[
We kregen er prachtige passages voor in de plaats, zoals die beklimming tussen het graan. Ik dacht nog te stoppen voor een "beauty shot" wat dat was wel een prentkaartje waard.
Frans Claes(1°UCI ranking marathon) was ook van de partij en hij heeft er een mooi plaatje van op Face Book gezet.
02.07.2017 - Oud-Heverlee - 25e Meerdael Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 02.07.2017 - Oud-Heverlee - 25e Meerdael Classic
Zoals hier al eerder vermeld: Het was inderdaad super. Mijn eerste 100km mtb. Ik voel het nog in de benen.
Aja als ik dan toch een verbeter punt moet geven: zet die downhill stukskes (downhill florival) niet zo ver op het eind van de 100.
Mensen zijn dan al wat moe en willen snel den toer nog uitrijden en dan maak je fouten.
Aja als ik dan toch een verbeter punt moet geven: zet die downhill stukskes (downhill florival) niet zo ver op het eind van de 100.
Mensen zijn dan al wat moe en willen snel den toer nog uitrijden en dan maak je fouten.
- Guido T.
- Mountainbiker
Het lijkt er tegenwoordig op dat niemand nog een commentaar durft posten die "maar" de 30 of 45km gereden heeft!
Wel, wij hebben zoals altijd de 45km gereden en ook die was TOP! Veel mooier dan vorig jaar, proficiat Tim, Patrick en jullie team.
Alleen spijtig dat de weergoden ons geen zomerse aprés gegund hebben: anders hadden we Jokke en Toets eens goed kunnen laten zweten achter hun tap!
Ik heb de 30km gedaan en die was ook goed.
Heb me geamuseerd.
Was juist binnen en toen begon het te regenen.
Iemand een idee waar je de foto's kunt vinden die ze op het beginnen namen?
Heb me geamuseerd.
Was juist binnen en toen begon het te regenen.
Iemand een idee waar je de foto's kunt vinden die ze op het beginnen namen?
- WTC VOSSENBERG
- Mountainbiker
Post by WTC VOSSENBERG »
Ook bij aankomst foto's genomen , maar nog niet teruggevondenCokeman wrote:Kort na de start werden foto's genomen. Online via site organisatie?
- Cokeman
- Mountainbiker
gevonden https://www.dropbox.com/sh/v422cykl0lit ... kdya?dl=0h" onclick="window.open(this.href);return false;
WTC VOSSENBERG wrote:Ook bij aankomst foto's genomen , maar nog niet teruggevondenCokeman wrote:Kort na de start werden foto's genomen. Online via site organisatie?