Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MichelSpec
- Mountainbiker
Re: Zo 6/04/14 HAACHT- 16de MTB Ha8 tocht
Post by MichelSpec »
Super tochtje, goede organisatie, leuke single tracks met de nodige technische stukken en boomstronken!!! Zoals in één van de vorige posts, idd veel oponthoud bij sommige single tracks waar het niet echt moeilijk was.
De Rotselaarse Mountainbike Vrienden zagen dat de buren uit Haacht er veel werk hebben ingestoken.
Knap werk. Schitterend parcours voor een vlakke streek.
Tot volgend jaar.
Knap werk. Schitterend parcours voor een vlakke streek.
Tot volgend jaar.
- Ben8000
- Mountainbiker
Dikke proficiat aan de organisatie, hier was duidelijk veel werk in gestoken
Ik heb mij geweldig geamuseerd
Tot volgend jaar!!!
Ik heb mij geweldig geamuseerd
Tot volgend jaar!!!
- Bumba
- Mountainbiker
Dank u aan de -bijna- 1200 deelnemers. U was fantastisch!
. Wij zagen enkel lachende gezichten en er heerste een zeer ontspannen sfeertje.
MTB Ha8 verkiest doelbewust om een parkoers uit te tekenen rond onze eigen kerktoren. Zo willen we aantonen dat je overal kan mountainbiken he
. Wij rekenen nu op jullie allen om de prive passages niet als trainingsparkoers te gaan gebruiken, er ligt genoeg lekkers op openbaar domein.
Enkele foto's van jullie zijn te bekijken op onze website : http://www.mtbha8.be . Later vandaag of morgenvroeg zullen ook de foto's van MTB-YOU beschikbaar zijn.
Wij hopen jullie allen terug te mogen verwelkomen in 2015 en ja, MTB Ha8 heeft ook dan plannen voor enkele nieuwe tracks
MTB Ha8 verkiest doelbewust om een parkoers uit te tekenen rond onze eigen kerktoren. Zo willen we aantonen dat je overal kan mountainbiken he
Enkele foto's van jullie zijn te bekijken op onze website : http://www.mtbha8.be . Later vandaag of morgenvroeg zullen ook de foto's van MTB-YOU beschikbaar zijn.
Wij hopen jullie allen terug te mogen verwelkomen in 2015 en ja, MTB Ha8 heeft ook dan plannen voor enkele nieuwe tracks
- Geoffe
- Mountainbiker
+1Ben8000 wrote:Dikke proficiat aan de organisatie, hier was duidelijk veel werk in gestoken![]()
![]()
Ik heb mij geweldig geamuseerd![]()
![]()
Tot volgend jaar!!!
- Dickie
- Mountainbiker
Ik was blij om deze tt te hebben gekozen, na te hebben getwijfeld tss Grand Leez of deze.
Knap parcours in een mooie streek.
Overal zaten er technischere uitdagingskes in.
Ik hou deze in gedachten voor volgend jaar.
Knap parcours in een mooie streek.
Overal zaten er technischere uitdagingskes in.
Ik hou deze in gedachten voor volgend jaar.
-
Willemc
- Mountainbiker
Het is al een paar keren gezegd, maar ik was toch ook onder de indruk van wat hier gepresteerd is qua parcours. Wij zijn "van de buurt" zeg maar, en hadden dit in onze stoutste dromen niet verwacht!
In een zo druk bebouwd en toch grotendeels plat gebied zo weinig asfalt, zoveel singletracks, zoveel mooie privé stroken, ook hoogteverschillen, zoveel afwisseling aanbieden : faut le faire! Een dikke pluim voor de organisatie.
Hier is echt veel moeite en tijd in geïnvesteerd me dunkt.
Ik heb het bijwijlen lastig gehad met de technische korte bochtjes, alsook met het beklimmen van de stijle oevers aan het kanaal ...
Ook super : de bevoorrading, amaai ... alles à volonté. En daarbij ook nog keigoeie muziek om de boel verder op te leuken, tof!
Ik kan dus goed begrijpen dat er allemaal vrolijke gezichten op den après te zien waren.
Die heb ik zelf door omstandigheden moeten missen, maar dat wordt volgend jaar rechtgezet!
In een zo druk bebouwd en toch grotendeels plat gebied zo weinig asfalt, zoveel singletracks, zoveel mooie privé stroken, ook hoogteverschillen, zoveel afwisseling aanbieden : faut le faire! Een dikke pluim voor de organisatie.
Hier is echt veel moeite en tijd in geïnvesteerd me dunkt.
Ik heb het bijwijlen lastig gehad met de technische korte bochtjes, alsook met het beklimmen van de stijle oevers aan het kanaal ...
Ook super : de bevoorrading, amaai ... alles à volonté. En daarbij ook nog keigoeie muziek om de boel verder op te leuken, tof!
Ik kan dus goed begrijpen dat er allemaal vrolijke gezichten op den après te zien waren.
Die heb ik zelf door omstandigheden moeten missen, maar dat wordt volgend jaar rechtgezet!