Spa 24h VTT 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

uitslag staat op : http://www.chronorace.be
Tjerre
Mountainbiker

Post by Tjerre »

Amai Amai proficiat mannen en vrouwen 24uur is nie niks.Zelf zou ik dat ook wel is willen proberen,ben ook is gevraagd om mee te doen in Westerlo,maar daar ben ik toen niet op ingegaan.Die 24 uur schrikt mij serieus af,heb je daar nadien geen last van? Ik bedoel daarmee de TT 's nadien dat je gaat rijden,overbelast of zo?
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

een weekje rusten en dat is uit de benen hoor :wink:
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Tja, beetje slaap is derna wel nodig...
En toch weer gisteren en vandaag op de fiets gekropen (hoe dom kan ik zijn)... neenee; op het gemak (alles is relatief) van Temse naar Wommelgem (goed voor anderhalf uur bollen), naar liefke...

Samen met het criteruim te Sint-Gillis-Waas de tofste wedstrijd van het jaar!

En nie allee vermoeiend voor de benen zenne... ohhh nee! Verdomme die buikspieren... Zelfs nog zitten nalachen van platte humor tijdens het rijden :lol:

Greetz,

Julien.
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

mocht er een decibel limiet geweest zijn zoals op race circuits, dan hadden we die zeker overschreden, der hebben daar veel mannen raar opgekeken :lol:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

focus_wrc wrote:mocht er een decibel limiet geweest zijn zoals op race circuits, dan hadden we die zeker overschreden, der hebben daar veel mannen raar opgekeken :lol:

wanner wij in houffa zaten op de camping waren we rond drie uur snachts nog aan et zeveren en ons decibel was ook lik een beetje te hoog.
De anderen mieken ferm van hun tap.
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Als casting director (lees : rennersronselaar) van deze 24 uur durende action comedy ben ik heel tevreden met de inspanningen en het resultaat van het AAPI team. Een vijfde plaats op veertig ploegen, daar had ik vooraf voor willen tekenen. =D>
Aanmoedigen, domme grappen, keihard rijden, een plezante slavendrijver annex coach, weinig slapen, veel plezier en ambiance, de ingrediënten voor een geslaagde 24 uur.

Ik wil zeker ook onze sponsor (AAPI, Marc Detaille) bedanken (niet dat hij het hier zal lezen, maar soit). We werden daar enorm goed verzorgd door de rennersvrouwen van onze moederploegen (AMB). Taart, cake, wafels, fruit, soep, koffie, spaghetti, .... het buffet blijf dag en nacht open en bemand. Even dacht ik dat ze probeerden ons vet te mesten. Onze moederpleg AMB stond tot zondagochtend op de eerste plaats maar is dan door pech naar de tweede plaats gezakt.

De westvlaamse koerskonijnen moeten zich geen zorgen maken. Ze zijn terug welkom bij de mannen van temst.

Best grappig om lezen hoe Focus WRC en Berggeit, die vorig jaar gezworen hadden nooit meer deel te nemen, nu al afspreken voor volgend jaar. Mooi zo =D> =D>

Volgend jaar de twee weken van Spa :lol:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

met hoeveel mag je eigenlijk maximun in een team zijn.
Moet ej een wedstrijdlecentie hebben of mag ej ook deelnemen als je gewoon ingschreven bent bij de bond.

wat kost dit eigenlijk.
Last edited by roy on Wed 14 Sep 2005 13:23, edited 1 time in total.
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

Moet ej een wedstrijdlecentie hebben of mag ej ook deelnemen als je gewoon ingschreven bent bij de bond.
Maximum 8 per ploeg, geen licenties of niets vereist. Op voorhand dien je te verklaren dat je in goede gezondheid verkeert om deel te nemen. That's it. Van de 40 ploegen dit jaar, waren er een aantal bij die puur voor de lol meedoen, mensen die in de loop van het jaar amper op een bike zitten, maar er toch het beste van maken (= 's nachts BBQ en pinten drinken).
roy
Mountainbiker

Post by roy »

greenie wrote:
Maximum 8 per ploeg, geen licenties of niets vereist. Op voorhand dien je te verklaren dat je in goede gezondheid verkeert om deel te nemen. That's it. Van de 40 ploegen dit jaar, waren er een aantal bij die puur voor de lol meedoen, mensen die in de loop van het jaar amper op een bike zitten, maar er toch het beste van maken (= 's nachts BBQ en pinten drinken).
bedankt en de kostprijs wat is dat ongeveer.
Post Reply