geef eens een richting waarin deze 14 teksten moeten zijn?
over de technische dingen?
dan neem je er beter over uit de folder
eerder ervaringsgericht?
1 gebruiksvriendelijkheid
2 onderhoudd terchnieken
3 kostrprijs
4 ...
5....
6....
7 geld overhouden voor een palmke te aan drinken
Rohloff
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- phille
- Mountainbiker
laat het groeien ? je haar ? Neen deze pagina, bv als je zin hebt om wat te verwoorden over de gebruiksvriendelijkheid, schijf het neer en zet je naam eronder.
Hebben anderen er verbeteringen voor, copieer het stuk zet eronder de verbetering en zet je naam eronder en stuur de handel maar door naar mij, ik zwier het er wel op ...
Hebben anderen er verbeteringen voor, copieer het stuk zet eronder de verbetering en zet je naam eronder en stuur de handel maar door naar mij, ik zwier het er wel op ...
- phille
- Mountainbiker
ik heb zopas mijn kabels vervangen door de XTR kabels met de inliner in de gein.
Als je de kabel erdoor glijd dan is die aan de andere kant wat besmeurd, ik vermoed teflon
Nu ik kan ulle verzekeren, da schakelt nu al als een gladde paling, amai ni
ben benieuwd hoelang die handel gaat meegaan, die teflon (als het er is) die gaat dara niet eeuwig blijven zitten ...
Als je de kabel erdoor glijd dan is die aan de andere kant wat besmeurd, ik vermoed teflon
Nu ik kan ulle verzekeren, da schakelt nu al als een gladde paling, amai ni
ben benieuwd hoelang die handel gaat meegaan, die teflon (als het er is) die gaat dara niet eeuwig blijven zitten ...
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Op mijn volgende mtb wil ik ook een Rohloff naaf nemen.
Maar ik heb ergens vernomen dat er een nieuwe in titanium gaat komen.
Is er hier iemand die daar meer van afweet?
Maar ik heb ergens vernomen dat er een nieuwe in titanium gaat komen.
Is er hier iemand die daar meer van afweet?
- phille
- Mountainbiker
Re: Rohloff
Meneer Fons,
CameleonBike is er het laatste geweest
CameleonBike is er het laatste geweest
hoewel ik niet geloof in het lichtere, ik zie veel liever deze met electronische schakelmogelijkheidCameleonBike.com wrote:Vorige week bij ik bij Rohloff geweest samen met 2 andere Belgische dealers voor een technische cursus.
Er komt wel degelijk een nieuwe naaf:
- lichter maar dus ook veel duurder
- nog steeds 14 versnellingen, maar verhoudingen liggen ietsje verder uit elkaar waardoor het bereik iets groter zal worden, dit voor competitiegebruik
- zal niet meer geschikt zijn voor tandemgebruik
- zal niet dezelfde garantievoorwaarden hebben zoals de huidige versie die ongewijzigd in het programma zal blijven.
Jama draadloos hé manne, en dan naar't vrouwke bellen: " Schat, zet em is in 7e !"Petrol wrote:Hangt ervan af hoe ver je van thuis weg bent.Streets wrote: Maar hoe alng moet je electr. kabel zijn om elektrisch te kunnen schakelen.
str.
Vooraan een SON naafdynamo steken, om achteraan voldoende power te hebben om te schakelen...
't probleem dat ik met elektrisch heb, is dat als je onder last schakelt, je iets meer kracht nodig hebt. Als je met de kabels schakelt, voel je dat, maar elektronisch, heb je daar geen weet van.
Enerzijds moet ge dus genoeg vermogen hebben of een intelligent systeem dat aanvoelt wanneer ge op uw dode punt zit :)