28.10.2018 - 19e Middelkerkse Chouffetocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Muntanya
- Mountainbiker
Re: 28.10.2018 - 19e Middelkerkse Chouffetocht
Ik begrijp uw kritiek. Als je van ver komt, wil je duinen en strand. En dan geef je er geen moer om dat dit standaard Bloso stukken zijn. Rij je die Bloso toer 5x per jaar, vind je het verfrissend dat ze eens iets nieuws erin stoppen, ook al zijn dat velden.
- Dace93
- Mountainbiker
Hou de 60 maar volgend jaar.
Akkoord dat heel dat eind langs de vaart het minst leuke stuk is in vergelijking met de rest, maar is goed als conditietraining
.
Met de lussen in het begin had ik persoonlijk geen probleem. Was leuke ondergrond die wat glibberde
Akkoord dat heel dat eind langs de vaart het minst leuke stuk is in vergelijking met de rest, maar is goed als conditietraining
Met de lussen in het begin had ik persoonlijk geen probleem. Was leuke ondergrond die wat glibberde
-
leffingenoartje10
- Mountainbiker
Post by leffingenoartje10 »
bedankt aan de 1417 deelnemers aan de 19 de chouffetocht, ja kritiek krijg je altijd en in middelkerke is er buiten de duinen moeilijk om iets in elkaar te steken die toch wat mountainbike waardig is.
We proberen ons best te doen om er toch iets moois van te maken.
Het lange stuk langs de vaart kunnen we zeker niet veranderen in iets anders en dit jaar was het wind op wat het wat minder aangenaam maakte.
nogmaals bedankt voor u deelname en deze week zal je nog de fotokes kunnen bezichtigen op onze facebook pagina
.
Een tevreden chouffe team
Het lange stuk langs de vaart kunnen we zeker niet veranderen in iets anders en dit jaar was het wind op wat het wat minder aangenaam maakte.
nogmaals bedankt voor u deelname en deze week zal je nog de fotokes kunnen bezichtigen op onze facebook pagina
.
- Dace93
- Mountainbiker
Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ik veronderstel dat alle stukken in de duinen niet privé zijn?
Zou die graag nog eens opnieuw doen
-
leffingenoartje10
- Mountainbiker
Er is een vast mtb parcours in middelkerke die start aan de branding met bijna al de duinestroken erin zeker eens doen.Dace93 wrote:Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Dat stuk langs vaart is niks mee, bolt vlot.leffingenoartje10 wrote:bedankt aan de 1417 deelnemers aan de 19 de chouffetocht, ja kritiek krijg je altijd en in middelkerke is er buiten de duinen moeilijk om iets in elkaar te steken die toch wat mountainbike waardig is.
.
Die eerste passages doorheen verkavelingen en dwars door reeks planten en weiden trok echter op niks.
Onder het motto 'ik wil wel, maar ik kan ni'.
-
leffingenoartje10
- Mountainbiker
spijtig genoeg zijn er vandaag 2 fietsen gestolen daarom een tip neem altijd een slot mee .
Ikzelf heb altijd een grote slot mee die ik aan de inschrijving gebruik om de fietsen van mijn fietsmaten te sluiten en na de inschrijving laat ik mijn slot hangen aan een nadar en bij aankomst sluit ik onze fietsen dan opnieuw.
Ikzelf heb altijd een grote slot mee die ik aan de inschrijving gebruik om de fietsen van mijn fietsmaten te sluiten en na de inschrijving laat ik mijn slot hangen aan een nadar en bij aankomst sluit ik onze fietsen dan opnieuw.
-
leffingenoartje10
- Mountainbiker
tip voor volgend jaar doe de 45 km en mss 2 maal dan heb je ook je km'suncle sam wrote:Dat stuk langs vaart is niks mee, bolt vlot.leffingenoartje10 wrote:bedankt aan de 1417 deelnemers aan de 19 de chouffetocht, ja kritiek krijg je altijd en in middelkerke is er buiten de duinen moeilijk om iets in elkaar te steken die toch wat mountainbike waardig is.
.
Die eerste passages doorheen verkavelingen en dwars door reeks planten en weiden trok echter op niks.
Onder het motto 'ik wil wel, maar ik kan ni'.
- Muntanya
- Mountainbiker
Juist dat stuk tussen de Koninklijke Baan en de Bassevillestraat mag je eigenlijk niet komen, maar denk dat quasi iedereen die de Bloso toer doet dat meepakt.