Stumpjumper disc '06 {met skareb}
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Tom1254
- Mountainbiker
I love my Stumpjumper Disc!
'k heb die fiets van April 2006 en 'k heb er nog geen minuut spijt van gehad! Prijs 1500€.
Ik heb hem zo origineel mogelijk gelaten maar het gewicht maakte voor mij niet zoveel uit. Uiteindelijk moet je nog steeds trappen om vooruit te geraken. Zit nu aan een 4000 MTBkm's en middenblad, tandwielen achter en ketting moeten vervangen.
Nu begint wel de slijtage zichtbaar te worden aan de trapas en de achternaaf. Voornaaf was uitgerust met kogellagers, dewelke makkelijk te vervangen waren. Achteraan vind ik de naven iets minder... en deze is ook aan vervanging toe. Vork moet ook dringend op onderhoud want dat was volgens het boekje na 3000km al nodig.
Nog even wachten, want stookoliefactuur moet eerst nog betaald worden
Groetjes,
Tom
'k heb die fiets van April 2006 en 'k heb er nog geen minuut spijt van gehad! Prijs 1500€.
Ik heb hem zo origineel mogelijk gelaten maar het gewicht maakte voor mij niet zoveel uit. Uiteindelijk moet je nog steeds trappen om vooruit te geraken. Zit nu aan een 4000 MTBkm's en middenblad, tandwielen achter en ketting moeten vervangen.
Nu begint wel de slijtage zichtbaar te worden aan de trapas en de achternaaf. Voornaaf was uitgerust met kogellagers, dewelke makkelijk te vervangen waren. Achteraan vind ik de naven iets minder... en deze is ook aan vervanging toe. Vork moet ook dringend op onderhoud want dat was volgens het boekje na 3000km al nodig.
Nog even wachten, want stookoliefactuur moet eerst nog betaald worden
Groetjes,
Tom
- endorfin
- Mountainbiker
Das wel al snel versleten. Mijn tandwielen vanvoor zijn 6500km meegegaan. De casette ook een 6000, maar ik leg wel na 2000 een nieuwe ketting.Tom1254 wrote:I love my Stumpjumper Disc!
Nog even wachten, want stookoliefactuur moet eerst nog betaald worden![]()
Groetjes,
Tom
Maar voor de rest ist idd een superfiets !