29/01/05 Mountainbike.be meeting Oudenaarde

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Amai, veel volk dus :)

Ik probeer iets in mekaar te boksken dat zeker 50km is met 1000hms. We zullen inderdaad via t'station richting donk gaan en dan koppenberg zelf links laten liggen (en dan via zulzeke richting kluisbos om dan terug te keren inclusief de koppenberg. Het zulzeke stukje kunnen we gedeeltelijk in beide richtingen doen, heel uitdagend.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Voor mij lijkt het station ook best als plaats voor een afspraak.
Voor de attributen kan je een kluis huren in het station.
@ Epic om welk uur komen we daar dan samen??
Welke snelheid gaat het worden??
De afspuitslang was inderdaad weggenomen, alsook te Gavere.
Groetjes, Rudy VdE.
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Oudenaarde station is op 10 minuten stappen van het zwembad. Wel even zeggen voor Beethoven, de rechtstreekse trein van Gent naar Oudenaarde rijdt in de weekends maar om de 2 uur. Hij komt rond 8.30 of rond 10.30. Maar dus diegene die het praktischer vinden om hun wagen aan het station te plaatsen kunnen makkelijk tot aan het zwembad komen of omgekeerd.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Gezien de schijnbare grote opkomst, heb ik deze topic omgedoopt tot Moutainbike.be meeting :wink:
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

de laatste weken - maanden heb ik stilgezeten door renovatie - verhuis. Die is sinds vorig weekend eindelijk achter de rug. Ik zou dus heel graag meegaan maar vrees een beetje voor de mindere conditie :oops:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ik weet best dat de treindienst maar om de 2u is. Maar toch bedankt voor de informatie. Ik zou wel van Gent via Zottegem, aldaar overstappen op de trein komende van Bxl naar Poperinge naar Oudenaarde komen. Dan kom ik toe om 9.30u tijd zat om te wachten op de groep.
Immers zou Indra ook op deze trein al aanwezig moeten zijn. Echter zie ik op deze topic een antwoord van mijne beste bike maat staan welke ook vanuit het Gentse zou vertrekken. Ik weet natuurlijk niet of deze nog een plaatsje vrij heeft in de wagen we houden kontact (via de normale wegen).
Ook kan ik enkele andere bikers bereiken en meldingen maken. cj zaterd. Rudy VdE
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Als ik mijn madam dees week nog wat in de watten leg zou het wel eens kunnen dat ik ook toestemming krijg om mee te doen. Het zal wel scherp worden want ik moet zeker om 3u proper gewassen thuis zijn voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter.

Over dat proper gewassen : ik weet dat de sporthal aan de start van het bloso-parkoers er geen probleem van maakt als je daar bemodderd binnenstapt om een doucheke te pakken. Er is zelfs een speciale plaats om je fiets af te spuiten.

Zijn jullie zeker dat dat ook kan in het zwembad ?
pieter mels
Mountainbiker
Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus

Post by pieter mels »

ik heb helaas een auto meeting. volgende keer beter.
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Ik zal er ook zijn met Homeboy en Jerommeken (als hij zijn vrouwtje eens zéér diep in de ogen kijkt en de rest van de week soigneert als een prinses) en met misschien nog een paar bikemakkers van de groep.

Btw, wie brengt de brander mee voor de warme soep ?

Field
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Yup,
Ik ben ook van de partij, heb zaterdag al de bloso route van Oudenaarde gereden + spielerei in de omgeving en op de Kluisberg (zie mijn verslagje op Permanente routes, Boomwortelpad)
Ik had die dag 76,3 km & 1068hm.
Dus als ik het goed begrijp is de afspraak om 10.00h aan het zwembad Oudenaarde???
Ik start wel van thuis uit (Avelgem)

@ Epic, start jij ook van bij jou thuis met de bike, zoja kunnen we misschien samen naar Oudenaarde rijden??
Post Reply