19 & 20/04/2014 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 19 & 20/04/2014 Desselgem

Post by spiermassa »

Hans76 wrote:
spiermassa wrote:op 8 km van mijn deur ne top tocht =D> =D> =D> =D> =D> =D>

alleen km juister vermelden (ki der zien afzien) de 50 waren er bijna 58 ,voo mij no problem 8 extra fun.
Ja Spiermassa... Als ik dat hier een beetje kan volgen, heb jij dan 2 tt's gisteren gereden?? Huissignies en den dezen hier?? Amai chapeau!!! :-D :-D :-D
nink wi.......desselgem zaterdag en huisignies de zondag :roll: :roll:
GeForceFX
Mountainbiker

Re: 19 & 20/04/2014 Desselgem

Post by GeForceFX »

zaterdag de 85 gereden voor de eerste keer, maar het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn, prachtige tocht! Vooral de eerste 10km waren subliem, maar ook de rest van de tocht bleef mooi gevarieerd. Goede (en genoeg) bevoorradingen, mooi uitgepijld en daar bovenop nog een mooi weertje, wat wil een mens meer =D>

Voor de geïnteresseerden, hier een filmpje dat ik gemaakt heb: " onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou zeggen, tot volgend jaar, en bedank de eigenaars van de privé-stukjes nog maar eens extra van mij! =D> =D>
Post Reply