Zo 23/02/2014 Mol-Wezel :: 23° Wezelse MTB-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sloebertje
- Mountainbiker
Re: Zo 23/02/2014 Mol-Wezel :: 23° Wezelse MTB-tocht
Post by Sloebertje »
Als ik het goed begrijp kan ik de 47km restreeks vanuit sunparks rijden op zondag! Dit zonder naar de sporthal van de tennislaan te komen. Deze sporthal ligt wel op zo'n 6 km van sunparks en geen 2km zoals velen hier zeggen. Ik heb net eens met de wagen verkend en 't is nogal nen soep met al die werken.
dit werd al geantwoord op één van je vorige vragen ! :Sloebertje wrote:Als ik het goed begrijp kan ik de 47km restreeks vanuit sunparks rijden op zondag! Dit zonder naar de sporthal van de tennislaan te komen. Deze sporthal ligt wel op zo'n 6 km van sunparks en geen 2km zoals velen hier zeggen. Ik heb net eens met de wagen verkend en 't is nogal nen soep met al die werken.
Zowel zaterdag als zondag kom je op dezelfde plaats op het parcours na ongeveer 2 km(Deze verbinding is afgepijld met Sunparks pijlen)
+ het heeft geen invloed op de spreiding van de bevoorrading(en) - die liggen op ongeveer dezelfde afstanden.
Als je op Sunparks start tel je er gewoon 2 x 2km bij
En toch rij ik nog steeds beter ook al ben ik zat geweest Georgeskegeorges1955 wrote:Als ge niet te zat bent geweest op zaterdag hahaeric66 wrote:Carnaval valt laat dit jaar dus kan er weer eens bij zijn
- bettes
- Mountainbiker
Ik heb just de modder van mijne velo gebeiteld (ben eind vorig jaar papa geworden en dat was er over geschoten
) om morgen toch nog eens op te treden op deze tocht! Het zal druk zijn, maar met zo een organisatie zien we dat door de vingers!
PS mijn excuses als ik morgen in de weg rij voor de snelle jongens!
-
junior72
- Mountainbiker
Waarom excuses nu al aanbieden, jij betaalt toch ook om daar te rijden, gewoon op uw spoor blijven en die koerskonijnen moeten maar aan de kantbettes wrote:Ik heb just de modder van mijne velo gebeiteld (ben eind vorig jaar papa geworden en dat was er over geschoten) om morgen toch nog eens op te treden op deze tocht! Het zal druk zijn, maar met zo een organisatie zien we dat door de vingers!
PERFECTIE
meer kan ik er niet van zeggen naar mijn mening!
prachtig weer,heel veel volk samen die dezelfde passie hebben
en dat op een top parkoer!ook al was het enorm druk
het ging vlot aan de inschrijving & niets tekort gekomen aan de bevoorrading!

prachtig weer,heel veel volk samen die dezelfde passie hebben
en dat op een top parkoer!ook al was het enorm druk
het ging vlot aan de inschrijving & niets tekort gekomen aan de bevoorrading!