Za 28/12/2013 Gruitrode :: Fietspromo VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Re: Za 28/12/2013 Gruitrode :: Fietspromo VTT

Post by peerke1967 »

Deze morgen even naar den buienradar gekeken en toch maar vertrokken
( 1.20u in den auto).
Rond 10.45u vertrokken, wat is dit een fantastische toertocht zèg( bij droog weer :lol: :lol: :lol: )
Omdat ik zowat de laatste op de lange afstand was ( het zal niet veel gescholden hebben) lag het er extra vettig bij. Toch een keertje voet aan grond moeten zetten omdat men rocket ron het slijk niet weggebaggerd kreeg.
Schitterende organisatie, alleen maar bos bos en nog is bos. =D> =D> =D> =D>
Volgend jaar zeker terug van de partij.
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

UBO wrote: dit was toch een ferm tochtje. En eigenlijk is dit toch echt mountainbike ipv tegen 25 door de bos te kunnen scheuren.
Was inderdaad een natte, zuigslijktocht, maar toch een perfecte weerstandstraining. 45km rond op juist 2 uur, dus inderdaad veel beter dan tegen 25 door het bos te scheuren :lol:
Remblokjes voor en achter helemaal weg!

Met dank aan de leuke babbel met de fluo-gele rijder aan de aankomst en onderweg (we stonden heel even te babbelen toen we mijn latex de tijd gaven om een gat te dichten in mijn voorband).

Deze tocht bij droog weer, dat zou nog meer smullen zijn en dan gaat het een pak boven de 25 gaan denk ik!
Ben blij dat ik wel geweest ben.
Jean88
Mountainbiker

Post by Jean88 »

Was ik blij dat ik niet met de crossfiets was, al had het deel voor de bevoorrading nog wel gelukt. Enorm veel slijk maar het was plezant. Leuke technische hellingen en 'rustigere' afdalingen. De remblokjes vonden het iets minder leuk; tot op het metaal versleten :evil:
Goede bevoorrading (overheerlijke soep ! :-D ) enkel wat te vroeg in de tocht voor de mensen die de 42 km reden.
Jammer dat de spuitstand op het einde niet voldoende druk gaf. Bike was zo goed als proper maar we zijn onderweg nog even gestopt aan een tankstation om de laatste modder te verwijderen.
Eindconclusie: zalige tocht, dank aan de organisatie !
sbloemen
Mountainbiker

Post by sbloemen »

Bedankt aan alle deelnemers. =D>

Tot volgend jaar.

Powerbikers Bocholt.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

heb een paar winterhandschoenen gevonden op parking, als iemand zijn verloren is en me even pm stuurt en ze wa kan beschrijven, dan bezorg ik ze terug.
Post Reply