Zo 22/02/2015 Mol-Wezel : 24° Wezelse MTB-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 22/02/2015 Mol-Wezel : 24° Wezelse MTB-tocht
merci voor de tips , avs gelukt met 26.8lowie wrote:@ Plons en Supernaut :
beste banden : Michelin Wildgripper groen
beste breedte : 1.90
beste druk : 4,5 bar
beste stuurbreedte : max. 52 cm
beste framemaat : max. 26"
nadien niet afspuiten >> er staat een oude metalen-container
Heb die container wel niet zien staan .
btw leuk parcours en top organisatie .
SUPER Mooie wintertocht....
maar goed dat het geregend had,de singels lagen er lekker snel bij.
bericht aan de organisatie.
de jonge man die bij het deponeren van het inschrijvingsbriefje gevallen was, en afgevoerd met de ziekenwagen, stelt het goed! (vader met de schrik, en de zoon met wat schrammen, hoofdpijn en vooral een gedeukt ego....)
voor alle duidelijkheid, ik ben niet de vader of zoon, ik ben maar de fietsbudy.
groetjes G
maar goed dat het geregend had,de singels lagen er lekker snel bij.
bericht aan de organisatie.
de jonge man die bij het deponeren van het inschrijvingsbriefje gevallen was, en afgevoerd met de ziekenwagen, stelt het goed! (vader met de schrik, en de zoon met wat schrammen, hoofdpijn en vooral een gedeukt ego....)
voor alle duidelijkheid, ik ben niet de vader of zoon, ik ben maar de fietsbudy.
groetjes G
mooi gemiddelde :) op de 74? Wij zaten aan 21,7 met een niet al te beste dag :) voor Rocket Ron 2.25 op 1.1 en achter racing Ralph 2.25 op 1.2, rij altijd met deze opstelling. Alleen de druk kan verschillenSupernaut wrote:
merci voor de tips , avs gelukt met 26.8![]()
Heb die container wel niet zien staan .
btw leuk parcours en top organisatie .
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Heel mooi parcours en uitstekende organisatie, een absolute aanrader. Heel veel mooie singletracks gedaan maar het stuk door het Kattenbos was toch het hoogtepunt. Ik kwam aan in de tennishal na de trekking van de tombola, maar kon wel nergens een overzicht van de getrokken nummers vinden.
Met weinig goesting deze morgen uit mijn bed gekomen, maar toch weer blij dat ik weer geweest ben voor de 74 :) Organisatie was weer top!
En zelf maar 4 euro voor de 74km.. Hier mogen ze zelfs gerust wat meer voor vragen van mij, gezien alle moeite die de organisatie in deze tocht steekt!
En zelf maar 4 euro voor de 74km.. Hier mogen ze zelfs gerust wat meer voor vragen van mij, gezien alle moeite die de organisatie in deze tocht steekt!
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Knappe toertocht! Wel een béétje het slachtoffer van zijn eigen succes met als gevolg hier en daar wat 'treintje rijden' in de bossen. Maar zoveel volk, dat moet je natuurlijk verdienen. En ook dit jaar hebben ze het weer waargemaakt! 
Parcours: top, bevoorrading: top, bepijling: top, frietjes/hamburger na de toertocht: zeker top!

Parcours: top, bevoorrading: top, bepijling: top, frietjes/hamburger na de toertocht: zeker top!
Vond je? Dat was voor mij toch echt wel de Keiheuvel. In Kattenbos zijn imho mooiere stukjes te vinden! De 'berg', dat slingerend singletrackske ervoor (gele lus?), rond het vakantiepark, etc... Dit is geenszins commentaar naar de organisatie toe, gezien de afstand hebben ze zeker hun best gedaan. Toch een aanrader: http://www.mtb-kattenbos.be" onclick="window.open(this.href);return false;, een toertocht in de winter en in de zomer, en je zal zien wat ik bedoel.spaghetti_2 wrote:maar het stuk door het Kattenbos was toch het hoogtepunt.
Direct als je binnen kwam, links van de deur. Bij het naar buiten wandelen lijkt het me onmogelijk om ze NIET te zien...spaghetti_2 wrote:Ik kwam aan in de tennishal na de trekking van de tombola, maar kon wel nergens een overzicht van de getrokken nummers vinden.
"lowie had gelijk" moet zowat het meest voorkomende zinnetje zijn op het forum.
Maar idd, was zeker en vast de minst natte tocht van de verre omtrek.
Het lag er eigenlijk zelfs super bij.
Mooie tocht alweer. Enkel het stuk na 2e "rust" vond ik wat minder (de lange dreven in kattenbos). En het laatste stuk na de vijver vond ik vroeger precies plezanter
Goei bevooradingen, prima bepijling, vooral de splitsing met voor elke afstand een apart bordje, geen verwarring mogelijk
Op de frit heb ik niet gewacht, daar was de file wat lang voor.
Maar idd, was zeker en vast de minst natte tocht van de verre omtrek.
Het lag er eigenlijk zelfs super bij.
Mooie tocht alweer. Enkel het stuk na 2e "rust" vond ik wat minder (de lange dreven in kattenbos). En het laatste stuk na de vijver vond ik vroeger precies plezanter
Goei bevooradingen, prima bepijling, vooral de splitsing met voor elke afstand een apart bordje, geen verwarring mogelijk
Op de frit heb ik niet gewacht, daar was de file wat lang voor.
Ben men mio cyclo 300 gps op toer kwijt gespeeld heeft iemand die gevonden? Zoja kan je me dan een privebericht sturen.
Buiten dat een heel mooie tocht.
Buiten dat een heel mooie tocht.
Prachtige Toertocht , Proficiat aan de organisatie !
Ruime warme zaal , zelf een plaatje met noodnummer op zo had iedereen hem zeker bij
den toer lag er super bij , Bevoorrading ook keus genoeg alles was top zelfs twee plaatsen waar je kon douchen en om het af te maken na het rijden een frieten + mora snack en tombola bij aankomst .
See You Next Year !
met sportieve groeten mtbtdejachthoorn
Ruime warme zaal , zelf een plaatje met noodnummer op zo had iedereen hem zeker bij
den toer lag er super bij , Bevoorrading ook keus genoeg alles was top zelfs twee plaatsen waar je kon douchen en om het af te maken na het rijden een frieten + mora snack en tombola bij aankomst .
See You Next Year !
met sportieve groeten mtbtdejachthoorn