21/10/07 Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flip de flipper
Mountainbiker

oostrozebeke

Post by flip de flipper »

Miljairde, voor zo'n rit had ik gerust nog vroeger willen opstaan, kon hem dan 2 keer doen :bounce:
vriendelijke mensen aan de inschrijving, alles prachtig geregeld. =D> =D>
Ben met m'n maat vertrokken om 07:45, was zelfs nog een beetje donker, geen file gehad, alles was top.Heel veel werk van gemaakt!
goed kunnen doorrijden avs 19,8
N'n dikke pluim voor de organisatie =D>

Spijtig dat ik vroeg naar huis moest, had graag met de forumbikers wat gebabbeld.
@Slijkcrosserke, heb je vandaag ook gereden?Heb wat rondgekeken bij de inschrijving, maar heb je nergens gezien.Misschien tot op een volgende rit :lol:
grtjs,
flipper
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ons verslagje van vandaag vindt je op http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike
Getekend Bartje #-o

Groeten
geertje :wink:
JOTI.m
Mountainbiker

Post by JOTI.m »

Ken1984 wrote:
perico wrote:Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig. :wink: :wink: :wink:

Dikke pluim voor deze organisatie.
Had je zoontje een Trek? Het was prachtig om te zien en hij ging toch serieus vooruit hoor, hopelijk heeft ie de microbe te pakken. Ik ben jullie (als 't met ene Trek was) tegengekomen op 't einde van Ooigem Bos en in de laatste kilometer :). Chapeau =D>

nee, dat was mijn zoon van 8. Heb vandaag eens meegereden met mijn vrouw en zoon en hij heeft heel goed gereden, 37 km. Hij reed er vandaag zelfs mijn vrouw af. Hij heeft de 2 laatste lussen ook gereden en het crossparcour heeft hij goed kunnen uitrijden.een klein =D> voor onze joris
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

In Oostrozebeke en omstreken wonen enkele tovenaars. Jawel, tovenaars die een op het eerste zicht saaie streek omtoveren tot een waar mountainbikeparadijs!!! =D> =D> Mijn vriend Luckyluc was nog nooit (omwille van de streek) naar Oostrozebeke afgezakt, maar beleefde vandaag een superleuke dag...en dat heb ik gevoeld. Waar het technisch was, vloog hij vooruit en ik maar duwen. Praktisch de volledige rit was ik op achtervolgen aangewezen. :oops: :oops: Het was een FANTASTISCHE tocht. =D> =D> De ene prachtige singletrack volgde de andere op. Genieten van de eerste tot de laatste minuut. (Ik begrijp perfect dat Lichterveldenaere er niet genoeg kon van krijgen en de rit dan ook tweemaal reed. =D> ). Je voelt duidelijk dat deze tocht gemaakt werd door echte mountainbikefanaten. Veeteeteetje, Veeteepepeetje, Chris, Grote Plateau, Cowboy Peter, Veeteesofietje en.... bedankt voor de schitterende tocht. =D> =D> =D> =D> Tot op de elfde editie.
Nog een kleine raad voor de mensen die wat last hadden van de drukte...vertrek iets later of in de namiddag, dan rijd je praktisch alleen. Zalig!!!
Last edited by Fritsie on Mon 22 Oct 2007 07:51, edited 1 time in total.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Deze tocht was weer ronduit schitterend ! Fantastisch werk VTT'tje en crew =D> . Foutloze bepijling , goede info =D> , fantastisch met die witte kalklijnen en kheb er geeneen opgesnoven :lol:
Het schitterend weer hadden jullie alleszins ook mee , kunde deze ook bestellen om op onze tocht ne keer zulk weer te hebben :wink: .

Voor mij 90 % , die andere 10 % is enkel vanwege het soms aanschuiven op de singletracks maar dat wisten we een beetje op voorhand hé , als ge dit forum hier bekijkt , al bijna 400 antwoorden ( never seen ! )

Bedankt voor de attentie , zo had het vrouwke ook ne keer iets :P

Deze blijft dus bij mij als topper staan van de streek !

Tot volgend jaar alleszins ( maar kzie ulder volgende weke ook wel hé )

Groeten ,
Moonie
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
cowboy peter wrote:
den blinky wrote:één opmerking #-o denk da we paar boskes gemist hebben =P~ =P~ =P~ :lol: :lol:
we weten het, maar we bewaren ze voor volgend jaar :bounce: :bounce: :bounce:
Ge peist toch nie van in mijnen hof rond te rijden zeker!!! [-X [-X [-X
nee , ligt niet langs het traject. Maar in ooigem,niet ver van't kanaal , ligt nog een stukske. De toegang en uitgang kort gemaaid, en tussen de bomen liggen de bladeren reeds vakkundig samengeveegd :lol: :lol: .
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

[-X [-X [-X [-X [-X [-X Niet alles stond zoals het zou moeten !! [-X [-X [-X [-X
Het bordje in Ooigembos met "GENIETEN" moet volgend jaar aan de start staan . :wink: :wink: :wink:
VTT, Zoals ik U al in den t'JUF (zo noemde vroeger deze zaal ) zei : Proficiat met een grote P. =D> =D> =D>

