Als ge de 30al kunt aan houden int bos....gierke guy wrote:Ik zal er eens terug invliegen, kruipen.
De kilos komen erbij en de conditie is echt slecht.
Mijn km teller komt niet meer boven de 30per uur
Ik zal steeds links houden ok![]()
Hoe ligt het parcoers erbij
Wa weer wordt eigelijk Sabine/Frank
Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
Post by De Stadsdichter »
Op eerste gedeelde kan inderdaad er iets meer modder zijn maar niet zoals de voorgaande jaren als het weer teminste blijft wat ze voorspellen. Stof zal er wel niet zijn maar het gaat er goed bijliggen :lolfrits motaar wrote:deze tocht is hopelijk niet zo "vettig" als vorig jaar,want ik meen me te herinneren dat ik toen door en door nat en smerig was,het regende toen wel,maar het parcours was ook redelijk doorweekt.De Stadsdichter wrote:juist een toerke gedaan in de Keiheuvel ligt er fantastisch bij als het zo droog blijft zal het zondag een mooie tocht zijn.
De manne vant loszand zulle der zen
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
We passeren welliswaar de keiheuvel,maar daarmee is dan ook alles gezegd,het grootste deel van het parcours is toch wel "andere koek".
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
Post by De Stadsdichter »
Enkel als men de 70 km doet en men in de Keiheuvel splits zoals voorgaande jaren komt men op een asfalt weg en moet men links naast een beek indraaien hier kan het wel eens slecht zijn hier kan men ook door rijden op de asfalt tot het volgende kruispunt en dan rechtsafslaan en men zit terug op de toer als deze teminste hetzelfde blijft als voorgaande jaren. Het is wel een dikke 2 km asfalt dan.De Stadsdichter wrote:Op eerste gedeelde kan inderdaad er iets meer modder zijn maar niet zoals de voorgaande jaren als het weer teminste blijft wat ze voorspellen. Stof zal er wel niet zijn maar het gaat er goed bijliggen :lolfrits motaar wrote:deze tocht is hopelijk niet zo "vettig" als vorig jaar,want ik meen me te herinneren dat ik toen door en door nat en smerig was,het regende toen wel,maar het parcours was ook redelijk doorweekt.De Stadsdichter wrote:juist een toerke gedaan in de Keiheuvel ligt er fantastisch bij als het zo droog blijft zal het zondag een mooie tocht zijn.
De manne vant loszand zulle der zen
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
We passeren welliswaar de keiheuvel,maar daarmee is dan ook alles gezegd,het grootste deel van het parcours is toch wel "andere koek".
tt mol wezel
effe een woordje aan de organisators: inderdaad steeds een prachtig ingerichte tt. Vorig jaar ondanks het zeer slechte weer ook van de partij geweest en dit zelfs zeer vroeg en hierover gaat mijn opmerking.
Vroeg komen = dichtbij parkeren, ik werd vorig jaar een heel eind voor de tent zeer onvriendlijk aangemaand van te parkeren, aan de inschrijving gekomen bleek er zelfs nog voldoende plaats aan de tent zelf en zeker op de parking van Nyrstar, eerst komen = dichtbij parkeren hé manne.
Vroeg komen = dichtbij parkeren, ik werd vorig jaar een heel eind voor de tent zeer onvriendlijk aangemaand van te parkeren, aan de inschrijving gekomen bleek er zelfs nog voldoende plaats aan de tent zelf en zeker op de parking van Nyrstar, eerst komen = dichtbij parkeren hé manne.