UCI Benelux Cup op 3 en 4 juni te RONSE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
En hoeveel Belgische funners zullen er ongeveer aan de start verschijnen?slow motion wrote:Voor de geïnteresseerden,
het momenteel aantal nederlandse vooringeschrevenen per categorie;
amateurs 56,
elite/beloften 46,
masters I 28,
masters II 31,
vrouwen 14,
...
We zullen er niet alleen zijn![]()
http://www.knwu.nl/index.php?Wid=24889&pg=evenementen
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Stievie, kan je eens de exacte site doorgeven. Vind enkel de online inschrijving voor politie en hulpdiensten. Nergens staat iets vermeld inzake online inschrijving funklasse (opgezocht via mtbcircuit).Stievie wrote:Vanaf maandag aanstaande online inschrijvingen via de site van de Beneluxcup. ps. Rondes worden dit jaar iets langer met meer hoogtemeters...extra zwaar dus, maar niet te versmaden!
Mercikes
rechtstreekse link van op de homepage van belgianmtbcicuit: http://www.wielerbondvlaanderen.be/insc ... C2006.aspxStievie schreef:
Vanaf maandag aanstaande online inschrijvingen via de site van de Beneluxcup. ps. Rondes worden dit jaar iets langer met meer hoogtemeters...extra zwaar dus, maar niet te versmaden!
Stievie, kan je eens de exacte site doorgeven. Vind enkel de online inschrijving voor politie en hulpdiensten. Nergens staat iets vermeld inzake online inschrijving funklasse (opgezocht via mtbcircuit).
Mercikes
(Tis wel alleen maar voor licentiehouders)
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Een overzicht zoals in Nederland kunnen we hiervan helaas niet inzien, maar ik vermoed ongeveer een 100 funners (A+B).hanz wrote:En hoeveel Belgische funners zullen er ongeveer aan de start verschijnen?
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
bedanktThe S-man wrote:Stievie schreef:
Vanaf maandag aanstaande online inschrijvingen via de site van de Beneluxcup. ps. Rondes worden dit jaar iets langer met meer hoogtemeters...extra zwaar dus, maar niet te versmaden!
Stievie, kan je eens de exacte site doorgeven. Vind enkel de online inschrijving voor politie en hulpdiensten. Nergens staat iets vermeld inzake online inschrijving funklasse (opgezocht via mtbcircuit).
Mercikes
rechtstreekse link van op de homepage van belgianmtbcicuit: http://www.wielerbondvlaanderen.be/insc ... C2006.aspx
(Tis wel alleen maar voor licentiehouders)
denk je aan totaal 100 funners? of aan 100 belgische funners plus de 56 amateurs uit Nederland en dat je een totaal van 156 heb? zal me niets verbazen dat er bij de fun ruim 100 man staat. heb er iedergeval nu al zin in na het zien van de foto'sslow motion wrote:Een overzicht zoals in Nederland kunnen we hiervan helaas niet inzien, maar ik vermoed ongeveer een 100 funners (A+B).hanz wrote:En hoeveel Belgische funners zullen er ongeveer aan de start verschijnen?
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Het zal drummen worden in de startklimHenkiebos wrote:denk je aan totaal 100 funners? of aan 100 belgische funners plus de 56 amateurs uit Nederland en dat je een totaal van 156 heb? zal me niets verbazen dat er bij de fun ruim 100 man staat. heb er iedergeval nu al zin in na het zien van de foto's
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik ga passen voor Ronse daar er de dag voordien een zware chronorit is in Dikkebus!
Beentjes van dezen ouwen hebben hebben een dagje recuperatie nodig!
En eventueel de maandag daarna naar Theux.
Misschien kom ik de Belgen wel aanmoedigen zondag want met al die vooringeschreven
Nederlanders zou dit wel eens nodig kunnen zijn!
Beentjes van dezen ouwen hebben hebben een dagje recuperatie nodig!
En eventueel de maandag daarna naar Theux.
Misschien kom ik de Belgen wel aanmoedigen zondag want met al die vooringeschreven
Nederlanders zou dit wel eens nodig kunnen zijn!