Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

heb toch ookwel paar keer gevloekt ze int eerste deel, ook omdat ik nogal last had van men knie aangezien ik men bar end daar vorige week tegen heb gekregen(vraag me niet hoe ikda heb gedaan) maar heb de grond vandichtbij gezien :-D

nog steeds aan het twijfelen welk het gaat worden volgend weekend, hopelijk dat beetje beter weer is als vorige zondag
toch wel gevloekt toen, zaterdag prachtig weer, zondavoormiddag kl*teweer, zondag namiddag goei weer!
ze hebben het gemunt op ons denk ik :-D
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Hoi allemaal

Mij zie je niet dit weekend, ik ga heel weekend baby sitten bij mijn broer en ga met de oudste een kleine tour doen, dus veel plezier in weekend en weekend erop zit ik in de limburg. Dus binnen de 14 dagen dan

nidecker
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Amuseert u Nidecker ;-)
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

nidecker wrote:Mij zie je niet dit weekend, ik ga heel weekend baby sitten bij mijn broer en ga met de oudste een kleine tour doen!
Als het zo zit, dan is de kans zeer groot dat ik met de andere Papegaaien naar Heverlee ga rijden (lees: samen vertrek en de ziel uit mijn lijf stoemp in de hoop er nog ene te zien bij aankomst, tenzij ik een uur eerder vertrek :lol: ), alhoewel Heestert mij ook wel interesseert. En wat kiezen rudie en rubber-wortel 144 (zonder avatar-beleke)?

Ocharme die kinderen! Het hele weekend met nonkel nidecker opgezadeld moeten zitten! Ze zullen zeker blij zijn dat ze maandag weer naar school mogen! En toch vriendelijk dat die oudste zo goed is van zich aan u aan te passen en de kleine toer te doen hé decker! :lol:
rudie
Mountainbiker

Geel

Post by rudie »

hoi ,

Ben een paar dagen ziek geweest gelukkig is het weer beter.

Strammer Max ik denk dat ik naar geel ga.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

'k ben aan het peinzen over de 70 km in Heverlee. Maar vertrekken ten laatste om 10:00 :(
De conditie is aan het beteren maar nog te weinig poeier in de beentjes.

(wortel 144 #-o = beroepsmisvorming?)
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

rubber-2-logaritme van 4096 wrote:(wortel 144 #-o = beroepsmisvorming?)
Ach neen, rubber-12, houd het gewoon bij misvorming! En op tijd uit uw bedje de zondag! Er valt zo veel te kiezen de zondag, spijtig dat we er maar één kunnen rijden! Het weekend erna, op zaterdag 21 maart, is er een avondtocht in Bazel! Dat lijkt me wel wat! Niet ver van hier en dan kan ik m'n flashy lampen nog eens gebruiken! Hebben die Chinadders uw lampen en uw batterijen nu al opgestuurd? Of moeten ze nog ge-Made in Hong-Kong worden? En remmo, gij woont daar nog dichter bij! Hebt gij al eens night-gereden? Geen licht bij de Chinezen bestellen, hoor, dat duurt veel te lang [-X . Die moeten zeker gewend zijn van in het donker te zitten! De rubber mag nog blij zijn dat ze geen doos kaarsen hebben opgestuurd! Bij de Duitsers gaat het veel sneller! :P
Image 21 maart: nightbike in Bazel!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Nightride interesseert mij wel!
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

StrammerMax wrote:... Hebt gij al eens night-gereden? ...... 21 maart: nightbike in Bazel!
Noteer dan al maar 31/10 : Halloweentocht in Zele.
Wat betreft "animatie" onderweg; dik in orde! In 2008 was er zelfs een "special podium-act" op den après !!!!
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

nog steeds aan het twijfelen, weet nog niets

mss dat ik wel rondom bossen van brasschaat ga rijden op mijn eentje..
Post Reply