Toertocht Waanrode 15 juni 2014

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kazzz
Mountainbiker

Re: Toertocht Waanrode 15 juni 2014

Post by kazzz »

timtim78 wrote:Als je graag over gras hobbelt tussen de fruitbomen en km's lang langs de snelweg rijdt. Dan was de toch perfect.
Het zal waarschijnlijk aan de streek liggen, dus niet mijn streek :lol:
Goed gekozen dan voor Buizingen - Sabboika :-)
Waanrode is op 7km van mijn deur, maar ik ben niet zo een fruitbomen MTB'er :-)
Dus dan maar een klein uurtje in de auto en een mooie uitdagende toch gedaan!
H-D
Mountainbiker

Post by H-D »

Saai met grote S
timtim78
Mountainbiker

Post by timtim78 »

kazzz wrote:
timtim78 wrote:Als je graag over gras hobbelt tussen de fruitbomen en km's lang langs de snelweg rijdt. Dan was de toch perfect.
Het zal waarschijnlijk aan de streek liggen, dus niet mijn streek :lol:
Goed gekozen dan voor Buizingen - Sabboika :-)
Waanrode is op 7km van mijn deur, maar ik ben niet zo een fruitbomen MTB'er :-)
Dus dan maar een klein uurtje in de auto en een mooie uitdagende toch gedaan!
Mijn gedacht was eerst naar Jalhay te rijden maar volgende week al naar RDHF straks leg ik met de auto meer km af dan met de fiets en dat mag niet hé :P
Er was er ook één vlak bij maar dat was te vlak :-D
phille
Mountainbiker

Post by phille »

je moest hier niet zijn voor de single tracks en technische afdalingen, dat kon je al opmaken in het begin van de commentaren
Deze toertocht staat garant voor:
•een afwisselend, glooiend parcours dwars door de Hagelandse heuvels
het is ook mijn ding niet echt, en TOCH moet ik zeggen dat het best te pruimen was allemaal (om het fruitig te houden, badum-tshhh)
geen enkele keer int rood gegaan en toch zeer snel binnen, zegt genoeg over de vele km's wind mee die we wel hadden
en zo eens langs een windmolen rijden maakt u toch klein zenne, vraag me eigenlijk af waarom mensen dit niet in hun buurt willen
break 1 in die bioboer zijn garage was wel practisch maar kon er echt gene appel af :-)
Rabbitfire
Mountainbiker

Post by Rabbitfire »

Tijdens de tocht een fluo geel regenvestje gevonden van het merk B'Twin in maat Large.

Het ligt bij mij te wachten op zijn eigenaar.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Mijn ALDI-computerke geeft 82,248 km aan. Hm's geeft ie niet, maar volgends het gevoel in mijn benen ging dat tegen de 850 aan. Ik heb de indruk dat het dezelfde toer is als vorig jaar. daar heb ik geen problemen mee, gewoon leuk om te doen. Afpijling feilloos, bv gevarieerd, mensen vriendelijk en warm.
gtcbiker
Mountainbiker

Post by gtcbiker »

Er zijn onderweg foto's getrokken, kan ik die ergens terugvinden ?
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Blijkbaar is het bij sommigen , niet snel goed meer , ....t is geen ardennen rit he :roll: , maar ik heb echt wel genoten slalomend in t fruitveld ..., na laatste zware weken , is keertje minder technisch , toch plezant :-D ,ps als ge wilt , kunt ge overal uw eigen zeer doen ,,, gister wel gemerkt , toen we gezelschap kregen van n gastrijdster (respect meid ,deze word een grote !) , strak tempo , goede bepijling, goede bevoorraadingen , en moet gezegd vriendelijk volk ,,,, leuke apres , en verbroederd met toffe bierbeek mtb ers , ,,,, das de fun , :-D :-({|=
bwjr74
Mountainbiker

Post by bwjr74 »

Was maar voor mij ook een tijdje geleden dat ik deze nog eens gedaan heb.
Niets op aan te merken (in 2de deel, toch goed op en af, wel geen technische single tracks maar de laatste tijd zoveel volk op de TT's dat ge daar toch zou moeten wachten), super 1ste bevoorrading (2de overgeslagen, voor de 64km), misschien dat er alternatieven zijn voor de rechtdoor stukken langs autostrade maar mij stoorde het (dit keer) niet, eventjes naar de wagens kijken en de windmolens. Wellicht als ge hier al veel tijdens de week fietst dat ge liever iets anders voor de wielen krijgt. Ook hier stervormig opgebouwde parcoers, wat ik wel leuk vind (na x km's passeerde je terug aan het 1ste bergje na de 1ste bevoorrading). Ik snap die mannen ook niet die zitten te vitten op een 1km meer of minder (ander metertje/afstelling ?). ik rijd de laatste tijd gewoon zonder computertje.
Jokke2910
Mountainbiker

Post by Jokke2910 »

Prima organistatie!
We hebben de 44 gedaan en het resultaat zie je hier!
https://www.youtube.com/watch?v=rI7digGMPwY
Post Reply