ik vind het zeer goed idee, want als je ziet wat voor een staande ovatie hij kreeg aan het einde van de uitzending in sport weekend, hij is ons grote voorbeeld in de mtb wereld.P° wrote:Ik spreek idd over het feit dat we Meirhaeghe een hart onder de riem kunnen steken in deze moeilijke tijden voor hem,niks meer of minder.
Meirhaeghe Kerstkaart Actie
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Daarom lijkt het me ook een goed idee van ook ALLEMAAL persoonlijk een kaartje op te sturen. Dit initiatief is prachtig, maar wat is leuker of wat lijkt u persoonlijk fijner?? Een grote kaart met honderd namen of honderd kaartjes??? Ik persoonlijk kijk er in deze kerstperiode naar uit om veeel kaartjes te krijgen. Niet om er mee op te scheppen, maar om te zien hoeveel mensen er 'aan mij denken'. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!! Dus om het door te trekken naar Filip... Hoe meer kaarten , hoe meer steun!
Ik denk dat als Filip overspoeld wordt met kaartjes , dit hem wel goed zal doen. Meer dan 1 gigakaart met honderd(en) namen. Maar ik blijf erbij dat dit een goed initiatief is!!! Maar.... ik ga stoppen, ge snapt het wel!
Ik denk dat als Filip overspoeld wordt met kaartjes , dit hem wel goed zal doen. Meer dan 1 gigakaart met honderd(en) namen. Maar ik blijf erbij dat dit een goed initiatief is!!! Maar.... ik ga stoppen, ge snapt het wel!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Kom aan modderhators, het is voor een goed doel!!!!Gino wrote:ja ieder 1 kaart .. ik zou het wel doen maar dan moeten we wel het adres hebben en dat kan ni op deze site gezet worden vrees ik => wet op de privacy of zoiets?
JFK what do you think ?
Gino
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Stuur dan alle kaartjes naar 1 persoon van mountainbike.be, die kan het dan bezorgen :)
Het besluit is hierboven ergens genomen om via Mountainbike.be een kerstkaart aan Filip Meirhaeghe te bezorgen. Nu dit besluit is nooit dwingend geweest. Niemand wordt tegengehouden om persoonlijk een kaartje te sturen...
In mijn ogen echter is het verschil tussen vele enkele kaartjes en 1 kaartje van vele enkelen perfect te vergelijken met de stelling: "Het geheel is meer dan de som van de onderdelen".
In mijn ogen echter is het verschil tussen vele enkele kaartjes en 1 kaartje van vele enkelen perfect te vergelijken met de stelling: "Het geheel is meer dan de som van de onderdelen".
Ik denk ook dat één (grote) kaart veel aangenamer is voor Filip dan
tientallen kleine kaartjes. Plus het feit dat het dan echt via dit forum
gaat...
Allez da's mijn gedacht hé.
Gisteren heb ik nog uitgebried met Mario van Sabma suspension center gepraat
over Filip en ik heb het een en ander bijgeleerd..!!
Bij deze dus zeker mijn steun aan Filip en count me in voor da kaartje!
tientallen kleine kaartjes. Plus het feit dat het dan echt via dit forum
gaat...
Gisteren heb ik nog uitgebried met Mario van Sabma suspension center gepraat
over Filip en ik heb het een en ander bijgeleerd..!!
Bij deze dus zeker mijn steun aan Filip en count me in voor da kaartje!
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
als ik dat zo lees dragen de bikers meirhaeghe diep in hun hart!!!
awel dat doet me iets.......
da zal een reuze kaart worden
awel dat doet me iets.......
da zal een reuze kaart worden