Zo 04/11/2012 Pulle-Zandhoven :: 24ste Pulse Bos en Heidetoc

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Merci dirty, hopelijk zo'n succes als bij jullie.
En aan de feestvierders, veel plezier en kom je kater er gerust uitfietsen bij ons :lol:
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Voila, D-day voor zachtjes aan viersel, net de buienradar gecheckt en als ik die mag geloven geen wolkje aan de lucht.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Voila, D-day voor zachtjes aan viersel, net de buienradar gecheckt en als ik die mag geloven geen wolkje aan de lucht.
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Vroeg opgestaan en gezien dat het droog was, dus....hup naar Pulle!
Om 8u vertrokken, er was al veel volk.
Onderweg viel het slijk al bij al wel mee, maar ik vrees dat, na een passage van +/- 800 bikers, het er voor de laatste wel wat anders zal uitzien. Tot aan de bevoorrading mooi in het wiel gezeten bij 2 leden van De Jachthoorn uit Lichtaart. Zij reden het perfecte tempo voor mij. Na de bevoorrading alleen verder gereden. Alles bleef goed bereidbaar, enkel in het bos in Vorselaar (grens met Grobbendonk) lag het nog wat zwaarder door het slijk. Op het laatste, in het bos van de Pidpa, vond ik de ondergrond ook zwaar liggen, maar volgens wij waren die weggetjes kapotgereden door kranen of zo...
Om iets voor 10u aan de bikewash, den toerist even aangesproken en met het fietske naar huis.... Er kwamen toen nog steeds mensen aan om te vertrekken, dus ik denk dat ze in Viersel content mogen zijn met de opkomst.
Ik vond het leuk om de toer eens andersom te rijden! Bevoorrading was OK, parcours was goed uitgepijld, weinig aan op te merken!! Tot volgend jaar
dommelMTB
Mountainbiker

Post by dommelMTB »

Hier ook vroeg opgestaan en geoordeeld dat Frank DB ons ten onrechte ongerust gemaakt had met "zijn storm" #-o

Op tijd vertrokken en den toer was heel goed doenbaar ! Hier en daar een klein vettig stukske, maar als dat al niet mag ? Zwaar maar mooi ! Perfect uitgepijld, goede bevoorrading, perfecte bikewash (slechts 5 minuutjes moeten wachten) ... kortom : prima in orde !

Dikke pluim voor de organisatie ... tot volgend jaar !

De afwezigen hadden weer eens ongelijk !
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

parcours was goed te doen , plassen waar je naast kon rijden en voor de rest redelijk droog , heel vroeg vertrekken zorgt ervoor dat je ook de ruimte hebt , ik ben gestart om 7u45 en maar een paar bikers tegen gekomen .

Geluk met het weer deze morgen zorgt ervoor dat jullie toch een goede opkomst hebben , proficiat ZA Viersel =D>
frosti
Mountainbiker

Post by frosti »

Beste,

Toffe rit alles top bedankt organisatie en tot de volgende keer.

en eh,,, ook als het modderig is blijven trappen.

Grtz,

Frosti
vedet
Mountainbiker

Post by vedet »

Toch maar op tijd opgestaan en uteraard op het drukste moment mee vertrokken, rond de klok van 9, goe uitgepijld en lekkere kippensoep bij de bevoorrading.

Thx en tot volgend jaar!
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

voila super benen in combinatie met een superfiets (was nen tester van fietsen Kim ) een .... hoe raad ge het ,super tochtje gereden .alles was super ,behalve dat ik ga tanken da's diesel , denk dat ik een andere naam moet gaan zoeken !!! grtn
Post Reply