03.01.2016 - Steenhuffel-Londerzeel - TT Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blade
Mountainbiker

Re: 03.01.2016 - Steenhuffel-Londerzeel - TT Palmvelden

Post by blade »

Kezzemil wrote:Deze zondag een leuke tocht gereden, hier en daar wat vettigheid maar, dat was te verwachten als je de streek kent.
De enige minpuntjes waren het aanschuiven bij de bevoorrading en de douches zonder water.
De afspuitstand verliet vrij vlot en er waren voldoende slangen. Ik merk wel telkens dat er toch wat bikers zijn die denken dat ze hun bike hier moeten opblinken tot in de puntjes. Voor mij dient zo'n bikewash om het ergste vuil te verwijderen, thuis gekomen moet je je machientje toch nog eens onder handen nemen om hem in orde te houden.

Deze tocht ook voor de eerste keer gebruik gemaakt van mijn nieuw speelgoedje. (gekregen voor nieuwjaar :-) )
Het resultaat zie je hier " onclick="window.open(this.href);return false;

Alle reacties zijn welkom.
Als dit wat meevalt volgt hier zeker nog beeldmateriaal.
Knap filmpje :wink: juist spijtig dat ik mezelf niet ben tegen gekomen :( haha
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Re: 03.01.2016 - Steenhuffel-Londerzeel - TT Palmvelden

Post by El Toro Cycling Club HB »

Normaal gesproken weten 'ollanders het bos en de bomen om te zagen, maar jullie kunnen er ook wat van, over inschrijfgeld, overgemaakte vwb contributie en van dat soort dingen.

Maar wees blij dat er mensen, organisaties zijn die tochten organiseren om onze hobby, liefhebberij uit te kunnen oefenen en idd een organisatie kan nog zo zijn best doen, het weer hebben zijn niet in handen hè, dus je moet niet zeveren over asfalt als het flink geregendt heeft en vooral hier niet, want ik weet uit eigen ondervinding dat de natte klei daar niet mals is, dus ik ben ook niet gegaan, ook al zie ik als 'ollander dat Atomium van brussel nog zo graag na die klim in meisse.

Nogmaals, ondanks mijn afwezigheid een groot =D> =D> =D> =D> voor de organisatie en een diepe buiging voor alle medewerkers die deze tocht mogelijk hebben gemaakt, zoals ook de sponsors.
Post Reply