Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden
Voila se, alles ligt klaar. Morgen om 8uur zal ik al klaar staan aan het vertrek en dan rap rap de 46km doen want ik moet al om 12 uur op restaurant zitten. 
Deze ook weer eens gereden en inderdaad overal goed doorgeraakt geen enkele keer voet aangrond gezet zelfs niet op het stuk moeilijk het was weer af op de palmvelden tot op 9 mei ook weer enkele nieuwe stukken er in zodat het offroad gehalte weer eens groter wordt
We waren uiteindelijk met 17 muddevils aan de start , we hebben ons geamuseerd op het parcours tot de volgende !
Last edited by dirty on Sun 06 Jan 2013 17:52, edited 1 time in total.
overal kunnen bollen
Absoloneke en co, jullie hebben da weer goe gedaan.....en een leuke verrassing karmeliet op den apres, was wel nodig want
aan de bevoorrading smaakte mij nog niks, (buiten die longinjectie)
tot de volgende
voor de statestieken: er waren ongeveer 870 deelnemers
Zelden heb ik negatieve kommentaar op een rit en/of de organisatoren doch hetgeen we vandaag meemaakten bij deze rit toch maar besloten deze posting te doen.
Met een groot aantal mensen van onze vriendengroep (allen lid van VWB en reeds twee maanden het lidgeld betaald !) boden we ons bij de inschrijvingstafel aan. Eén van onze makkers heeft, tot op heden, nog steeds zijn nieuwe lidkaart 2013 nog niet ontvangen (dus buiten zijn wil om !)Hij bood zich dan ook aan met deze van 2012 en deelde mee dat hij de nieuwe nog niet ontvangen had. Zonder veel, of eigenlijk GEEN gehoor, werd onze vriend VERPLICHT om 4 Euro te betalen voor deze tocht. De man had duidelijk geen oren naar de argumentatie en wou ook duidelijk geen moeite doen om het te verifiëren op zijn PC. (en dat kan dus WEL want tijdens een andere organisatie was men WEL zo behulpzaam). Onze makker betaalde dus wel degelijk de 4 Euro. Meerdere andere mensen die achter ons stonden hadden kennelijk hetzelfde probleem maar blijkbaar was het volgens de organisatie toch allen ons probleem !!!
Na de rit vernamen we van meerdere andere fietsers dat ze hetzelfde idee hadden als wij. Strafste was écht wel toen iemand vertelde dat hij in discussie was gegaan en gezegd had dat hij weigerde de 4 euro te betalen en dan maar "zwart" zou rijden uit principe. Plots bleek 3 euro wel goed voor de heer aan de inschrijvingstafel
. Sorry, maar dit noem ik echt wel opportunisme en zuiver winstbejag.
O ja, we houden ook wel van een stevige après maar in Londerzeel hebben ze geen Euroke aan ons verdiend. De après genoten we in een cafeetje in de buurt waar we niet het gevoel hadden "in 't zak gezet te zijn" !!!!
En...ons ziet ge niet meer terug, en ik denk dat we niet de enigen zullen zijn
Met een groot aantal mensen van onze vriendengroep (allen lid van VWB en reeds twee maanden het lidgeld betaald !) boden we ons bij de inschrijvingstafel aan. Eén van onze makkers heeft, tot op heden, nog steeds zijn nieuwe lidkaart 2013 nog niet ontvangen (dus buiten zijn wil om !)Hij bood zich dan ook aan met deze van 2012 en deelde mee dat hij de nieuwe nog niet ontvangen had. Zonder veel, of eigenlijk GEEN gehoor, werd onze vriend VERPLICHT om 4 Euro te betalen voor deze tocht. De man had duidelijk geen oren naar de argumentatie en wou ook duidelijk geen moeite doen om het te verifiëren op zijn PC. (en dat kan dus WEL want tijdens een andere organisatie was men WEL zo behulpzaam). Onze makker betaalde dus wel degelijk de 4 Euro. Meerdere andere mensen die achter ons stonden hadden kennelijk hetzelfde probleem maar blijkbaar was het volgens de organisatie toch allen ons probleem !!!
Na de rit vernamen we van meerdere andere fietsers dat ze hetzelfde idee hadden als wij. Strafste was écht wel toen iemand vertelde dat hij in discussie was gegaan en gezegd had dat hij weigerde de 4 euro te betalen en dan maar "zwart" zou rijden uit principe. Plots bleek 3 euro wel goed voor de heer aan de inschrijvingstafel
O ja, we houden ook wel van een stevige après maar in Londerzeel hebben ze geen Euroke aan ons verdiend. De après genoten we in een cafeetje in de buurt waar we niet het gevoel hadden "in 't zak gezet te zijn" !!!!
En...ons ziet ge niet meer terug, en ik denk dat we niet de enigen zullen zijn
-
Groene kikker Peer
- Mountainbiker
Post by Groene kikker Peer »
Hier vertrokken voor de 46 maar na 27km de achterderailleur in het achterwiel getrokken
(de aller- allereerste maal op 20 jaar fietsen)
Als bij al snel en vriendelijk opgehaald door de pechdienst
Tot volgend jaar mannen, steeds een mooi tochtje.
Bevoorrading was trouwens ook zeer ok, met een lekker warm soepje.
(de aller- allereerste maal op 20 jaar fietsen)
Als bij al snel en vriendelijk opgehaald door de pechdienst
Tot volgend jaar mannen, steeds een mooi tochtje.
Bevoorrading was trouwens ook zeer ok, met een lekker warm soepje.
Tocht was dik in orde. Hebben bijna overal kunnen doorrijden
Hebben weer een leuke zondagochtend gehad , bedankt
Groetjes en tot in mei !
Hebben weer een leuke zondagochtend gehad , bedankt
Groetjes en tot in mei !
- STEVE M
- Mountainbiker
- Location: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit
Toch maar met den oldtimer mudbike vertrokken, had geen zin om het nieuwe materiaal naar de botten te helpen. Uiteindelijk viel het mud-gehalte nog goed mee, al was ik wel content met de spatbordjes & traditionele V-brakes. (en de wasmachine ook)
Leuk tochtje (heb me geen seconde verveeld) & ideaal om de grote moteur nog eens in gang te trekken.
Leuk tochtje (heb me geen seconde verveeld) & ideaal om de grote moteur nog eens in gang te trekken.
Gstart wij hadden hetzelfde probleem met onze vwb kaarten aan de inschrijvingstafel , wij hebben ons lidgeld betaald in november aan de vwb ,blijkbaar is er iets misgelopen , we hebben dit trachten uit te leggen , ik ben bijna in't zwart gaan rijden ,maar ik heb toch maar 6 euro betaald voor mij en mijn zoon omdat het een club is die ook bij ons komt biken , maar den apres hebben we dan maar in sint-amands gehouden met 17 muddevils , spijtig mannen van mtb palmvelden maar ge moogt toch wat meer sympathie tonen op de eerste rit van het jaar