Smartphone doolhof

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

scelter wrote:
daelman wrote:Heb een tijdje een samsungs gio weetikveel gehad.
Moet zo'n spel niemeer hebben. Kan er ten eerste al niet mee werken.
En daar stopt het mee. Was goed genoeg om te bellen en te sms'en, maar een half uurtje zwemmen kon hij niet goed tegen...
Ik koop zoiets nooit nog. De samsung die kawa in het begin aanbood lijkt me nog een deftige oplossing.
Mijn vriendin heeft er zo eentje en nochthans zeer content over!
ik heb ook zo een galaxcy xcover en ook content van,(enige minpunt een klein intern geheugen)
kijk maar eens op youtube wat ze daar allemaal bij uitsteken.
http://www.youtube.com/results?search_q ... _lws14-YTg
een echte mtb smartphone =D>
DeJean
Mountainbiker

Post by DeJean »

ik heb ne HTC Desire, mij vrouw ne iPhone 4 allebei 2 jaar oud.
De verschillen (behalve aankoopprijs) zijn eigenlijk echt niet zo groot
HTC is steviger en logischer ua besturingssysteem, plus i like SD kaart en standaard Simkaart. Probleempje? gewoon sim in ne nokia van 30€ steken en je bent terug bereikbaar. Ook voor modderritten of Freerides handig.
iPhone heeft betere camera en betere apps markt, ziet er beter uit.

Over een halfjaar of een jaar koop ik ne verse telefoon, twijfel nog tussen android en windows, maar iPhone zal t niet worden. Meerprijs is voor mij niet verantwoord.
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

http://gadgets4everybody.nl/android-tel ... n-gps.html

Deze vind ik echt wel graaf, maar of het te vertrouwen is?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

DeJean wrote:ik heb ne HTC Desire, mij vrouw ne iPhone 4 allebei 2 jaar oud.

HTC is steviger en logischer ua besturingssysteem.
Ik heb sinds gisteren m'n HTC desire X, en ik vind die toch allesbehalve logischer dan een Iphone.
Ik ga ervan uit dat een Iphone werkt zoals m'n Ipod touch.

Toen ik m'n Ipod pas had ging alles vanzelf, nu met de HTC gaat het nog even duren vrees ik.
Zo'n Iphone lijkt wel idiotproof tov een android toestel. :-D
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

http://releasephones.com/lenovo-a660-an ... martphone/

Deze lijkt me wel wat, echter voorlopig enkel in China te koop :( .
JTTT
Mountainbiker

Post by JTTT »

Ook nen HTC desire gekregen op het werk, maar werk er niet mee.
Blijf met mijnen Blackberry TOrch werken. Vind ik 1000x handiger dan die windows telefoon...
Ook groot voordeel dat enerzijds touchscreen is maar er toch nog toetsen (achter verborgen) zijn.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

JTTT wrote:Ook nen HTC desire gekregen op het werk, maar werk er niet mee.
Blijf met mijnen Blackberry TOrch werken. Vind ik 1000x handiger dan die windows telefoon...
Ook groot voordeel dat enerzijds touchscreen is maar er toch nog toetsen (achter verborgen) zijn.
desire is wel geen windows he #-o
junior72
Mountainbiker

Re: Smartphone doolhof

Post by junior72 »

Ik denk dat ik ga wachten tot de Nokia Lumia 620 hier op de markt is .
Ben ook maar ne leek op gebied van smartphones maar deze lijkt genoeg voor mij samen met een abonnement van Telenet King .
Hier maken ze al reclame : http://www.gsmstore.be/product/259860/n ... zwart.html
daelman
Mountainbiker

Re:

Post by daelman »

Erik.B wrote:
scelter wrote:
daelman wrote:Heb een tijdje een samsungs gio weetikveel gehad.
Moet zo'n spel niemeer hebben. Kan er ten eerste al niet mee werken.
En daar stopt het mee. Was goed genoeg om te bellen en te sms'en, maar een half uurtje zwemmen kon hij niet goed tegen...
Ik koop zoiets nooit nog. De samsung die kawa in het begin aanbood lijkt me nog een deftige oplossing.
Mijn vriendin heeft er zo eentje en nochthans zeer content over!
ik heb ook zo een galaxcy xcover en ook content van,(enige minpunt een klein intern geheugen)
kijk maar eens op youtube wat ze daar allemaal bij uitsteken.
http://www.youtube.com/results?search_q" onclick="window.open(this.href);return false; ... _lws14-YTg
een echte mtb smartphone =D>
Toch nog efkes op terug komen.
Sinds kort een samsung galaxy s2 in het bezit. Na een beetje prullen toch wel een fijn toestel!
urbambo
Mountainbiker

Re: Smartphone doolhof

Post by urbambo »

Mijn madam heeft ook zo een Samsung galaxy x-cover.

Misschien komt het omdat wij dat toestel vergelijken met mijn Samsung galaxy S2, maar we vinden het alleszinds maar snert.

Hij heeft continu kuren. Wifi verbinding die plots uit valt, sms-en die niet aankomen, oproepen die gewoon niet aankomen enz.
Dat is te verhelpen door het toestel opnieuw op te starten. Dat moet je dan wel heel (te) regelmatig doen.
Ondertussen heb je er wel misverstanden door #-o

De batterij gaat maar een dag mee, maar dat was ook zo bij mijn S2. Heb dat verholpen door een extended battery te kopen voor 40 euro.

Ik heb al van meerderen gehoord dat ze nie anders dan miserie hebben met hun goedkopere smartphone.
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor een budget van rond de 100 euro beter een goeie dumbphone kunt kopen zoals dit :
http://www.vandenborre.be/gsm/samsung-e2370-megacell" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand die ik ken werkt in den bouw en heeft zo een gsm voor als hij aan het werken is. Die is daar zeer tevreden over.
Post Reply