Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scabs
Mountainbiker

Re: Za 23/11/2013 Maasmechelen :: 7e Euregio MTB Classic

Post by scabs »

miste toch de terils maar asfalt teril toch opgereden kon het niet laten uit het verre knesselare
frits motaar hoe is het met luchtwegen beterschap
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

scabs wrote:miste toch de terils maar asfalt teril toch opgereden kon het niet laten uit het verre knesselare
frits motaar hoe is het met luchtwegen beterschap
ben jij die "fan" die me heeft aangesproken op de 1ste bv?
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Als er iemand zijn sleutels van een Mercedes verloren heeft,niet zoeken,ik heb die juist gevonden op het parkoer.Bezorg mij 100euro en je krijgt ze terug :-"
saiko
Test team

Post by saiko »

" onclick="window.open(this.href);return false;

filmke
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

BASSMAN wrote:Als er iemand zijn sleutels van een Mercedes verloren heeft,niet zoeken,ik heb die juist gevonden op het parkoer.Bezorg mij 100euro en je krijgt ze terug :-"
zo weinig dacht dat gij ne geldwolf was :-"
dago
Mountainbiker

Post by dago »

wildnr1 wrote:
pathfinder wrote:Waarom krijgen degene die iets sneller zijn altijd negatieve reacties van de langzamere? Wij klagen toch ook niet dat we 5x moeten vragen om langs te mogen of 2km achter iemand moeten rijden omdat ze gewoon weigeren even iemand langs te laten. Wij komen ook voor ons plezier (het is inderdaad geen race maar er mag toch een beetje geknald worden)

Fantastische tocht
Doe zo verder
+1
en U bent dan nog heel voorzichtig in uw uitspraak vind ik.
Ik wil er nog aan toevoegen dat het stoppen exact op het paadje,
omdat er een splitsing is, het te stijl is of gewoon om te rusten of te leuteren,
ook onherroepelijk tot paniek zal zorgen.

En ik zal wel bij de enigsten zijn die het parkoers maar zozo vond.
Veel te veel rechten paden of sporen, vrij vervelend dus tot er wat prettige afdalinkjes kwamen,
die door de organisatie "spectaculair" genoemd werden. :-k
Ik denk dat ik deze tocht ook zonder remmen had kunnen rijden (personal info voor 2014)
ja gij zijt ne felle he!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

De "Wringer"s waren er ook en zijn content naar huis gereden. Vanuit Neeroeteren met de bike langs kanaal naar inschrijving en aan lutzberg terug huiswaarts met 68 km op de teller. Goede organisatie waar ieder toch zijn ding kan doen.

Leon
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

skin wrote:
BASSMAN wrote:Als er iemand zijn sleutels van een Mercedes verloren heeft,niet zoeken,ik heb die juist gevonden op het parkoer.Bezorg mij 100euro en je krijgt ze terug :-"
zo weinig dacht dat gij ne geldwolf was :-"
is het al niet erg genoeg dat die man z'n sleutels kwijt was,moet dat nog geld (100,-) kosten om ze terug te krijgen,gaat ge die opsturen in een gouden doosje ofzo? :evil: :evil:
Kefke
Mountainbiker

Post by Kefke »

Ik ben ook geweest en heb me goed geamuseerd!

Helaas had ik er een heel korte nacht opzitten waardoor ik moeite had om me te concentreren voor de eerste tussenstop. Totdaar was de tocht aangenaam.
Na die stop had ik het "moeilijk" pad genomen en de adrenaline maakte mijn focus wakker haha :-D
Ik was aan het twijfelen maar uiteindelijk toch voor "moeilijk" gegaan maar dat super mee. Ik begrijp niet dat mensen dit zouden willen overslaan, da's toch net het leuke aan MTB!
De 2de keer iets meer zelfverzekerd voor "moeilijk" gegaan en op de eerste helling een serieuze faceplant gedaan :lol:
De zavel was zacht, dus alleen een dikke knie van achter mijn stuur te haken.
Het 2de stuk vond ik super! Een paar leuke sprongen gemaakt etc.
Ik was verbaasd dat voor de 35km ook 2 bevoorradingen waren welke uitstekend waren!

Ivm het tempo: Het eerste gedeelte hebben ze mij veel voorbij gestoken maar het 2de gedeelte viel dat best me en ik ben nergens afgestapt in tegenstelling tot anderen. Ik probeer altijd aan de kant te gaan als er iemand achter me is, maar in de zavelgroeven riepen ze achter me dat ze het zelf ook moeilijk hadden :lol:
Ik vrees dat ik mijn gewicht wat tegen heb om hogere snelheden aan te houden op lange platte stukken (86km 1m92).

Heeft er iemand beeldmateriaal van de leukste stukken? Ik wil wel delen wat de andere gemist hebben :-D
edit: Ik was de laatste pagina van dit topic vergeten te lezen blijkbaar, ik heb de link naar het filmpje gezien.
Kefke
Mountainbiker

Post by Kefke »

saiko wrote:

filmke
Haha, wat was die kerel vanplan om 1:10 :lol:
Post Reply