Deelname Les Cimes de waimes

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

TaurineR wrote:
Stalen Worm wrote:Ik vervang morgen toch mijne fast track en mijne renegade door ne rocket ron en ne racing ralph..

T zal een zware editie worden denk ik, 2 jaar geleden ook zo'n weer en dan was't in de venen ni te den, slijk tot aan de naaf, zelfs te voet amper te doen, oten totaal verkleumd na Ovifat de asfalt richting Waimes gepakt, wreed blij dat ik toen in mijne warme auto kon gaan zitten!
Vrig jaar was dan weer een ander uiterste, zalig weer, zwaar afgezien, maar ook genoten van de 85km toen!

3 slijkfretters zijn present volgende week (dirty daddy, jakke pompier. En ikzelf), we maken er gelijk een mini-clubweekend van, met vrouw en kinders, en logeren op de camping net buiten Waimes!
Daar passeerden we vorig jaar, luid aangemoedigd door vrouwen, kinderen en teammates de een kortere toer gedaan hadden, zonk de moed daar toch redelijk diep in m'n schoenen, wetende dat ik nog x aantal km's moest doen, EN noggens terug naar de camping moest (alleen, en 5 km bergop) :-D

Ach we zullen er maar 't beste van maken he!
Ik ben een echte droogweerfietser die doodgraag deze chrono zou willen rijden.
Als ik dit lees kan ik best afwachten wat het weer gaat worden.
Als het nu 4 dagen droog blijft, dan zal het toch wel al te rijden zijn zeker, zonder te glibberen en schuiven?.
vergeet het, zelfs na 2 weken geen regen ga je nog in de modder ploeteren, das daar geen zandgrond he, da water blijft gewoon liggen...

draai het en keer het hoe ge wil, modderdabben zal het worden!!
mol
Mountainbiker

Post by mol »

ben ik het mee eens, vorige week nog gaan rijden daar in de buurt....zelfs te voet op een afdaling onderuit gegaan van het slijk :roll:
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

mol wrote:ben ik het mee eens, vorige week nog gaan rijden daar in de buurt....zelfs te voet op een afdaling onderuit gegaan van het slijk :roll:
owla dat zal wat geven dan, en dat voor men eerste marathon XD
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

allez dat belooft.. de goeste ebt al weg :roll:
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Da zal wel gaan. Er ligt voor iedereen evenveel slijk é.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

2 jaar geleden lag het ook vettig. Ik heb toen uitgereden op zomerbandjes en ik leef nog :wink:... Tegen mijn principe in zal ik nu wel tractorbanden opleggen, kwestie van er een toch een beetje plezier aan te beleven (toen was de goesting na 3km wandelen er toch wat af).
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

komende 6d geen regen van betekenis nimeer, dus geef het wat krediet é mensen
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

uncle sam wrote:komende 6d geen regen van betekenis nimeer, dus geef het wat krediet é mensen
Dat vind ik ook.
Toch zou het leuk zijn om 2 dagen voor de rit een status van het parcours te hebben. Wil er niemand eens gaan zien? :wink:
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

een maandje geleden in Houffa was het ook constant regen en de ondergrond was daar best te doen zu vergeleken met onze kleipolders.

Dus niet mieten of tsjanken.

xxxxxxxx
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Lang geleden legden ze zelfs rode lopers en boomstammetjes over de moerassige stukken veen :wink:
Post Reply