Zo 01/07/2012 Halle :: 11de Breedhoutse Mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Mooi tochtje, die 66km (die er bijna 70 waren). Tussen 1050 - 1100hm's, da's niet slecht.

Volledig droog parcours, elke plas kon ontweken worden. De interessantste tracks waren in de Waalsbrabantse heuvels te vinden, enkele klimmetjes met een nijdige knik - op ene klim net niet de top gehaald - en genoeg snelle afdalingskes om de fun erin te houden. Extra lusje van 6km was echt wel de moeite, eerst een stevige afdaling op kassei (bij droog weer niets gevaarlijk aan, bij nat weer kan ik mij inbeelden dat je hier héél wat voorzichtiger moet zijn), een pittig klimmetje in een uitgehold pad, en een afdaling, mét wortelstrookje, waar de remmen los mogen - schitterend! :lol:

Voeg daar nog excellent weer om te biken aan toe, en dan weet ge dat het voor mij en waarschijnlijk vele andere bikers een fijne zondagvoormiddag was - merci, MTB Breedhout! =D>

Over de organisatie dan: Bevoorrading en après-bike tip top in orde! Bike-wash was niet nodig - en dat was lang geleden! :-) Afpijling kon iets beter, vooral pijlen gemist wanneer je van een brede weg plots via een small pad het bos in moest duiken - als de afslag links is, hang je best aan de rechterzijde van de brede weg ook een pijl om aan te geven dat het naar links gaat. Uiteindelijk hingen alle pijlen er wel, en zijn we nooit verkeerd gereden.

@pEtErN => track van 66km, op mijn Garmin Connect - kan iemand van de origanisatie aangeven wat al dan niet privé is?
mtbbreedhout
Mountainbiker

Post by mtbbreedhout »

Namens het ganse team van mtb breedhout een woordje van dank aan alle deelnemers. We kunnen, mede dankzij het mooie weer, terugblikken op een geslaagde editie. :-D
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Een paar impressies:

mtbbreedhout
Mountainbiker

Post by mtbbreedhout »

Niets privé genomen voor onze tocht.
Post Reply