Deze morgen met trouwpa en enkele bikedevils vertrokken .Vrij vroeg heb ik ze laten gaan met het gedacht in het achterhoofd dat er nog zware stukken kwamen .Gelukkig .Naar het einde toe toch zwarte sneeuw gezien .Ik start nu al jaren met enkele repen op zak voor in het geval van ... Vandaag had ik ze niet bij en ..... inderdaad bijna zonder brandstof .Toen ik de boomgaard opreed dacht ik :het eerste appeltje die ik zie is het mijne en ik moet zeggen het heeft gesmaakt .
Deze tocht heeft gewoon alles te bieden wat een echte MTB-er wil .
Op het parcour aan het sas in Ooigem hoorde ik enkele bikers morren .In mij gedachten vlug het profiel opgemaakt van deze kerels .Mutske ,geen helm , gekleurde botjes en minimum een cross fiets .Toen we eraf moesten voor een filekke vlug ééns gecontrleerd .Hun profiel klopte perfect .

Tot de volgende !
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Oostrozebeke chapeau… maar waarschijnlijk de laatste tocht die ik van mijn leven reed.
Eénvoudig. Ik mag niet meer van mijn vrouw. Wat ze haar aan de forumtafel allemaal hebben wijsgemaakt weet ik niet, maar ze is er heilig van overtuigd dat alle forumbikers gebroken en geboutte handen hebben.
“Veel te gevaarlijk met uw velo, blijf de gij in het vervolg maar thuis manneke”, zijn haar eerste woorden bij het betreden van onze toch wel gezellige ééngezinswoning. Terwijl ze een kookboek en tuiniergids in mijn schoot werpt.
Bedankt jongens, bedankt. De Judassen – in het Parochiaal centrum dan nog - zullen gevonden en zwaar gestraft worden.

De tocht zelf overtuigde de grootste criticasters reeds na welgeteld 1.000m, zijnde het cornervlagske van’t voetbalveld. En het werd nog mooier, beter, technischer.

Na 12km (het veld na de mandelpassage achter het containerpark) werd mijn dochter jammergenoeg ondersteboven gereden door een jongeman. Haar broek gescheurd van navel tot knie, remhendel over, een pijnlijke buik en gekwetst hartje & zelfvertrouwen.
“Ik heb nochtans ‘rechts’ geroepen verschoonde speedy zich. En hij had gelijk: rechts was nog 50 meter plaats, links evenveel.
Wat mij betreft roep je ‘links’, ‘rechts’ of ‘erboven’. Laat dit geen excuus zijn. Passeren doe je als je niemand hindert. En weet je, als er wat gebeurd, het jouw schuld is.
Dus a.u.b., heb geduld, kies uw moment, verwittig, en als je goed bent maak je zelf de nodige plaats. Enfin, het moest even van mijn hart.
We zijn op amper 1 km van huis, en besluit mijn dochter de kortste weg te nemen.
De schwung was er ook voor mij een beetje uit. Je kent het wel. Geen concentratie, spanning, adrenaline, stuurprecisie of louter genieten. Hierbij komt nog da…………

Een ogenblikje, mijn vrouw komt juist binnen.
“Wat zeg je vrouwke? Als ik al veel gelezen heb?” . “Jaja, ik bak vanavond pannekoeken, recept nummer 5”.

De schuldigen gaan héél, héééél zwaar gestraft worden.
Waarvan akte.
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Was de moeite om uit Dendermonde af te zakken...Alleen al om de moeite te vergewissen die de organisatie er heeft ingestoken. Meerdere organistoren zouden es een dagje stage mogen lopen...Ik ken de streek totaal niet maar als je elk lapje bos zo weet om te toveren tot een mtbparcours dan kan dat niet anders gedaan zijn met tonnen energie en passie voor het mountainbiken...
Ben rond 10u vertrokken en totaal geen problemen gehad met files of andere oponthoudingen. Dus goed kunnen doorpieren (alhoewel, straffe grond in die kanten...Compactuna opgestrooid ?)...
Proficiat !!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

motorbiker wrote:

Na 12km (het veld na de mandelpassage achter het containerpark) werd mijn dochter jammergenoeg ondersteboven gereden door een jongeman. Haar broek gescheurd van navel tot knie, remhendel over, een pijnlijke buik en gekwetst hartje & zelfvertrouwen.
“Ik heb nochtans ‘rechts’ geroepen verschoonde speedy zich. En hij had gelijk: rechts was nog 50 meter plaats, links evenveel.
Wat mij betreft roep je ‘links’, ‘rechts’ of ‘erboven’. Laat dit geen excuus
Ik ben absoluut dezelfde mening toegedaan .En dit moet echt niet voor kinderen alleen zijn maar ook voor minder geoefende fietsers .
Ik heb ook altijd het probleem als er iemand roept "rechts " .Moet ik dan naar rechts of zullen ze rechts passeren ??
Hopelijk gaat het al beter met de buikpijn het zelfvertrouwen en het hartje na de pannenkoeken .Nu nog de remhendel herstellen zodat ze kan vragen aan mama of papa mee mag om te gaan fietsen . :wink:
Post Reply