Zo 18/11/2012 Sallaumines (Fr) :: Rando 2012 VTT pour tous

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Relatief weinig reacties. Ze zijn waarschijnlijk allemaal nog moe.
Gisteren forfait gegeven en gelukkig maar. Pas om 3uur in bed gerold en dan nog via een nijdige schouderworp van mijn vrouw, geheel en volledig ten doele mij onbetamelijk rn hartstochtelijk te misbruiken.
Sinds jaren heb ik beslist mij hier na 22uur niet meer tegen te verzetten...

Vanmorgen naar de De Panne beachrace gaan kijken.
Sammy, de Cowboy en MX Jorgy waren in goede doen, en flitsten voorbij.
De wakkere bakker, heel de nacht gewerkt, vertrokken naar De Panne en dan langs de kant moeten staan want plat... . Zijn humeur was even opgewekt als anders. Petje af.
Met mijn vrouwke een terraske gedaan en dan de fiets uit de koffer en terug naar huis in de ontketende weerselementen, als wind in de rug en een zalig winterzonnetje. Mij hoor je niet klagen.
Hopelijk ligt Berthen er volgende week beter bij.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Motorbiker wrote:Relatief weinig reacties. Ze zijn waarschijnlijk allemaal nog moe.
Gisteren forfait gegeven en gelukkig maar. Pas om 3uur in bed gerold en dan nog via een nijdige schouderworp van mijn vrouw, geheel en volledig ten doele mij onbetamelijk rn hartstochtelijk te misbruiken.
Sinds jaren heb ik beslist mij hier na 22uur niet meer tegen te verzetten...

Vanmorgen naar de De Panne beachrace gaan kijken.
Sammy, de Cowboy en MX Jorgy waren in goede doen, en flitsten voorbij.
De wakkere bakker, heel de nacht gewerkt, vertrokken naar De Panne en dan langs de kant moeten staan want plat... . Zijn humeur was even opgewekt als anders. Petje af.
Met mijn vrouwke een terraske gedaan en dan de fiets uit de koffer en terug naar huis in de ontketende weerselementen, als wind in de rug en een zalig winterzonnetje. Mij hoor je niet klagen.
Hopelijk ligt Berthen er volgende week beter bij.
Ge zijt een paar keer ter sprake gekomen met je uitspraak over die 95% droogte..
Weet het niet helemaal meer, 't ging over je slaapkamer ofzo meen ik me te herinneren, ook iets met droogte en 95% :lol:
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

37.86 km - 3h:00m:41s - 12.6 km/h moyenne - wie doet beter? :lol:

Ginder toegekomen rond 11h, helaas al te laat om in te schrijven #-o Dan maar zo vertrokken (veel ander keus hadden we niet) 3 Zware uren later terug de tent binnengereden, krijgen we daar een spontaan aplaus van een man of 20. Krijgen we daar een beker in onze handen geschonken omdat we de laatsten waren :lol: Ik zeg tegen diene mens dat we eigenlijk niet betaald hadden omdat we te laat waren voor de inschrijving. Allemaal geen probleem, we kregen daar direct elk een half stokbrood en een paar blikken drank toegeschoven. Terwijl we daar zaten komen daar 2 gasten van die organistie vragen of ze onze mtb niet moeten afspuiten ... welja, omdat ge aandringt :-D
Kortom, een zware rit met een super organisatie =D>
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Om te beginnen : motorbiker is officiëel gebuist als weerman. :evil:

Verder kan ik niet veel toevoegen aan bovenstaande commentaren , we hadden het liever droger gehad want sommige beklimmingen waren niet te doen in deze omstandigheden . :cry:

Maar we hopen op beter weer volgend jaar (en dat we rechtblijven :oops: )
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

winnitou wrote:Maar we hopen op beter weer volgend jaar (en dat we rechtblijven :oops: )
Volgend week krijg je dus van iedereen een schouderklopke, maar dan op je goede kant.

