Super tocht weeral...de laatste weken zijn we verwend geweest.geen modder en op elke oversteek seingevers...schitterend.
zelfs tom boonen was er.
di 11/11/2014 Stal-Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: di 11/11/2014 Stal-Beringen
Top rit, hier kunnen heel wat clubs wat van leren!
Bij het omhoog rijden van de tril had ik wat problemen met het nemen van de 180ºbochten. Iemand een tip of techniek om dit wel goed te doen?
Bij het omhoog rijden van de tril had ik wat problemen met het nemen van de 180ºbochten. Iemand een tip of techniek om dit wel goed te doen?
- BMW
- Mountainbiker
ge waard niet alleen...je moest een nummertje nemen om uw kans te wagen. Dat lukt dan wel als je genoeg snelheid hebt en uw voorste wiel zo ver mogelijk de bocht laat nemen...in de afdaling hetzelfde maar dan zo traag mogelijk.in de zomer ook wel iets makkelijker doordat de droge ondergrond meer grip bied.Smoove wrote:
Superdag! Ik heb me kostelijk vermaakt op die terril. Om kwart voor acht naar boven geklommen en om half drie weer naar beneden gekomen. Het enige foutje was dat ik m'n lunch in de auto had laten liggen
Voorlopig zo'n 1900 foto's om te gaan bewerken. Ik heb natuurlijk lang niet iedereen, want de kortste afstand kwam niet over de terril en ook boven kon je nog weer keuzes maken en op een zeker moment ben ik toch even in het moeilijke technische bos gaan kijken. Dat stukje met die rotsblokken was wel heel fotogeniek, maar de spoeling van passanten was er wel dun.
Leuk om boven op de terril iedereen te horen praten over alles wat in de verte te zien is en menigeen stopte even om een Selfie te maken daarboven. Het is ook een prachtige plek, zeker met een blauwe lucht erboven en alles nog in herfstkleuren getooid.
Ik doe mijn best om alle foto's morgenochtend online te hebben. Bedankt voor de gezellige dag!
Groetjes,
Connie
Voorlopig zo'n 1900 foto's om te gaan bewerken. Ik heb natuurlijk lang niet iedereen, want de kortste afstand kwam niet over de terril en ook boven kon je nog weer keuzes maken en op een zeker moment ben ik toch even in het moeilijke technische bos gaan kijken. Dat stukje met die rotsblokken was wel heel fotogeniek, maar de spoeling van passanten was er wel dun.
Leuk om boven op de terril iedereen te horen praten over alles wat in de verte te zien is en menigeen stopte even om een Selfie te maken daarboven. Het is ook een prachtige plek, zeker met een blauwe lucht erboven en alles nog in herfstkleuren getooid.
Ik doe mijn best om alle foto's morgenochtend online te hebben. Bedankt voor de gezellige dag!
Groetjes,
Connie
Ok ik was toch niet de enige.BMW wrote:ge waard niet alleen...je moest een nummertje nemen om uw kans te wagen. Dat lukt dan wel als je genoeg snelheid hebt en uw voorste wiel zo ver mogelijk de bocht laat nemen...in de afdaling hetzelfde maar dan zo traag mogelijk.in de zomer ook wel iets makkelijker doordat de droge ondergrond meer grip bied.Smoove wrote:
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Perfectie bestaat niet, maar dit kwam toch aardig in de buurt.
De 82 gedaan. Op de terril was het vat af en voor mijn eigen veiligheid de chicken way genomen naar onder.
Ps. Met kleine wielen zijn die scherpe bochten op de terril ook ni simpel. En ik kon het niet steken op voorliggers die stil vielen, want ik was heel alleen
De 82 gedaan. Op de terril was het vat af en voor mijn eigen veiligheid de chicken way genomen naar onder.
Ps. Met kleine wielen zijn die scherpe bochten op de terril ook ni simpel. En ik kon het niet steken op voorliggers die stil vielen, want ik was heel alleen
Vanmorgen om 6 uur vertrokken vanuit West-Vlaanderen richting Limburg.( ca 400km heen-terug)
De 82 km met de terril was een prachtige rit waarvan wij in West-Vlaanderen alleen maar kunnen van dromen.
Organisatie, bevoorrading, de bepijling , alles 10/10
Volgend jaar ben ik terug van de partij
De 82 km met de terril was een prachtige rit waarvan wij in West-Vlaanderen alleen maar kunnen van dromen.
Organisatie, bevoorrading, de bepijling , alles 10/10
Volgend jaar ben ik terug van de partij
-
Ruben Franssen
- Mountainbiker
Post by Ruben Franssen »
Super tochtje! Toch de 25km die ik gedaan heb. 5km ervoor serieus het asfalt van dichtbij gezien. Resultaat: in het beste geval pols gekneusd. Hiermee wil ik de organisatie bedanken om mij terug naar de start te brengen en ook de EHBO ploeg krijgt van mij ook een bedankje. Mannen bedankt! Hopelijk tot volgend jaar!
Pas om 4u30 mijn bed in en om 7u30 terug op. Maar goed dat een maat thuis mij kwam uithalen anders was ik in mijn bed blijven liggen. Ik heb het mij niet beklaagd. Het was een supervoormiddag. Echt leuk gebiket, zoals het moet. Veeeeeel volk maar buiten enkele stroken toch eigen tempo kunnen rijden. De Terril is echt een bikepark, daar mag Genk een voorbeeld aan nemen. De bevoorrading ook super! Na de bevoorrading een kilometer in het wiel van Boonen en Comp. gehangen. De rit afgesloten met een blonde Leffe.
Hoi bikkers, allemaal bedankt om langs te komen, jullie waren met 2192 en daar zijn nog eens 50 kids bij gekomen. Alleen die twee mannen die 's morgens twee fietsen zijn komen pikken moeten niet meer terug komen en hoeven voor mijn part ook geen reclame voor onze tocht te maken. Maar al de rest zien we graag volgend jaar terug.
Dus allemaal bedankt en tot de volgende keer!
Grts Danny.
Dus allemaal bedankt en tot de volgende keer!
Grts Danny.