ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Re: ATB Cross

Post by pukkie89 »

tek-zotic wrote:eens een vraagske: ik zag bij de kalender dat er bij 4 wedstrijden bike-inn challenge staat. wat houdt dit eigenlijk in? Ik vind er nergens iets over terug
Ik dacht dat het de bedoeling was om tijdens deze wedstrijden punten te sprokkelen om dan in Lichtaart de eindwedstrijd van deze challenge te rijden.

Hier kun je dan iets grotere naturaprijzen winnen dan in een gewone atb wedstrijd.
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

Volgende week ook eindelijk terug van de partij. Ben wel is benieuwd wa het gaat geven na 1 maand zo goed als niet gedaan te hebben en 3 weken antibiotica. Woensdag of donderdag is rustig richting Geel bollen om te zien wat ze ervan gemaakt hebben :-D
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

Dimme wrote:Volgende week ook eindelijk terug van de partij. Ben wel is benieuwd wa het gaat geven na 1 maand zo goed als niet gedaan te hebben en 3 weken antibiotica. Woensdag of donderdag is rustig richting Geel bollen om te zien wat ze ervan gemaakt hebben :-D
laat dan maar ne keer weten wa voor parcours het is :)
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

kristof gilis wrote:
Scott driver wrote:Ik heb er al meerdere malen reacties over gehoord dat ze de aankomst telkens ongelukkig leggen. Volgens mij is het veiliger om rechtdoor te finishen. Zo voorkom je ook onnodige discussie.
Ik mag mij deze week voorbereiden om in de D-reeks te starten dankzij 3de pl. . We zien wel wat het brengt de komende weken.
Mijne ploegmaat die vandaag won gaat vrijwillig mee naar de D-reeks.
Respect voor diegene die vrijwillig overgaan! :-D
LOL... :lol:
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Na de rampzalige dag gisteren en s' avond voelde ik mij echt mottig worden, vandaag naar de dokter geweest en heb een knoert van een keel ontsteking en weer een ligte ontsteking van de sinussen... ](*,)
JelleDB
Mountainbiker
Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")

Post by JelleDB »

Reflex wrote:
JelleDB wrote:Veel draaien en keren vandaag ... Wel grappig aan de finish ... eerst was ik 3de geplaatst, dan even 2de en dan terug 3de (D-klasse). Naar mijn gevoel was ik tweede maar ja, waar de streep precies lag wist geen kat ;) . Vroeg ik beleefd of het mogelijk was volgend jaar een kalklijntje te zetten, zeiden ze ja en een timetronic ook zeker. Btw wat vinden jullie van die aankomsten waar zo nog bochten liggen, zelf heb ik liever een recht stuk om te sprinten
Het was inderdaad schandalig. Stond erop te kijken. Wie legt er nu een finish na zo een bocht zonder een duidelijke streep. Overigens was je gewoon 2e want de mevrouw aan de nummertafel zag jouw wiel met zeker 30cm als eerst over de "lijn" gaan. Na enige discussie zetten ze je blijkbaar toch 3e.
Dacht het inderdaad ook, maar ja een plaatsje meer of minder. Als ik hierdoor vierde was geworden had ik het erger gevonden. Maar ik had toch ook wel duidelijk het gevoel 2de geëindigd te zijn. De volgende keer zal ik nog een beetje rapper moeten rijden, of iemand met een fotocamera aan de "lijn" zetten :-D .
spurtbommeke
Mountainbiker
Location: On One carbon 29er,cannondale supersix ,Diamand cyclocross

Post by spurtbommeke »

mene maat heeft de aankomst gefilmd !
Daaruit blijkt da ik mijn wiel juist voor da van u kan zetten
twas een maneuver allles of niks toch sterk gereden jelle :-)
Rivelio
Mountainbiker

Post by Rivelio »

'k heb het filmpje ook gezien => volgens mij is Stijn heel leep geweest en heeft hij met een handigheidje inderdaad nog net de tweede plek gehaald
schoon les voor volgende week: de prijzen worden pas echt verdeeld op de streep (ook al ligt die er niet)

Als Jelle tot op de streep was blijven trappen...

enfin, jullie kunnen zondag terug een schoon duel uitvechten :-)
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Hopelijk tegen van 't weekend terug in orde. Heeft er al iemand een up-date over het parcours van Geel??
wim vanderzanden
Mountainbiker

Post by wim vanderzanden »

DuCCie wrote:Hopelijk tegen van 't weekend terug in orde. Heeft er al iemand een up-date over het parcours van Geel??
Ben er daarstraks nog gepasseerd maar er was nog weinig te zien. Weet er al iemand hoe het parcours juist gaat? Voor de rest was het daar vrij droog, warm en ik had vier teken op mijn broek hangen toen ik naar huis reed. Misschien een tekenbandje voor den hond aan doen zondag :-D
Post Reply