foto's online op http://www.hanspte148.148.axc.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
u vriendelijk gratis aangeboden door het W-bikes Diepenbeek team!
(rechtermuisknop opslaan als)
Ik heb de fotos gemaakt , op het begin waren er redelijk wat slechte doordat het niet mijn camera was en nog wat met instellingen moest prullen ( dank u aan de bekendste fietsende limburger met de bekendste kat van belgie , mr fons moors ! al moest ik zijn naam niet noemen daar iedereen het wel doorhad ! )
TOT VOLGEND JAAR !
Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Oxygen
- Mountainbiker
- Location: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er
Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt
Leuke rit, prima organisatie, lekkere modderstroken! En dan ook nog eens perfect bikeweer! Top! Tot volgend jaar!
@ frits motaar: check PB!heeft er iemand de gpx-track van deze tocht,ik wil die wel eens rijden in betere tijden?
bedankt!
- Rucher
- Mountainbiker
Vanmorgend met bert volhard en ondanks regen en platte sneeuw vertrokken voor 1ste keer deze TT
daar aangekomen nog enkel beetje lichte regen maar vanaf vertrek niks meer..zalig.. leuke tocht en gelukkig niet teveel volk ,slijk viel reuze mee, volop genoten van deze streek ..kan duidelijk wat regen hebben, blij voor deze keuze ipv Halle.
voor de organisatie , wel ff verkeerd gereden, op gegeven moment was er splitsing 30/40aan tunnel,
toen ik er aankwam waren er die net voor tunnel naar boven aan het stappen waren,ik erop kunnen rijden en dan achter groepje op stuk verhard maar op gegeven moment kwamen ze uit bos en toen dacht ik hier klopt iets niet,bij navraag bleek dat de 40 niet voor tunnel naar boven moest maar er onder door
paar km extra in de benen

daar aangekomen nog enkel beetje lichte regen maar vanaf vertrek niks meer..zalig.. leuke tocht en gelukkig niet teveel volk ,slijk viel reuze mee, volop genoten van deze streek ..kan duidelijk wat regen hebben, blij voor deze keuze ipv Halle.
toen ik er aankwam waren er die net voor tunnel naar boven aan het stappen waren,ik erop kunnen rijden en dan achter groepje op stuk verhard maar op gegeven moment kwamen ze uit bos en toen dacht ik hier klopt iets niet,bij navraag bleek dat de 40 niet voor tunnel naar boven moest maar er onder door
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
'Kweet, moet mij een nieuwe bril aanschaffen, de jaren, je begrijpt me wel. Ik voel me ook geen vragende partij op een TT. Ik neem wat er komt, zal ook nooit kritiek geven op de organisatie. Heb daarvoor te veel respect voor die mensen die uren in de kou staan om de bikers een bekertje warme soep aan te bieden onderweg. Wou gewoon suggereren dat een armbandje wel erg handig is mocht je in geval van nood volledig van de kaart zijn. Denk aan de tragische ongevallen vorig jaar.kazzz wrote:Beter kijken volgende keer of vragen als er noodnummer is??koppigaard wrote:Niet gezien. Anders organiseren volgende keer?eddy1 wrote:Lagen kaartjes op de tafels met noodnummer.
Ik begrijp uw standpunt wel, maar uw repliek kwam vrij gebiedend over naar de organisatie, terwijl ze er wel aan gedacht hadden :)koppigaard wrote: 'Kweet, moet mij een nieuwe bril aanschaffen, de jaren, je begrijpt me wel. Ik voel me ook geen vragende partij op een TT. Ik neem wat er komt, zal ook nooit kritiek geven op de organisatie. Heb daarvoor te veel respect voor die mensen die uren in de kou staan om de bikers een bekertje warme soep aan te bieden onderweg. Wou gewoon suggereren dat een armbandje wel erg handig is mocht je in geval van nood volledig van de kaart zijn. Denk aan de tragische ongevallen vorig jaar.
-
Oxygen
- Mountainbiker
- Location: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er
Omdat er precies veel vraag naar is: wie de GPX wil, stuur me even een PM met je e-mailadres! Of kan ik dat bestand hier ergens online zetten? Ik heb mijne Garmin nog maar pas, dus ik ken er nog niet veel van!
Grtz
Ken
Grtz
Ken
- frits motaar
- Mountainbiker