Houffamarathon 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

laat ma regenen danist wa technischer maar ook nie te heel veel
canyon
Mountainbiker

mathieu

Post by canyon »

j[quote][/quote]
Last edited by canyon on Tue 20 Jul 2010 21:07, edited 3 times in total.
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Redbullbiker wrote:
Fre C wrote:Man, nog geen meter gereden en al die zever al. :roll: :wink:
Zal al blij zijn als het boven op eerste klim geen opstopping van jewelste is zoals vorig jaar (net aan kunnen ontsnappen door snelle start). En zal dit jaar ook wel lukken vanuit box1 ivm box3 vorig jaar.

Aan wat kan je mij zoal herkennen...hmm: ik ben in het algemeen altijd minder proper ivm de rest. Blijkbaar rijd ik, in tegenstelling tot tegenstanders en teammaten (dit vertelde er toch één :wink: :evil: ) door alle waterplassen en ga ik meer op mijn bek. Gelukkig niet ten koste van mijn tijd, humeur, materiaal (alhoewel) en lijf en lede(maten). :-?

Allé, tot zondag aan de start en o wee als ze hierboven toch iets anders doen dan Frank op TV zegt, want ben niet opgezet met regenparcours.
BTW: OS MTB vrouwen morgen afgelast omwille van regen, waardoor parcours wat beschadigt was. Zal nu op zelfde dag als mannen doorgaan, Yes, twee keer OS MTB kijken vooraleer ik afzak naar Houffa!
Ga hier stoppen met zeveren en na Houffa wel even van mij laten horen (nummer 12091 :wink: )

Amaai fred jij gaat vroeg moeten opstaan de vrouwen zenden ze uit om 4uur in de nacht :-) daarna de mannen.......
Tt in Houffa
Heb niets in mijn weg zaterdag :wink:
Maar zou beter wat langer slapen en naar de mannen kijken en vlug nog van banden wisselen vooraleer ik aanzet naar Houffalize.
Regen, blubber, ...grrr :roll: Waar is die zon [-o< die vorig jaar zo goed zijn werk deed op de Houffamarathon.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Aan de mensen die zondagmorgen vertrekken vanuit de Vlaanders:
om hoe laat vertrekken jullie?

Je kan je startpakket afhalen vanaf 6u30, maar is het echt nodig om daar zo vroeg te staan. Dat zou om 4u30 vertrekken betekenen voor mij :(
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

nog een geluk dat ik me slechts ingeschreven heb voor de 125 km.
Blijkbaar is er nog een langere afstand! Komt van op de Houffa site: :-)

"We voorzien ook een reserve van ca. 50 beschikbare plaatsen voor de 750 km. Wie dus zaterdag of zondag naar de inschrijvingspermanentie afzakt en alsnog voor de ultrapopulaire 750 km wil kiezen, kan mogelijk bij die 50 gelukkigen zijn."

http://www.houffamarathon.be/website3/n ... nederlands

Bij "daginschrijvingen"
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Straffe mannen =D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Aan iedereen die morgen of zondag nog richting Houffa trekt: veel succes!
Ik zet morgenvroeg aan om tegen de middag in Achouffe te gaan frinketten met ongeveer 50 Herder-mannen en -madammen (en kids).

Daarnet nog een update van Herder Jef gekregen: ze gaan vanavond geen party houden ( :roll: ) + er is al heel wat water gevallen ( #-o )...

Btw, nr 10399 ben ik! 8)
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

@Herder Steven: succes!
Hopelijk meer geluk dan in Malmédy [-o<

@DdT: die 750 zou jij toch wel aankunnen hé... kom jij voor minder uit uw kot? :wink:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

MoozeMeiske wrote: @DdT: die 750 zou jij toch wel aankunnen hé... kom jij voor minder uit uw kot? :wink:
Op mijn leeftijd is 750M al te veel 8)
Groeten aan Mr. T
(morgenochtend zal ik er helaas niet bij zijn in den Aviflora, moet babysitten...en ik zal de kids al zo weinig zien dit weekend. Wij vertrekken morgen om 14.30 naar Houffa)
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Drukke dag morgen:
  • Koers kijken op tv
    bazatze klaarmaken
    15h XC in Heuvelland
    terug naar huis
    rond 19h nog kleine 3h rijden naar Houffa
En dan nog ne keer moeten starten om 08h30 zondag! Ik zal vlug in mijn bed kruipen nu...
Post Reply