De laatste 30 km echt op mijn tandvlees, erg mooie tocht vond ik, prachtige omgeving om te biken daar.
Za 16/11/2013 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jupke
- Mountainbiker
Re: Za 16/11/2013 Mol
Het enige negatieve aan de 90 km waren mijn benen denk ik.
De laatste 30 km echt op mijn tandvlees, erg mooie tocht vond ik, prachtige omgeving om te biken daar.
- kevx
- Mountainbiker
Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend
---jakke--- wrote:Ze zouden het beter bij 60km laten en die omloop optimaal benutten, bewegwijzering was heeel verwarrend.
Wow, eens een paar positieve reacties, zouden ze dan eindelijk iets geleerd hebben???
Ik was met de racefiets gaan toeren en langs het kanaal zijn er 3 mtbkers de weg komen vragen
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
gij hebt precies een probleem met die mannen. De bikers die verkeerd gereden hebben , hadden last van de mist of babbelen teveel onderweg . Op de bepijling niets op te merken.kevx wrote:---jakke--- wrote:Ze zouden het beter bij 60km laten en die omloop optimaal benutten, bewegwijzering was heeel verwarrend.
Wow, eens een paar positieve reacties, zouden ze dan eindelijk iets geleerd hebben???
Ik was met de racefiets gaan toeren en langs het kanaal zijn er 3 mtbkers de weg komen vragen
- Bumba
- Mountainbiker
Ik kom hier reeds vele jaren (naar het Mtb weekend) en de zaterdag tocht was piccobello....mooie single tracks en zeeeer veel offroad, demooiste tocht sinds jaren van deze organisatie. De zondagtocht was zoals reeds vele jaren, een recuperatie tocht 
-
junior72
- Mountainbiker
Vandaag ook met 6 leden hier komen rijden.
Ik vond het vandaag totaal niet erg dat er veel verhard inzat want ik had een serieuze offday.
De benen draaiden niet zoals het moest.
En ook op zo parcours kan men het zwaar maken door altijd maar door te vlammen.
Dat heb ik vandaag wel gemerkt
Bevoorrading was ok , de pijlen waren niet zo heel duidelijk.
Ik vond het vandaag totaal niet erg dat er veel verhard inzat want ik had een serieuze offday.
De benen draaiden niet zoals het moest.
En ook op zo parcours kan men het zwaar maken door altijd maar door te vlammen.
Dat heb ik vandaag wel gemerkt
Bevoorrading was ok , de pijlen waren niet zo heel duidelijk.
Ik snap de commentaar van sommigen niet. Wij hebben geen enkel pijltje gemist en de bevoorrading was voor mij meer dan genoeg. Als je rap eens kunt drinken en stukje banaan eten is het voor mij al genoeg. Ik vraag me af of sommigen thuis nog eten...
Wij hebben er in ieder geval een enkele rit van 150km voorover om een tt van 90km in droge omstandigheden te kunnen rijden.
Wij hebben er in ieder geval een enkele rit van 150km voorover om een tt van 90km in droge omstandigheden te kunnen rijden.
Zo... Net terug van weekendje Sunparks. Wij hebben 2x de 30km gedaan, zaterdag met het vrouwvolk erbij en deze morgen en veel snellere rit zonder de vrouwen :) Al hadden we het achteraf bekeken wel beter omgekeerd georganiseerd, de rit van vandaag was veel minder lastig, technisch en vettig. Die van zaterdag was echt top! Al had ik graag de 50 gedaan toen...
Heeft iemand een GPS file van de 50km rit (of 70) van zaterdag?
Ps: wij hebben ook geen enkel pijltje gemist
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
dit zou het ritje moeten zijn.DiMi_VRS wrote:Zo... Net terug van weekendje Sunparks. Wij hebben 2x de 30km gedaan, zaterdag met het vrouwvolk erbij en deze morgen en veel snellere rit zonder de vrouwen :) Al hadden we het achteraf bekeken wel beter omgekeerd georganiseerd, de rit van vandaag was veel minder lastig, technisch en vettig. Die van zaterdag was echt top! Al had ik graag de 50 gedaan toen...
http://connect.garmin.com/activity/405259587
trouwens prima toertje !
- Crish Biker
- Mountainbiker
Post by Crish Biker »
Met een paar clubleden ook afgezakt naar Mol om op zaterdag de 70 km te doen en zondag 65km.
Zaterdag was dik in orde; van zo'n parcours kunnen wij in Vlaams-Brabant enkel dromen....
Massa's singletracks en amper asfalt.
Een pluim voor de MTB-club die dit heeft uitgestippeld.
Zondagavond moe en tevreden huiswaarts gekeerd.
Iemand de GPS-track van de 70km ?
Zaterdag was dik in orde; van zo'n parcours kunnen wij in Vlaams-Brabant enkel dromen....
Massa's singletracks en amper asfalt.
Een pluim voor de MTB-club die dit heeft uitgestippeld.
Zondagavond moe en tevreden huiswaarts gekeerd.
Iemand de GPS-track van de 70km ?