Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Roeselarenaere
Mountainbiker

Re: parkoers

Post by Roeselarenaere »

KRBiker wrote:Worden er wat klimmetjes opgezocht? Technische stukken? Keuneleute?
Er zitten meerdere technische stukken in het parcours opgenomen zoals de berm :bounce: , de bultje te Sint-Henricus =P~ en het Bosje.

De Kueneleute zit dit jaar niet in het parcours, de lus naar Westrozebeke is vervangen door een lusje Houthulst en het Koeije.

Grote hellingen zitten er niet in het parcours, maar met een passage door Hooglede zitten er toch enkele hellende stroken in, en ook de passage op het Koeije mag niet onderschat worden.
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

mayohagar wrote:Kom normaal gezien voor de 74 km. Na hoeveel km ligt de splitsing met de
45 km? Mijn collega biker nog niet klaar voor de 74.

:wink: :wink: :wink:
De splitsing voor de 45 en 75 km bevindt zich op De Geite, dit is na ongeveer 15km.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Nog géén enkele editie gemist, zodus dit jaar ook niet :bounce:
Die mannen halen altijd het max. uit de streek en steken er ook techniek in, daarom rij ik zo graag met de mtb :lol:
Terug paraat voor de full monty!!
Tot zondag...
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Gisteren de grote toer gedaan met een ei in mn broek remember vele regen en wat bleek!!!! In de grote toer zitten er maar 2 natte stukjes en die kunnen nog helemaal uitdrogen :bounce: :bounce:
Ik was dus aangenaam verrast 8)
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Zal hier zondagmorgen eens komen voor de Full monty!!! Kwestie van de conditie op peil te houden voor de Ronde van Vlaanderen voor MTB binnen een tweetal weken!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Vorig jaar wegens tijdsgebrek maar de 57 kunnen doen, maar nu de volle 75 op het programma!!! Eens zien of een 29er uitermate geschikt is voor de technische stroken op de bermen. :drunk: :drunk: :drunk:
maddie
Mountainbiker

Post by maddie »

den wakkere bakker gits wrote:
maddie wrote:dit begint meer op trial te lijken dan op mountainbike, met die wankele paletten gebeuren hoogstwaarschijnlijk ongelukken, ik laat deze tocht aan mij voorbijgaan en kies liever voor izegem
Denk dat je een beetje een vertekend beeld van onze TT hebt. De langste tocht is 74km en dit stukje is daar hoop en al 700m van.

Het is meer dan dat alleen, de berm, strook achter het kerkhof, stelling op speelplein, ...
Deze zijn er voor mij teveel aan, 1 keer mijn sleutelbeen breken was voldoende
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

slooverke wrote:Zal hier zondagmorgen eens komen voor de Full monty!!! Kwestie van de conditie op peil te houden voor de Ronde van Vlaanderen voor MTB binnen een tweetal weken!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Vorig jaar wegens tijdsgebrek maar de 57 kunnen doen, maar nu de volle 75 op het programma!!! Eens zien of een 29er uitermate geschikt is voor de technische stroken op de bermen. :drunk: :drunk: :drunk:
zeker te doen met een 29er , ik heb die zelf met men singlespeed 29er op gereden :-)
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

zullen met een bende krierecrossers aanwezig zijn, is mijn eerste keer in gits, die technische stukskes op die tonnen zien er geweldig uit =D> =D>
tot zondag rond 8.30u :bounce:
micka
Mountainbiker

Post by micka »

da kidparcour is dat volledig af te leggen met papa bege"lijding" of is er professionele begeleiding voorzien & kunnen de kids eens zonder da blok aan hun been mee fietsen . Wa is de vooropgestelde snelheid (ik ben ook gene grote dus kan ik misschien ook meedoen )
Focusrider
Mountainbiker

Beschouwing

Post by Focusrider »

Aan het aantal consultaties en reacties op dit forum te zien, is deze tocht een topper (en we zijn pas dinsdag!). De publiciteit is "af" en er is mijns inziens voor elk wat wils. De monotoniteit van het terrein wordt op artificiële en originele wijze doorbroken. Aan ons rijders om in die ene nano seconde te beslissen of we die hindernis proberen te trotseren [-o< . De "kat snel nog even uit de boom kijken" lijkt me een optie. :wink: Ik zal er zijn. Uit goede bron vernomen dat het 'Grysperre Pers' - team aanwezig zal zijn. Eén en ander zal voor eeuwig op statische en dynamische wijze vastgelegd worden #-o . Onnodig te stellen dat de zotste kuren .... :^o
Gasten, tot zondag! :bounce:
Last edited by Focusrider on Tue 13 Mar 2012 22:42, edited 2 times in total.
Post Reply