Ik ken dat gevoel. Vroeger ook al eens een toertocht aangevat om na 1 km mijn derailleur eraf te rijden...stijnmtb wrote:Nadat ik zaterdag op mijn weg naar Werchter al wat pijlen was tegengekomen was mijn honger naar een mtb tochtje erg groot. Zondag uiteindelijk tegen 11u in Rotselaar geraakt en me meteen naar de inschrijving begeven. De locatie zag er prima uit en er was al behoorlijk wat volk terug van hun rit.
Niet veel later was het aan mij, terwijl ik me langszaam aan het inrijden was voor de 36km ging er in de eerste offroad strook al wat mis vanachter. Op het eerste zicht niets te zien dus dan maar doorgereden waarbij me enkele mini klimmetjes voor de wielen gegooid werden. Best leuk want ik had al lang geen hoogtemeters meer gezien!
Jammer maar helaas ben ik niet verder geraakt dan de 2de of 3de bergop, het trappen verliep nl steeds moeilijker. Na wat speurwerk het schuldig tandwielletje gevonden in de derailleurkooi. Na een km of 2-3 was het dus weer terug naar de start om vervolgens in te laden en weer 50min richting huis te rijden.
Een mens zou toch van minder slecht gezind worden me dunkt![]()
Mocht iemand een gps bestand hebben van de 25 of 36km ontvang ik het graag
Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Teekitiezie
- Mountainbiker
Re: Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Post by Teekitiezie »
Wij danken de ongeveer 1800 deelnemers van onze beide ritten.
Het waren er veel meer dan verwacht. De parkings waren sneller vol dan we gepland hadden. Sommigen hebben zich in de straten in de buurt moeten parkeren.
Onze excuses voor diegenen die de bevoorrading hebben gemist.
Nochtans stonden er oorspronkelijk 2pijlen als je de Aarschotsesteenweg moest oversteken, ongeveer een kilometer voor de bevoorrading. Daar zijn de pijlen verdraaid geweest en velen zijn daardoor rechtdoor gereden.
Graag zien we jullie allen volgend jaar terug.
Het bestuur
Het waren er veel meer dan verwacht. De parkings waren sneller vol dan we gepland hadden. Sommigen hebben zich in de straten in de buurt moeten parkeren.
Onze excuses voor diegenen die de bevoorrading hebben gemist.
Nochtans stonden er oorspronkelijk 2pijlen als je de Aarschotsesteenweg moest oversteken, ongeveer een kilometer voor de bevoorrading. Daar zijn de pijlen verdraaid geweest en velen zijn daardoor rechtdoor gereden.
Graag zien we jullie allen volgend jaar terug.
Het bestuur
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
+1carlos bananas wrote:Gisteren de 65 gereden. De extra lussen van de 65 vielen wel tegen, veel asfalt en veldwegen.
Wat het niveau van de toer wel naar beneden haalt en niet echt een meerwaarde gaf.
Eenmaal terug op de 50 was het een aangename toer met de gekende stukken.
HBP