En waar kan je die 'brochure' krijgen?
Bij Joker?
C2C 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ofwel je gegevens naar pocolocoATskynet.be doorgeven, dan sturen we die met de post op. Ofwel langsgaan in een Joker kantoor. Die van Brussel, Leuven en Hasselt hebben ze nog niet - geen tijd meer gehad om langs te gaan ('k zit nu in de Pyreneeën)...ivo wrote:En waar kan je die 'brochure' krijgen?
Bij Joker?
Mechelen, Schoten, Wilrijk, Antwerpen, Gent, Brugge en Kortrijk wel.
Bespaar U de kosten maar, het Joker kantoor is naast mijn deur en ik heb de brochure zonet afgehaald.
Als ik goed kan lezen is er geen enkel transport van de deelnmers inbegrepen in de prijs ook niet meer terug?
BTW de prijs is 1350 € voor de mensen met interesse.
Wat valt er te lezen:
Data: 15.09.06 tot 01.10.06
Prijs: 1350,- €
Deelnemers: min.12 - max. 30 (ESSF)
Inbegrepen: transport van de fietsen H/T, alle overnachtingen in hotels en herbegen, alle maaltijden, gebruik van Garmin GPS, sturhouder en kaarten, technische bijstand, transport bagage, kbc-riesverzekering, BTW.
Niet inbegrepen: eigen mountainbike, reis H/T, reisverzekering.
Conditie: tocht over 1100 km door de bergen met ong. 80% off-road over rijtechnisch soms zeer moeilijk terrein -af en toe afstappen hoort erbij!
Ruime mtb ervaring, gezond verstand, een goede conditie en doorzettingsvermogen zijn absoluut noodzakelijk.
Als ik goed kan lezen is er geen enkel transport van de deelnmers inbegrepen in de prijs ook niet meer terug?
BTW de prijs is 1350 € voor de mensen met interesse.
Wat valt er te lezen:
Data: 15.09.06 tot 01.10.06
Prijs: 1350,- €
Deelnemers: min.12 - max. 30 (ESSF)
Inbegrepen: transport van de fietsen H/T, alle overnachtingen in hotels en herbegen, alle maaltijden, gebruik van Garmin GPS, sturhouder en kaarten, technische bijstand, transport bagage, kbc-riesverzekering, BTW.
Niet inbegrepen: eigen mountainbike, reis H/T, reisverzekering.
Conditie: tocht over 1100 km door de bergen met ong. 80% off-road over rijtechnisch soms zeer moeilijk terrein -af en toe afstappen hoort erbij!
Ruime mtb ervaring, gezond verstand, een goede conditie en doorzettingsvermogen zijn absoluut noodzakelijk.
Last edited by ivo on Sat 31 Dec 2005 14:30, edited 1 time in total.
De oorspronkelijke bedoeling was om de deelnemers de laatste zondag "op eigen kracht" laten terug te keren met openbaar vervoer via SN vanuit Bilbao of met de TGV.ivo wrote:Bespaar U de kosten maar, het Joker kantoor is naast mijn deur en ik heb de brochure zonet afgehaald.
conditie en doorzettingsvermogen zijn absoluut noodzakelijk.
Maar na veel wikken, wegen, in de plaats stellen van en becijferen hebben we toch besloten om het transport terug & opnieuw zelf te organiseren. Maar ondertussen was wegens tijdsdruk de drukproef al daar...
Dus voor alle duidelijkheid: de heenreis moet je zelf voor zorgen tot de luchthaven van Girona (Ryanair op vrijdagnamiddag of in geval van probleem op zaterdagmorgen vroeg).
De terugreis is op de zondag twee weken later en moet je je niks van aan trekken, daar zorgen wij voor en is inbegrepen.
De H/T van de fietsen en klein zwaar materiaal sowieso.
Een en ander en de verschillende mogelijkheden (je kan ook in de 4x4's meerijden) wordt duidelijker gemaakt in de technische fiche. Maar nog effe geduld, ik zit hier ergens in "het hol van Pluto van de Pyreneeën"
Beste wensen voor een tof 2006 en een goei gezondheid, da's 't principolsjste
Doe maar wat je wil met de brochure, er staat zéér duidelijk in:ivo wrote:Misschien de mensen van Joker inlichten zodat zij dit potentiële klanten kunnen mededelen. Niet iedereen zit tenslotte op dit forum.
Mijn eerste reactie was de brochure bij het oud papier te keilen, op basis (van wat nu blijkt) deels verkeerde info.
"Lees aandachtig de infofiche alvorens in te schrijven" !
Die infofiche beslaat vier A4 bladzijden ipv een halve A5...
De kantoren van Joker waar ik al langs ben geweest heb ik trouwens gevraagd niemand in te schrijven die die fiche nog niet gelezen heeeft.
"Anciens" weten waarvoor we staan en mogen direct inschrijven, iemand die nog niet met ons meegeweest is wordt uitdrukkelijk aangeraden eerst de fiche te lezen alvorens domme dingen te doen. De tekst in de brochure is de "teaser", de inhoudelijke info staat in de technische fiche.
Maar onze ervaring van bijna twee decennia brochure en andere teksten wikken en wegen is dat mensen hoofdzakelijk in een tekst lezen wat in "hun kraam past" - dus als deze "verkeerde info" je doet besluiten van de brochure bij het vuilnis te kieperen: absoluut doen, nu !!!!
Je krijgt tenslotte alles wat in de brochure vermeld staat én meer - dus absoluut onbetrouwbaar. Ver van weg blijven !
Ik heb me vergist... de voorlopige technische fiche bedraagt 7 volle pagina's in relatief klein lettertypepocoloco wrote: Die infofiche beslaat vier A4 bladzijden ipv een halve A5...
De kantoren van Joker waar ik al langs ben geweest heb ik trouwens gevraagd niemand in te schrijven die die fiche nog niet gelezen heeeft.
"Voorlopig" omdat het routeplan, afstanden en de hoogtemeters er nog niet opstaan. Da's voor als de sneeuw weg is !