wat een super,super super parcour
zo lag het er nog nooit bij, droog een echt race parcour
dit mag je niet missen , hier kan iedereen uit de voeten
zelfs de mindere goden kunnen zich hier een langere tocht permiteren
heb juist bericht gekregen dat die tijden kloppen - sorry !Flepke wrote:Kan er iemand wat meer informatie geven over de inschrijvingstijden voor het Sunpark Mtb weekend.
Zie dat de inschrijvingen maar tot 10u30 lopen,klopt dat of is het toch mogelijk om nog later in te schrijven.
Post by frits motaar »
gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;lowie wrote:parcours 60 en 70 km :
Deze middag de "rood slijk"-strook gaan checken (die van de 60 en 70 km weten waarover ik spreek)
Normaal hadden we ze er dit jaar uitgelaten, wegens te erg kapot gereden door werkzaamheden en dus één slijkpoel.
De vorst heeft echter zijn best gedaan, en alles ligt er nu al goed hard bij. Op één plaats loopt het water over het pad, maar als je daar afstapt kan je er rechts vlot overstappen.
Na nog een nacht Kempense diepvrieskou gaat dat geen probleem opleveren. Wel niet door het water rijden !
Ja, dat is ze - nu dus bevrorenfrits motaar wrote:gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;
Post by Speedy Pinegel »
Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).lowie wrote:Ja, dat is ze - nu dus bevrorenfrits motaar wrote:gaat dit over de strook langs de rode beek op 7min 15sec van het filmpje? " onclick="window.open(this.href);return false;![]()
mooi filmpje overigens Frits, zoals je ze altijd maakt !
Normaal is er daar een keuze slijk/asfalt, maar ik zie niet in waarom we nu de keuze moeten laten maken - het ligt er hard bij, tzal alleen wat hobbelen.Speedy Pinegel wrote: Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).
Post by Speedy Pinegel »
Was maar voorstel, want je hebt gelijk dat het er hard bij ligt. Alleé hopelijk morgen ook nog want voorspellen nog wel wat sneeuw straks en vannacht. Trouwens zou wel fijn zijn mocht je de stenen bij hautes fagnes komen weghalenlowie wrote:Normaal is er daar een keuze slijk/asfalt, maar ik zie niet in waarom we nu de keuze moeten laten maken - het ligt er hard bij, tzal alleen wat hobbelen.Speedy Pinegel wrote: Kan deze eventueel ook overgeslagen worden? Kan je bijvoorbeeld een ompijling maken voor de mensen dat die strook willen overslaan? Ikzelf zal er waarschijnlijk wel door gaan, mij kennende :).
Je verwacht toch ook niet dat ik bij de Raid des Hautes Fagnes de keien van de paden ga leggen![]()
Enfin, ik laat het over ander de afpijlers van dat stuk wat ze er morgen mee doen.