Cannondale F29 Carbon 2 2013

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

simple plan freak wrote:ondertussen heb ik al een mail gestuurd naar mijn fm met de stappen die ik ga ondernemen, ik bel hem ook morgen.
ik ga dus contact opnemen met de invoerder, eerst via mail, daarna bel ik. want ik ben in het buitenland voor anderhalve week vanaf morgen en daar kan ik niet bellen.

ondertussen zal mijn kader wel herspoten zijn denk ik

desnoods kan ik mij eens gaan informeren bij mijn advocaat...(en ga ik doen)

groetjes simple plan freak
Als je verdere stappen gaat ondernemen zou ik die zeker nog laten hoe hij was en in alle geval NIET laten herspuiten voorlopig. Dan kan je niks meer aantonen op je frame indien nodig. En herspuiten betekend heel vaak, weg garantie.
sailor
Mountainbiker
Location: stevens manic 2011, specialized rockhopper pro (muddy)

Post by sailor »

govaert wrote:
simple plan freak wrote:ondertussen heb ik al een mail gestuurd naar mijn fm met de stappen die ik ga ondernemen, ik bel hem ook morgen.
ik ga dus contact opnemen met de invoerder, eerst via mail, daarna bel ik. want ik ben in het buitenland voor anderhalve week vanaf morgen en daar kan ik niet bellen.

ondertussen zal mijn kader wel herspoten zijn denk ik

desnoods kan ik mij eens gaan informeren bij mijn advocaat...(en ga ik doen)

groetjes simple plan freak
Als je verdere stappen gaat ondernemen zou ik die zeker nog laten hoe hij was en in alle geval NIET laten herspuiten voorlopig. Dan kan je niks meer aantonen op je frame indien nodig. En herspuiten betekend heel vaak, weg garantie.
idd best frame laten zoals het is op dit moment, zeker als je 'stappen gaat zetten'

succes
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

tipi wrote:
Corleone wrote:Ik ben ook al vanalles tegengekomen met mijn flash 3 2012 model,nooit geen garantie gekregen...
Zou hij ook van shifting gears komen #-o
toch hier efkes op reageren,lagers en schuurplekken v remkabels zijn geen garantiegevallen.

"trapas lagers waren al kapot na 2 maand en der zat teveel spanning op m'n kabels waardoor die begonnen te schuren tegen m'n vork!"

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=#1374242
Jere BE
Mountainbiker
Location: Trek Superfly 2013 29er / Stumpjumper Comp 2013 29er

Post by Jere BE »

tipi wrote:
Corleone wrote:Ik ben ook al vanalles tegengekomen met mijn flash 3 2012 model,nooit geen garantie gekregen...
Wat heeft Shifting Gears daar nu mee te maken??
Jere BE
Mountainbiker

Post by Jere BE »

Jannemanneke wrote:
Wat dan zoal?
Ben ook wel eens benieuwd eigenlijk??
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

bromtje wrote:
tipi wrote:
toch hier efkes op reageren,lagers en schuurplekken v remkabels zijn geen garantiegevallen.

"trapas lagers waren al kapot na 2 maand en der zat teveel spanning op m'n kabels waardoor die begonnen te schuren tegen m'n vork!"

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=#1374242
Idd geen garantie op het schuren van de kabels...dus die spanning die erop zat is mijn schuld?
Andere fietshandelaars geven trouwens wel garantie op een trapas...

Nu ja,je verdedigt werkgever...t'is te begrijpen.
2 jaar garantie op stukken en levenslang op het frame!
Khoor het hem nog zeggen...
Last edited by Corleone on Thu 25 Oct 2012 21:38, edited 1 time in total.
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Jere BE wrote:
tipi wrote:
Wat heeft Shifting Gears daar nu mee te maken??
Omdat hij vandaar kwam misschien!
Jere BE
Mountainbiker

Post by Jere BE »

Heb zelf ne cannondale gehad, da schuren tegen vork is normaal en da hangt ook beetje v jezelf af als je er zo'n beschermstrookjes aanhangt of een rubbertje rond de kabel zoals ik meestal doe, bij andere fietsen schuurt dit ook in ma minder doordat de kabel meestal langs buitenkant loopt ipv de binnekant!!!

Verdedigt mijn werkgever???? Ik werk in metaalfabriek totaal nx met fietsen te maken dus...

En heb je al die trapassen laten vervangen bij de fm of zelf of bij een ander, kan ook allemaal ermee te maken hebben...

Maar heb toch ergens gelezen dat jij 250km/week doet...dit is heel veel en vin da dan wel ook beetje normaler dat jij ze rapper zal moeten vervangen dan een ander...er kunnen nog zoveel oorzaken mee te maken hebben!!!
De ene wast hem met de hand de ander met hogedruk...de ene wast hem elke rit helemaal tot in de puntjes tot hij blinkt en de ander gebruikt hem zoals hij ermee gestopt is...
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Mijn reactie was tegen bromtje bedoeld.

Kga der trouwens nie veel woorden meer aan vuil maken.
What's done is done.
Project
Mountainbiker
Location: Ridley crossbow -- Trek madone 4.5 --Cube ltd pro 29"

Post by Project »

Grave bike !

Magk vrage wa dien gekost heeft ?
Post Reply