Wanneer rustpols meten ??
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Hey,
Heb sinds vorige week ook ne S725x. Al één keer die fittest gedaan, maar ik geloof ni hard in da resultaat hoor.
MAX HS 184 -zou kunnen kloppen
RUST HS 41 -kan ook wel, af en toe zakt die onder de 40
maar vooral
VO² MAX 70!!! Bij fietstesten die ik in't verleden gedaan heb kwam ik altij maar maximum aan 58. Heb me opgegeven voor fietstest bij de Fitbus komende zaterdag, ben eens benieuwd.
Half nov had ik nog 53.5, da was kort na mijn marathon en de conditie toen was stukken beter dan nu...
Nog andere mensen die kunnen zegge dat die testen op Polar nauwkeurig zijn of niet?
Hoogtemeter ook ingesteld gisteren en als ik vandaag op net dezelfde lokatie kijk naar hm: van 32m naar 109m -daar moet ik dus ook ni te hard op voortgaan. Hangt teveel af vd luchtdruk zeker?
Heb sinds vorige week ook ne S725x. Al één keer die fittest gedaan, maar ik geloof ni hard in da resultaat hoor.
MAX HS 184 -zou kunnen kloppen
RUST HS 41 -kan ook wel, af en toe zakt die onder de 40
maar vooral
VO² MAX 70!!! Bij fietstesten die ik in't verleden gedaan heb kwam ik altij maar maximum aan 58. Heb me opgegeven voor fietstest bij de Fitbus komende zaterdag, ben eens benieuwd.
Half nov had ik nog 53.5, da was kort na mijn marathon en de conditie toen was stukken beter dan nu...
Nog andere mensen die kunnen zegge dat die testen op Polar nauwkeurig zijn of niet?
Hoogtemeter ook ingesteld gisteren en als ik vandaag op net dezelfde lokatie kijk naar hm: van 32m naar 109m -daar moet ik dus ook ni te hard op voortgaan. Hangt teveel af vd luchtdruk zeker?
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
nee hoor. Als je vrij regelmatig sport kan dit een aanduiding zijn dat je over een goede conditie beschiktRudy D wrote:Ik heb deze ochtend ook is geprobeerd om mijn pols te nemen en kwam op 43. Is dit niet te laag?
de meeste wedstrijdrijders zitten rond die zone.
je hebt uitzonderingen.
bv Indurain, die had 28 in zijn slaap. die maakte men om de paar uur wakker omdat men dacht dat die te laag ging zakken.