Geef maar alles door aan VWB of WBV voor de verzekering moest het niet in orde komen. Hopelijks een spoedig herstel.

En Hanzi; als je plat valt, pomp dan vlug bij (ok) om dan bij de bevoorrading een nieuwe binnenband te steken (is ook ok) maar steek dan wel een nieuwe binnenband hé #-o #-o #-o Sliekske lachte nog toen ik je nariep of je wel degelijk een andere binnenband gestoken had :wink:

Alléé, na een verkwikkende ijskoude douche en afgespoten fietsen genoten van de sandwiche (x2) , de uiensoep (x3) en een colatje

De wintertochten zijn begonnen: breuk, materiaalpech, platte banden, opgebruikte avidremmen.... :lol: :lol: :lol:
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

het was inderdaad nogal vettig.
alles is ondertussen weer proper, maar het moet niet alle weken van dat zijn. #-o

@winnitou hoe is het met de schouder?
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

een echte winterTT
ik was wel ontgoocheld over de bepijling.....
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

blackie wrote:
winnitou wrote:Maar we hopen op beter weer volgend jaar (en dat we rechtblijven :oops: )
Volgend week krijg je dus van iedereen een schouderklopke, maar dan op je goede kant.

Geef maar alles door aan VWB of WBV voor de verzekering moest het niet in orde komen. Hopelijks een spoedig herstel.

Oei, Winnitou, een slechte val gemaakt? Het moet dan inderdaad al heel vettig gelegen hebben...alvast veel beterschap gewenst. Hopelijk ben je volgende week er bij in Berthen.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

blackie wrote:

En Hanzi; als je plat valt, pomp dan vlug bij (ok) om dan bij de bevoorrading een nieuwe binnenband te steken (is ook ok) maar steek dan wel een nieuwe binnenband hé #-o #-o #-o Sliekske lachte nog toen ik je nariep of je wel degelijk een andere binnenband gestoken had :wink:

Alléé, na een verkwikkende ijskoude douche en afgespoten fietsen genoten van de sandwiche (x2) , de uiensoep (x3) en een colatje

De wintertochten zijn begonnen: breuk, materiaalpech, platte banden, opgebruikte avidremmen.... :lol: :lol: :lol:

jajaja, 2x dit, 3x dat, 5x dezen, 8x Jägerlady tegen gekomen en dit zonder te tracteren???
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen na een nachtje van te weinig slaap, met volle moed vertrokken naar sallaumines. Op aanraden van spiermassa deze tocht verkozen boven Orchies en er geen spijt van gehad. Eens aangekomen, net de start der forumbikers gemist en tijdens het inschrijven legde Lady haar brilleke naast haar en merkte dit toen ze wilde starten , maar te laat er was er al eenen mee gaan lopen en tijdens de tocht kwamen de takjes hard aan.
Van in het begin werd al duidelijk welke de moeilijkheidsgraad van het parcours zou zijn: hier en daar een voetje aan de grond is geen uitzondering, zwaar en vettig door de weersomstandigheden van de voorbije dagen, maar uiteindelijk overal goed berijdbaar (met uitzondering van chainsuck en de vele keren "putain" horen).
Na een kleine 48 km aangekomen en wegens het grote succes van de afspuitstand gekozen om de fietskes met 50% meergewicht op de fietsdrager te plaatsen :lol: :lol: :lol: :lol: en deze thuis te reinigen.
Onszelf hebben we wel gewassen in de lekker "warme" douches :lol: :lol:

Bedankt aan de fijne mensen van de organisatie!
Alles was dik in orde, ondanks het weer van de voorbije dagen

@spiermassa: We kijken uit naar je filmpje (deleted scenes, Spiermassa meets tarmac :roll: :roll: :roll: )

Zondag 13 Januari 2013 13e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/

Beelden Heuveltjes van Erika editie 2012:

Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Erikas-B ... 106?ref=ts
Post Reply