Ardennes Trophy - 28/05/2012 - Theux
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Ik ga ook meedoen voor de eerste keer.
Beginnen met de 50 km vollenbak en zien wat dat geeft.
Ik heb er zin in!
Beginnen met de 50 km vollenbak en zien wat dat geeft.
Ik heb er zin in!
-
highlander
- Mountainbiker
Post by highlander »
Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Kon inderdaad beter...highlander wrote:Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
Ook twee keer (beetje) misgereden, telkens in een snelle afdaling
Op één plaats ook gevaarlijke oversteek van een openbare weg (okee twas maar een klein wegje maar toch) zonder verwittiging
-
jverdeyen
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse SL Team/S-Works Tarmac SL3/Scott Foil Team Issue
Haha, ik was er ook bij! Iedereen stond daar maar te kijken naar elkaar.. omdat er ene het plaatje van 20k had zien staan. (En gelukkig maar!)highlander wrote:Aan iedereen die verkeerd is gereden omwille van de gebrekkige bewegwijzering op bepaalde plaatsen: je was niet alleen! Vraag het maar aan iedereen met een startnummer tussen 300 en 400
Wel zeker zo'n 15-20mintjes verloren denk ik, maar al bij al een super 90k Ardennes Trophy gehad vandaag! En goe gebakken ook :)
- big-Mac
- Mountainbiker
Ik had inderdaad het plaatje van de 20km zien staan. Een stuk terug omhoog en dan via de weg terug naar start.
Efkes gemeld bij de organisatie maar die keken me maar dwaas aan. Dan maar terug naar de start gereden en gevraagd of ik terug kon starten. Dit was geen probleem maar opnieuw registreren ging natuurlijk niet.
Tussen de massa van de 70 dan wel de juiste richting uitgereden.
Maar goed dat de uitslag voor mij niet zo belangrijk. Dus toch nog ne toffe tocht gehad.
Efkes gemeld bij de organisatie maar die keken me maar dwaas aan. Dan maar terug naar de start gereden en gevraagd of ik terug kon starten. Dit was geen probleem maar opnieuw registreren ging natuurlijk niet.
Tussen de massa van de 70 dan wel de juiste richting uitgereden.
Maar goed dat de uitslag voor mij niet zo belangrijk. Dus toch nog ne toffe tocht gehad.
- Jemp
- Mountainbiker
Eerste ervaring met deze chrono voor de 70km. Afgezien, maar naar verwachting de tocht kunnen rijden. Ook één keer verkeerd gereden in een snelle afdaling (de biker voor mij gevolgd
), maar voor de rest vond ik alles vrij goed aangeduid.
De onverwachte oversteek van de smalle weg was inderdaad even schrikken. Daar moest toch meer aandacht aan besteed worden. Je mag er niet aan denken dat er juist een auto aankomt.
Zeer comfortabele douches.
Vorig jaar mijn eerste chronoi in Bouillon gereden, maar naar organisatie steekt deze er toch wel ver boven uit.
De onverwachte oversteek van de smalle weg was inderdaad even schrikken. Daar moest toch meer aandacht aan besteed worden. Je mag er niet aan denken dat er juist een auto aankomt.
Zeer comfortabele douches.
Vorig jaar mijn eerste chronoi in Bouillon gereden, maar naar organisatie steekt deze er toch wel ver boven uit.