ik heb 282 km in de auto gezeten (heen en terug) en geen enkel moment spijt gehad van ruim 2.45 uur in de auto om een toertocht te rijden
Dus organisatie + alle medewerkers een groot
Post by El Toro Cycling Club HB »
Ik krijg de indruk dat later starten bij zeer gekende toertochten, waar men van alle windstreken op af komt, de enige oplossing is om de grote drukte te vermijden (inclusief de bijhorende frustratie)... of omgekeerd heel vroeg starten. Kleinschaliger organisaties zoeken, kan ook een oplossing bieden. Vorig jaar in de buurt een tochtje gereden met 500 deelnemers, weliswaar iets minder bos dan Tangissart. Een ontbijtbuffet gratis bij de start (wat niet echt hoeft).Hans76 wrote:Yep, de eerste lus hebben we dus gemistdaarom ook aan 65 km. gekomen.
Tangissart is chaos : dat nog niet veel meegemaakt : files, gevloek bij de chrono's omdat die dus wel de beginlus gedaan hebben en zo in de groep van de toerrijders terechtkwamen (persoonlijk vind ik een vrije chronostart beter), den apres, fietsenstalling en mooi weer maken van deze tocht dat hij een beetje slachtoffer is geworden van zijn eigen succes![]()
Maar de supergoede organisatie maakt inderdaad veel goed . Er stond inderdaad bijna aan ieder kruispunt begeleiders die de auto's tegenhielden. Ook dat zelden meegemaakt.
Ik weet niet hoeveel inschrijvingen er waren, maar meer deelnemers kan deze TT echt niet verdragen....
Jammergenoeg![]()
Desalniettemin zien ze me hier zeker nog terug![]()
Fritsie wrote:Ik krijg de indruk dat later starten bij zeer gekende toertochten, waar men van alle windstreken op af komt, de enige oplossing is om de grote drukte te vermijden (inclusief de bijhorende frustratie)... of omgekeerd heel vroeg starten. Kleinschaliger organisaties zoeken, kan ook een oplossing bieden. Vorig jaar in de buurt een tochtje gereden met 500 deelnemers, weliswaar iets minder bos dan Tangissart. Een ontbijtbuffet gratis bij de start (wat niet echt hoeft).Hans76 wrote:Yep, de eerste lus hebben we dus gemistdaarom ook aan 65 km. gekomen.
Tangissart is chaos : dat nog niet veel meegemaakt : files, gevloek bij de chrono's omdat die dus wel de beginlus gedaan hebben en zo in de groep van de toerrijders terechtkwamen (persoonlijk vind ik een vrije chronostart beter), den apres, fietsenstalling en mooi weer maken van deze tocht dat hij een beetje slachtoffer is geworden van zijn eigen succes![]()
Maar de supergoede organisatie maakt inderdaad veel goed . Er stond inderdaad bijna aan ieder kruispunt begeleiders die de auto's tegenhielden. Ook dat zelden meegemaakt.
Ik weet niet hoeveel inschrijvingen er waren, maar meer deelnemers kan deze TT echt niet verdragen....
Jammergenoeg![]()
Post by Motorbiker »
ik heb die ook zien rijden een regelrechte schande heb hier geen woorden voor, nen lompen boer is dat.NielsVV wrote:Vond deze tocht vorig jaar toch ook beter. Ergerde mij vooral aan de would be Sven Nijs'en die u langs alle kanten voorbij vliegen tijdens een afdaling en als het nadien wat omhoog ging geraken ze niet omhoog!
sommige vliegen omhoog en van zodra ze in een afdaling een steen zien liggen stapppen ze af sommigen zullen zich hier ook aan ergeren...
Ben ook een mtb met een kinderdrager tegengekomen, net aan een vrij forse afdaling. Vond
dit eerlijk gezegd niet echt verantwoord.
Had 65km op de teller terwijl ik ook voor de 74km
was gegaan.
Heb je het over Mont-Saint-Guibert?Fritsie wrote:Ik krijg de indruk dat later starten bij zeer gekende toertochten, waar men van alle windstreken op af komt, de enige oplossing is om de grote drukte te vermijden (inclusief de bijhorende frustratie)... of omgekeerd heel vroeg starten. Kleinschaliger organisaties zoeken, kan ook een oplossing bieden. Vorig jaar in de buurt een tochtje gereden met 500 deelnemers, weliswaar iets minder bos dan Tangissart. Een ontbijtbuffet gratis bij de start (wat niet echt hoeft).Hans76 wrote:Yep, de eerste lus hebben we dus gemistdaarom ook aan 65 km. gekomen.
Jammergenoeg![]()