Raketman Sven top!
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
i-Mac wrote:Toch vreemd dat de ouders van Wellens op de koers zijn. Dat hun andere zoon ook moet koersen, tot daar aan toe. Maar als de situatie zo ernstig is als men zegt op de radio, dan veronderstel ik dat je liever in het ziekenhuis aanwezig bent. Ofwel worden de feiten ferm opgeblazen, ofwel is er iets anders ...
Dit gaat er bij ook niet echt in.
Als je zoon s'morgens nog kritiek is dan ga je toch geen 100 km verder naar een cross, zelfs al doet je andere zoon mee....
Je kan/mag er weinig over zeggen maar er klopt toch iets niet...
of dat die ook aan de pillen zit, vind het erg dat Wellens nu zo beticht wordt van valse praktijken, wat dan als het waar was(wat ik erg betwijfel) dat Nys smorgens niet meer kon bewegen, amper uit de auto geraakt en smiddags alles op een hoopje rijd?Josse15 wrote:Dat die mannen van '76 ver van afgeschreven zijn zeker...kevx wrote:wederom demonstratie![]()
ik vraag me soms af wat die jong gasten denken als nys ze weeral op achterstand heeft gereden![]()
![]()
Als je het zelf al hebt meegemaakt, een hernia of geblokkeerde wervel, dan WEET je dat je die dag, na manipulatie al zeker niet meer presteerd.
Die Lemmens waar hij geweest is, daar ben ik ook is geweest, een paar maal, en ik zeg je dat je er buiten komt NIET direct op een fiets stapt.
Dus zal Nys ook wel een Riccotje gedaan hebben zeker?
Ik wil maar zeggen, laat al die beschuldigingen achterwege en hoop dat je zelf niet met dat virus geconfonteerd wordt, ik vermoed wel dat als er een gewoon persoon dit krijgt hij choco is, ik denk niet dat men dan zo snel zou reageren wat de dokters nu wel gedaan hebben.
Maar soit, dat is nu zo, als er een sportman iets voorheeft komt Dr Claes ook snachts uit zijn bed, nochtans doet die sporter het ook voor zijn brood, maar een werknemer ook, maar die moet 3 maand wachten eer hij terecht kan.
Over de corss, zwak zwak zwak ventje die Klaas, altijd zagen en bleiten, Albert was dus echt ziek, anti biotica vreet aan je lijf, pauwels zijn rug, Bartje Arnouts, viel erg tegen en Meeusen ook 2 weken pillen slikken, gemiste kans voor Bartman, jammer.