Za 21/06/2014 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
prideandglory1891
Mountainbiker

Re: Za 21/06/2014 Moen

Post by prideandglory1891 »

schwammie wrote:Zitten er veel privéstukken in deze?
Is het voor de-werkende-mens-op-zaterdag mogelijk om de GPX van de rit even vast te krijgen of niet?
Mag gerust verder via PB.
Volgens mij geen enkel...
Track komt er aan via PB, we hebben op de kluis wel 2 speciallekes bijgenomen weg van het parcours :-D
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

vraag mij nu al de gans middag af waar dat de bike@holics zouden kunnnen afgeweken hebben op de kluis [-X =; :lol:
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

De liebhertjes en der van genoten , t'was dik in orde =D> =D> =D> =D>
tot den volgende.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Ingepikt op de route bovenop de kluisberg om daarna de 75 te volgen richting de start, in te schrijven en de 75km uit te rijden tot in Kluisbergen. Ik zat al snel op de wegtocht aangezien ik het lintjes verhaal niet had gelezen. Dit kan toch beter opgelost worden. Verder kon ik niet echt warm worden van het parcours. Veel asfalt en brede wegen. Rare keuze om de korte afstand wel de Kluis te gunnen en de lange over brede paden te sturen voor een heuvel met slechts weinig bospaden. Het weer zorgde er toch nog voor dat ik heb genoten. Uiteindelijk toch een 100km op de teller.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

't was opnieuw in orde, Steenbakkers!
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

55 km 700 hoogtemeters prachtig weer....... :-D
schwammie
Mountainbiker

Post by schwammie »

prideandglory1891 wrote:
schwammie wrote:Zitten er veel privéstukken in deze?
Is het voor de-werkende-mens-op-zaterdag mogelijk om de GPX van de rit even vast te krijgen of niet?
Mag gerust verder via PB.
Volgens mij geen enkel...
Track komt er aan via PB, we hebben op de kluis wel 2 speciallekes bijgenomen weg van het parcours :-D
U wordt bedankt!
bezembiker
Mountainbiker

Post by bezembiker »

Reflex wrote:Ingepikt op de route bovenop de kluisberg om daarna de 75 te volgen richting de start, in te schrijven en de 75km uit te rijden tot in Kluisbergen. Ik zat al snel op de wegtocht aangezien ik het lintjes verhaal niet had gelezen. Dit kan toch beter opgelost worden. Verder kon ik niet echt warm worden van het parcours. Veel asfalt en brede wegen. Rare keuze om de korte afstand wel de Kluis te gunnen en de lange over brede paden te sturen voor een heuvel met slechts weinig bospaden. Het weer zorgde er toch nog voor dat ik heb genoten. Uiteindelijk toch een 100km op de teller.

volledig mee eens,kluisberg was wel mooi,paterberg deden ze on road,snapte da nie goe(ofwel geen toelating)en de veldwegen naar die andere berg,twas naar mijn gedacht meer over steengruis en tussen het hoge gras,na de laatste bevoorrading was het helemaal gedaan.

ik wil zeker nie alles afbreken,blij dat er al een inrichting was vandaag en weet dat het nie simpel meer is om overal toelating te verkrijgen!
toch blij met de 100 km op de teller met goeie bevoorradingen!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen onder een stralend zonneke vertrokken voor de 75 (79) km omdat ik nog nooit de combinatie kluisberg - Mont St Aubert had gereden, en ik moet zeggen dat het fantastisch is meegevallen..... de aanloop naar de kluisberg was tof, de beklimming langs deze zijde vind ik leuk en na de lange afdaling vertrokken via vele landelijke wegen en boereslagen richting Herinnes, om dan door te steken naar de mooie beklimming van de mont St Aubert, die voor mij persoonlijk een heel leuke beklimming is via het kleine pad, dan terug afdalen tot gans beneden een korte bocht en terug offroad naar de top......super!!!! Na de gevaarlijke afdaling waren we terug vertrokken naar de bevoorrading, en dan via de boorden van de schelde terug koers gezet richting Moen waar we konden afsluiten met de gekende ballons.......

Na een verkoelende en frisse douche toch nog lekker genoten op het terras van een fris drankje en een bijzonder lekkere braadworst!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Steenbakkers, bedankt voor de gezellige voormiddag, voor ons was alles tiptop in orde, de combinatie kluis en Aubert was dik in orde en zeer zeker tot de volgende editie van jullie tocht =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

Bedankt aan alle 625 deelnemers tijdens onze 3de zomertoertocht.
Om de combinatie Kluisberg-Mont Saint Aubert te kunnen maken kunnen we bijna niet anders dan het op deze manier doen.
We willen niet volledig in de vlaamse ardennen uitwijken met ons parcours omdat we niet in het parcours van de krierecrossers willen komen voor hun toertocht binnen 2 weken.

Wat de beklimming van de Patersberg betreft, deze hadden we off-road aangevraagd maar één of andere instantie heeft ons daartoe de goedkeuring niet gegeven alsook de beklimming van de Kluisberg via de achterzijde van het zwembad werd ons geweigerd, naar het schijnt zou dit één richtingverkeer zijn...

Het is niet evident om alles te kunnen aanbieden in de streek.

Hoe dan ook, de brainstorming voor een volgende editie is al vollop bezig. :bounce:
Post Reply