Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
-Titus-
Mountainbiker

Post by -Titus- »

Ja en daarom ben ik blij dat ze redelijk droog weer geven deze week. Dit zou dus moeten meevallen dus ... :)
Al zijn de hellingsjes wss niet te onderschatten vermoed ik ?!

Hoe moet ik me eignlk deze toer voorstellen?

Veel kronkel de kronkel of veel paadjes langs de velden,...?
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

-Titus- wrote:Hallo, ik ben een beginnende MTB'er (nog maar 5 keer gaan mtb'en en sinds vorig weekend nieuwe '2ehands' mtb aangeschaft). Zondag eerste toertje v 40 min gereden op mn eentje met de klikpedalen op nieuwe mtb om het beetje gewoon te worden. Allemaal nieuw voor mij. Ik vind het leuke hobby en samen met een vriend kom ik naar Klerken m'n eerste georganiseerde toertocht doen.

Ik kijk er naar uit maar vind het toch ook spannend omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Hoe zit dat allemaal in elkaar, ga ik het aankunnen,... veel vragen.

Ik ga sowieso kiezen voor de 23 km, dat zal al genoeg zijn vermoed ik!

Anders nog tips vd 'gevorderden' ? :)

Mijn doel: plezier, uitrijden en werken aan de conditie....
k'zou zeggen probeer gerust de 34 km als er niet te veel neerslag meer valt t'zou mshn wel eens de droogste editie kunnen zijn in veele jaren.
Een beetje doseren in het begin en de rest gaat vanzelf
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Voor mij geen souper zaterdag. (andere verplichtingen)
Normaal om 8u00 paraat.
Eens zien met hoeveel wakkere boskanters ik de start zal nemen? :-D :-
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Wat nieuws van het front:

Vanavond samen met Med26 en Ndikn, begonnen aan het uitpijlen en afspannen van de Milkyway, het laatste technische stukje van de tocht die er tot nu toe nog perfekt bij ligt. Morgen met behulp van Henkieboy en Med26 nog enkele linten spannen en de brug rijklaar maken. Dan vertrekken we richting crossparcours aan de sporthal.
Later deze week post ik nog enkele sfeerfotokes.

Nu ga naar mijn 2 meterbak om mijn ferme hoest uit te zweten.
ik

Grtjes,

Jägere

http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Zeker aanwezig om 3 redenen:
- de sympathieke organisatoren
- omdat het een super rit is!
- voor de druppel(s) jenever op de laatste kilometer
:bounce: :bounce: :bounce:

Hier de foto's van vorig jaar: https://plus.google.com/u/0/photos/1172 ... 2207921809
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

Deze tocht krijgt positieve komentaren ... ik denk dat ik ook eens zal komen kijken :bounce: :-D :bounce: :-D :bounce: :-D

Vanavond na het werk de brug gaan afwerken aan de Campina en daarna met Jägere en co naar cross parcour om te gaan spelen ... bedoel uitpijlen 8)
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

jempi wrote:Hoeveel hoogtemeters zijn Erikas heuveltjes ?
Dat hangt er een beetje vanaf ... als ze neer ligt ongeveer 7-8 cm ... #-o #-o #-o
mauss
Mountainbiker

Post by mauss »

Op de 34km komen we dan ook dat outdoor parcour tegen van in Houthulst zoals op video ?? Ziet er wreed vet uit !! Klerken en Eernegem liggen ook zo veraf niet. Miss kom ik wel af, sowieso pas ik de grond wel es op zo´n parcour :-D
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

mauss wrote:Op de 34km komen we dan ook dat outdoor parcour tegen van in Houthulst zoals op video ?? Ziet er wreed vet uit !! Klerken en Eernegem liggen ook zo veraf niet. Miss kom ik wel af, sowieso pas ik de grond wel es op zo´n parcour :-D
Als je met outdoor parcour het cross parcours bedoeld, dan zit dat er in. De vraag is een beetje "tricky" want héél de tocht is "outdoor" :-D :-D :-D :-D

Splitsing zit net na het crossparcours
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Na een 1 jaar geen MTBrit meer te kunnen rijden, zal dit terug mijn entré in het veld worden. Jäger, het zal een blij weerzien worden met iedereen. Tot zondag. Deze Grysperre kijkt er al naar uit.
Grtz
de wes :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply