al weer ant gamen tot half 5 ! :-D
Mountainbiker

looneycooney wrote:Cod was idd ook een machtig spelleke , misschien dat ik die ook nog is in huis haal , de eerste heb ik me mee rotgeamuseerd .
Gisterenavond terug wat zitten bf'en ..echt wel leuk heh , was al weer ant gamen tot half 5 ! :-D

Ik heb gisteren weer vet veel badges binnengehaald op BF!

De Veteran Knife Badge, De Veteran Pistol Badge, Veteran Assault Badge and the bast one: The Expert Sniper badge :wink:

Vandaag ga ik voor de medaille Navy Cross! de Nacht is nog lang he :lol:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

hahah , idd , wel spijtug dat ik vandaag nog moet werken ..maar tegen 23u ben ik er weer en heb ik 2 dagen verlof ! :-D Dat word weer bf trainen tot en met 8)
Ik heb nu gisteren de gewone basis-medailles gehaald van elke rang , nu nog specializeren heh :P
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

Mister No Chaïn wrote: F is nu men DVD-station, ma daar krijg ik toch ni rap ne DVD in peizek :lol:
lol tuurlijk niet. je downloadt dat bestand. Ga dan naar je daemon drive. Daar moet je dan kiezen om een bestand te laden. Laad dat dvd bestand. En wat zie je? Twerkt!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd, moet je ze downloaden , de 'images' van het spel . Meestal zijn dit bestanden met als extensie : *.mdf en *.mds die je dan met daemontools kan inladen .
opgamez.net is een goede site om links te vinden , meer kan ik hier echt niet zeggen ...denk dat het beetje tegen de regels is heh :roll: :lol:
Mountainbiker

looneycooney wrote:hahah , idd , wel spijtug dat ik vandaag nog moet werken ..maar tegen 23u ben ik er weer en heb ik 2 dagen verlof ! :-D Dat word weer bf trainen tot en met 8)
Ik heb nu gisteren de gewone basis-medailles gehaald van elke rang , nu nog specializeren heh :P

Zin om vanavond es samen die moslimmekes af te knallen? :lol:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

oops telaat gelezen :p , ben nu onderweg terug naar de battlefields 8)
Let's blow up some tanks! :lol:
Post Reply