Enfin, 't was plezant. Heel mooi parcours ook. Na een snelle start even op plaats 2 gehangen maar dat ging toch duidelijk te snel. Uiteindelijk nog 6de geworden bij de veteranen op 122 finishers.
BK militairen 03/10/2012 hechtel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Volgens mij hebt ge er letterlijk uw kloten aan geveegd streepje!!
Enfin, 't was plezant. Heel mooi parcours ook. Na een snelle start even op plaats 2 gehangen maar dat ging toch duidelijk te snel. Uiteindelijk nog 6de geworden bij de veteranen op 122 finishers.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
http://www.chronorace.be/web2/Classemen ... 8853560333xuomi wrote:Waar vind ik de uitslag ergens?
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
29MAART is het volgende bk mtb te koksijde,de memorial gerry werckx zal ook nog georganieerd worden op 2okt als ik me niet vergis...
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Vind ik een slechte datum, dat is het begin van het MTB seizoen. 
Kampioenschappen organiseer je op het einde van het seizoen.
Kampioenschappen organiseer je op het einde van het seizoen.
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
Mja en voor de crossers is het na hun seizoen...wegrenners gaan dan al redelijk.in vorm.zijn. Hopelijk wordt het geen strandrace