Zo 24/02/2013 Koksijde :: 19de Mountainbike Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joskes
Mountainbiker

Re: Zo 24/02/2013 Koksijde :: 19de Mountainbike Toertocht

Post by joskes »

Beste Bikers,
ik was de parcourbouwer op het militair domein, maar nu gepensioneerd.
gisteren geholpen aan het parcour militair domein.
het is hier en daar aangepast, omdat er in maart een militair kampioenschap gereden wordt op dit militair gedeelte.
het is overal iets breder geworden en het is echt prachtig en pittig.
dit is een unieke belevenis en ik hoop als meewerker op een masaale opkomst.
Tot Zondag
Groeten: georges
julcesaar
Mountainbiker

Post by julcesaar »

zondag in oudenburg bij de start zag ik een jongen met crossfiets.ik zeg tegen mijne maat die gaat ons binnen een jaar of 4 los rijden. (blijkt dat hij net 8 jaar is geworden!!)
ik ga nu niet zeggen dat wij toppers zijn maar toch een goeie middenklasse.wel we zijn vanaf de eerste off road strook gewoon moeten lossen wat kan dat manneke rijden

Ik geloof dat ik dat jong geweld ook een uurtje voor mij heb zien rijden, samen met z'n pa. Dit was begin Februari in Nieuwpoort (Lombardzijde) . Inderdaad : chapeau ! :-({|=

Nu opnieuw een toffe rit aan de kust en laten we hopen dat het zonnetje ook van de partij zal zijn. (o)
aprèslover
Mountainbiker

Post by aprèslover »

Allee jong,
Wij zullen er dus ook zijn op autobanden voor de goeie grip, nog even getwijfeld om tractorbanden te leggen maar we zijn bang van de weinige stroken op de weg want dit loopt toch veel zwaarder. Hoelang gaan er hier nu nog zeveren van dit of dat bandje, ze denken zeker dat ze profs zijn, bende amateurs. Wij rijden nu al heel het seizoen zonder dit gepalaver en we genieten van elke rit van begin tot aankomst. We hebben respect voor alle deelnemers, traag of snelrijders, die genieten van een voormiddagje sporten. Het is inderdaad de techniek en de vorm van de dag die bepalend zijn in het zand en het bandje zal hier heel weinig aan veranderen.
Voel me al weer tip top om dit prachtig ritje aan zee te rijden en vooral de militaire strook is de maxxxxx. Voor den après mag je al twee goei glazen zetten.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

aprèslover wrote:Allee jong,
Wij zullen er dus ook zijn op autobanden voor de goeie grip, nog even getwijfeld om tractorbanden te leggen maar we zijn bang van de weinige stroken op de weg want dit loopt toch veel zwaarder. Hoelang gaan er hier nu nog zeveren van dit of dat bandje, ze denken zeker dat ze profs zijn, bende amateurs. Wij rijden nu al heel het seizoen zonder dit gepalaver en we genieten van elke rit van begin tot aankomst. We hebben respect voor alle deelnemers, traag of snelrijders, die genieten van een voormiddagje sporten. Het is inderdaad de techniek en de vorm van de dag die bepalend zijn in het zand en het bandje zal hier heel weinig aan veranderen.
Voel me al weer tip top om dit prachtig ritje aan zee te rijden en vooral de militaire strook is de maxxxxx. Voor den après mag je al twee goei glazen zetten.
T'is wel niet nodig, zulle.
Maar als ge der echt op staat, zal ik er wel eentje meedrinken !
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

vandaag nog indoor op de rollen, maar na avondje uit zal de zeelucht mij deugd doen. :drunk:
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Net als vorig jaar komen we af met een paar Keybones uit Rekkem :bounce:
toch als we morgenochtend niet volledig ingesneeuwd zijn.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik heb zopas nog eens de filmkes van Spiermassa bekeken -----------------> Njamie !!!!!!!
Tot morgen rond 7.50.
Cya
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

dju , hier goed ant sneeuwen tzal voor ne volgende keer zijn zekers ! :( :(
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Als't klaar is straks , misschien andere bandjes op leggen en een latere start nemen :-k :-k :-k .
We gaan't nog zien
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Dekker wrote:Net als vorig jaar komen we af met een paar Keybones uit Rekkem :bounce:
toch als we morgenochtend niet volledig ingesneeuwd zijn.
Gesneeuwd ](*,) enkel baan heen en terug zie ik niet meer zitten, zal een TT worden dichter bij huis.
Zal leuk fietsen worden in de sneeuw :bounce: Veel suc6 in Koksijde, tot volgend jaar!
Post Reply