vergeet het, zelfs na 2 weken geen regen ga je nog in de modder ploeteren, das daar geen zandgrond he, da water blijft gewoon liggen...TaurineR wrote:Ik ben een echte droogweerfietser die doodgraag deze chrono zou willen rijden.Stalen Worm wrote:Ik vervang morgen toch mijne fast track en mijne renegade door ne rocket ron en ne racing ralph..
T zal een zware editie worden denk ik, 2 jaar geleden ook zo'n weer en dan was't in de venen ni te den, slijk tot aan de naaf, zelfs te voet amper te doen, oten totaal verkleumd na Ovifat de asfalt richting Waimes gepakt, wreed blij dat ik toen in mijne warme auto kon gaan zitten!
Vrig jaar was dan weer een ander uiterste, zalig weer, zwaar afgezien, maar ook genoten van de 85km toen!
3 slijkfretters zijn present volgende week (dirty daddy, jakke pompier. En ikzelf), we maken er gelijk een mini-clubweekend van, met vrouw en kinders, en logeren op de camping net buiten Waimes!
Daar passeerden we vorig jaar, luid aangemoedigd door vrouwen, kinderen en teammates de een kortere toer gedaan hadden, zonk de moed daar toch redelijk diep in m'n schoenen, wetende dat ik nog x aantal km's moest doen, EN noggens terug naar de camping moest (alleen, en 5 km bergop)![]()
Ach we zullen er maar 't beste van maken he!
Als ik dit lees kan ik best afwachten wat het weer gaat worden.
Als het nu 4 dagen droog blijft, dan zal het toch wel al te rijden zijn zeker, zonder te glibberen en schuiven?.
draai het en keer het hoe ge wil, modderdabben zal het worden!!