-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen
toch wel
De eerste ging, de tweede niet. Allé, voor mij tochsmetje 5 wrote:uncle sam wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-0.25 wegens 1 bepijling "moeilijk" die eigenlijk niet te doen moet heten![]()
nl die 2 afdalingen/beklimmingen op en neer rechts/net naast die grasweg.
Naar beneden ok, maar dan direct terug zo stijl omhoog heb ik niemand zien doen![]()
toch wel
Met diene Trek was mijne zoon vorige week 7 geworden, en heeft de prijs gewonnen voor jongste deelnemer (31...km uitgereden), heeft er al verschillende tochten opzitten.perico wrote:Ken1984 wrote:Had je zoontje een Trek? Het was prachtig om te zien en hij ging toch serieus vooruit hoor, hopelijk heeft ie de microbe te pakken. Ik ben jullie (als 't met ene Trek was) tegengekomen op 't einde van Ooigem Bos en in de laatste kilometer :). Chapeauperico wrote:Vandaag een 25 km gereden van het parcours met mijn zoontje van net 8 jaar.Heb met hem oa. het parcours in Ooigem gedaan, prachtervaring samen met mijn zoontje.Ik wil even benadrukken dat MTB'kers gewoon een prachtmentaliteit tonen. Niet één persoon heeft zich druk gemaakt wanneer ze iets opgehouden werden door ons, dit vind ik gewoon prachtig.![]()
![]()
![]()
Dikke pluim voor deze organisatie.
Neen, hij reed met een gewoon fietske van Decathlon (voorlopig) Reed met trainingspak van OMS-Ingelmunster
Post by cowboy peter »
denk je dat we al de bomen die we speciaal voor vandaag geplant hebben weer gaan rooien misschien ??katrien20 wrote:Jammer dat dit alles geen weekje blijft liggen zodat we alles nog eens kunnen overdoen he!
Kzal het maar steken op mijn pijnlijke knietloperke wrote:Nergens ben ik een hindernis tegen gekomen die niet te doen was (@Uncle Sam en @Ken1984: met de juiste techniek waren die twee 'moeilijke' wel te doen. Enkele tips: met zeer klein verzet de put induiken en de steile helling schuin oprijden. Dat laatste is geen probleem, want VTTje had duidelijk een breed stuk weggemaaid. Ik ben er zeker van dat hij dat ook zonder problemen verwerkt. Maar het moet gezegd, het blijft moeilijk! Blijven oefenen zou ik zeggen. Volgende week krijg je misschien ook de kans op 'onze' TT, nl. de brigandsbikerstocht in Ingelmunster...en Davy zal ongetwijfeld ook uitpakken met nieuwe en gewaagde dingen...!)
Waar ik het meest genoten van heb? Kasteelbos, Ooigem Bos (geen file gehad) en crossparcours. Tot volgend jaar (is de datum al bekend??)
Post by señor cartero »
Post by mtb_loverke »