Had wel het gevoel dat ik sneller liep, waarschijnlijk vorige keer net iets langer gelopen?
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
Manuuz
- Mountainbiker
Ik bedoel dat iedereen hier altijd gemiddeldes boven de 20km/u halen, met gemak.Nellis wrote:Thx...Manuuz wrote:Ik snap die gemiddeldes niet, maar ik geloof u wel hoor! :)Nellis wrote:Daarstraks vertrokken richting de Lilse bergen.
Eerst de rode lus gedaan en zo de aansluiting genomen met de blauwe lus. Bleek dat we nog energie over hadden dus hebben we de groene lus er ook maar bij gedaan...![]()
Ik moet wel zeggen dat ik ff over de rooie ben gegaan op het stukje singletrack als je rode lus begint.
Toen ik thuis kwam had ik:
- 56, 639 km gefietst
- 22,4 km/u moyenne
- 45,3 km/u max (brugske naar beneden)
- 2u32min32sec gefietst
vergeten de hartslagmeter om te doen
Vermits ik nog maar 3,5 week bike ben ik trots op men prestatie..![]()
Gr, Nellis
Sterke prestatie!
Hoe bedoel je? Is dit hoog of laag?
Dit is wat men fietscomputerke me iig heeft wijsgemaakt...
Of jullie rijden minder hellingen dan mij, of ik ben gewoon heel slecht :d
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
41 km onder de (mot)regen...
Klim: Opoeteren-Rotem
Klim: Rotem-Driepaalhoeve
Klim: Opgrimbie-Duivelsberg...
dan naar huis, blij en gelukkig.
Gem: 20 km ph.
Ik mocht niet de bossen in van de vrouw, op een zondag terug naar huis met vuile benen en kledij
Maar morgen avond, den vuile terril van Waterschei via de bossen...waaaam da geet wat zijn
ik popel van ongeduld
Klim: Opoeteren-Rotem
Klim: Rotem-Driepaalhoeve
Klim: Opgrimbie-Duivelsberg...
dan naar huis, blij en gelukkig.
Gem: 20 km ph.
Ik mocht niet de bossen in van de vrouw, op een zondag terug naar huis met vuile benen en kledij
Maar morgen avond, den vuile terril van Waterschei via de bossen...waaaam da geet wat zijn
ik popel van ongeduld
Last edited by Vos in de bossen on Sun 10 Aug 2008 21:45, edited 1 time in total.
@Manuuz
Als je ooit al eens de route van de Lilse Bergen hebt gereden dan weet je dat je een getraind mtb'er er gemakkelijk gemiddeldes kan halen van om en bij de 25 km/u. Parcours bestaat voornamelijk uit brede boswegen en goed berijdbare paadjes en weinig singletrack.
Van bij mij thuis naar de LB en terug is ook al bijna 10 km, zo plat als een vijg!
Ook probeer ik tegenwoordig van een hoog omwentelingsritme aan te houden ipv te stampen op de grote plaat zoals int begin.
C ya!
Als je ooit al eens de route van de Lilse Bergen hebt gereden dan weet je dat je een getraind mtb'er er gemakkelijk gemiddeldes kan halen van om en bij de 25 km/u. Parcours bestaat voornamelijk uit brede boswegen en goed berijdbare paadjes en weinig singletrack.
Van bij mij thuis naar de LB en terug is ook al bijna 10 km, zo plat als een vijg!
Ook probeer ik tegenwoordig van een hoog omwentelingsritme aan te houden ipv te stampen op de grote plaat zoals int begin.
C ya!
- MoonlandMenace
- Mountainbiker
Post by MoonlandMenace »
Vandaag in Bocholt vertrokken, naar Bree over de baan, dan binnendoor offroad naar Gruitrode. Vervolgens de streek rond de oudsberg onveilig gemaakt (veel modder door de regen de afgelopen dagen). Dan via Opoeteren en Neeroeteren terug naar Bocholt.
56,5 km
avs 21,5
145 bpm
56,5 km
avs 21,5
145 bpm